wtorek, 14 kwietnia 2015

Wizyta w Łazienkach Królewskich :D

W niedziele wybrałam się do Łazienek Królewskich Było super ! Wszędzie były wiewiórki nie bały się ludzi a ja nawet kilka pogłaskałam wiedziałam że tam będą więc zabrałam ze sobą worek orzeszków ziemnych kiedy już tam dotarłam okazało się że wiewiórek było więcej niż oczekiwałam i nie byłam pewna czy wystarczy mi orzeszków :) wszystkie do mnie przybiegały i prosiły o smakołyk jednak nie wszystkie lubiły tego typu orzechy i po sprawdzeniu co mam w torebce uciekały na drzewo :) nie które były najedzone i zostawiały sobie orzechy na później szczególnie jednej posmakowały i co chwile przychodziła po następne i następne a później kopała mały dołek w ziemi wrzucała orzeszka i zaklepywała trawą żeby druga jej nie zjadła jeszcze inne zjadały orzechy od razu :) zamieszczam fotki

wiewiórki miały ładny widok z drzew wszędzie rosły kwiatki :D
to kaczka mandarynka

wiewiórka wpycha sobie do pyska trawę
ja i paw
Wiewiórka z gałązką :D
Zwariowane wiewiórki 2
Zwariowane wiewiórki
Zwariowane wiewiórki 3
Linki do filmików





Wiewiórki to słodkie zwierzaczki ale muszę pamiętać żeby następnym razem kupić im orzechy włoskie bo ziemne nie wszystkim smakują :) ale i tak było super !!!!!!!!!!!!!!!! :D

5 komentarzy:

  1. No to miałaś wesołą niedzielę! :) I jakich wesołych towarzyszy. Następnym razem jak zabierzesz orzeszki włoskie wiewiórki nie będą chciały wyjść z Twojej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzia! Następny spacer wspólnie! Dziękuję, że przypomniałaś mi jakie to piękne miejsce w 100licy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna kaczka! ma niesamowite kolory. To musiała być świetna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia brawo :-) Madziu a czy te zwierzęta się nie boją jak robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu jak ty robisz takie piękne zdjęcia? Podziwiać cię :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)