sobota, 11 kwietnia 2015

Hachi i jego sztuczki

sztuczka zdechł pies w wykonaniu Barego



Dzisiaj zamieszczę zdjęcia jak Hachi skacze przez przeszkody i wykonuje różne zabawne sztuczki :)
Nasz rekord :D
najwyższa przeszkoda jaką Hachi pokonał prawie jego wielkości !
a to Bary :)
Rekord Barego :D



Hachi umie wiele sztuczek : hop , daj głos ,daj łapę ,leżeć, zdechł pies ,wejdź na krzesło ,turlaj się ,żółwik ,śpioch , zostań, na miejsce ,siad ,wstań , zamieszczam zdjęcia z kilkoma sztuczkami :)
wejdź na krzesło
zdechł pies
hop
śpioch
sztuczka "wilk "
daj głos
siad

wstań
daj łapę
hop na pień

POZA NA WYSTAWĘ
ORZEŁEK NA ŚNIEGU
SIAD W WYKONANIU BAREGO
                                 To już koniec dzisiejszego posta myślę że się wam spodobał :D

8 komentarzy:

  1. Madziu, zadziwiasz mnie i Hachi również, jak Ty zdołałaś nauczyć go tego wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bary pięknie skacze, przypomina mi troszkę husky, kiedyś miałam sunię tej rasy, a teraz mam dwa rude kundelki (dziewczynki ...)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu uwielbiam czytac Twojego bloga i pokazywac zdjecia moim corkom ktore bardzo lubia zwierzatka;) zawsze sa zachwycone jak pieknie opowiadasz o swoich pupilach i jakie cudne fotki dla nas wklejasz;) zwsze czekamy na nowe;) jestes bardzo wyjatkowa i pewnie zostaniesz weterynarzem albo hodowca prawda??;) pozdrawiamy serdecznie Twoje trzy fanki:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Najbardziej rozbawił mnie " Śpioch ";) Za to "Podaj łapę " to zdjęcie, którego nie zapomnę, wzruszyło mnie bardzo, Hachi podaje Cię tę łapę, jakby ze wszystkich sił chciał Cię wyrwać chorobie, trzymaj się go mocno, Kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W niedziele o 19.00 jest emitowany na TVP2 program: "Przygarnij mnie", gdzie gwiazdy telewizji występują ze swoimi adoptowanymi psami pokazując różne sztuczki. Tylko oni ćwiczą pod okiem trenerów, podczas gdy Ty Madziulka nauczyłaś swoje psiaki takich świetnych sztuczek sama :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Oglądałam też filmik na youtube z efektami szkoleń :) Wielkie brawa dla za tak profesjonalną tresurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia.
    Mam podobnego kota (też trochę się spasł).
    Pozdrowienia z Wrocławia
    - Kacper

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity jak Ty a do tego jeszcze umie się pięknie uśmiechać; -)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)