poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Urodziny Barego !

Witam ! Dziś są urodziny Barego już piąte ! Co prawda nie mam zdjęć z jego urodzin ale zamieszczę kilka zdjęć kiedy był młodszy :)

Bary lat 4


bary w śniegu lat 4
Bary lat 3
Bary lat 3
Bary lat 3 i jego najlepszy przyjaciel Hachi
Bary lat 1 ze swoją ulubioną zabawką dinusiem  i ze mną
Bary około 4 miesięcy i ja
Bary około 4 i pół roku 




Bary przy tresurze

Bary dwa dni przed urodzinami
Bary i Hachi bawią się w psiego berka
A teraz psię zapasy

Bary dwa dni przed urodzinami



Bary lat 2



Wszystkiego najlepszego Barusiu ! chociaż jestem w Warszawie mam nadzieje że te życzenia do ciebie dotrą :) mam dla ciebie prezent ale musisz poczekać aż przyjadę na pewno czas ci się nie będzie dłużył przecież masz jeszcze swojego najlepszego kumpla. Miłej zabawy ! życzy Madzia :)

7 komentarzy:

  1. Madziu, młode te Twoje psiaki :)
    Nasz ma już prawie 14 lat.
    Wszystkiego najlepszego dla Barego !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, a jak Twoja muchołówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :) Ma wielki apetyt !

      Usuń
    2. Ooo,to super. Nam nie wyszło z naszą muchołówką, chyba za dużo podlewalyśmy.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez wesole pieski! Od razu widac, ze lubia swoje towarzystwo! A jak chetnie poddaja sie tresurze! Nic dziwnego z taka Pania jak TY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie szczęśliwe te Twoje pieski Madziu, ja mam dwie suczki - rude- Lucy i Frezję, niestety nie przepadają za zabawami ... Pozdrawiam Cię i przesyłam całuski od moich rudzielców dla Twoich piesków ...

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)