wtorek, 28 października 2014

O Mnie i o moich zwierzakach

                                                                   O MNIE

Hej
Jestem Madzia, mam 13 lat i mówią na mnie Megi a czasem Mgiełka.
 Kocham zwierzaki , duże , małe , groźne , łagodne, włochate , z łuskami, jednym słowem wszystkie :)
Najbardziej lubię jednak jaszczurki , koty , wilki , konie i psy :)
Moja ulubiona rasa psa to Welsh Corgi .
Jeśli chodzi o koty najbardziej lubię Ragdolle.
Uwielbiam konie tinkery , gypsy , kuce ,fryzyjskie i andaluzyjskie.
Mój ulubiony kolor to morski / niebieski / zielony ;)
Moje hobby to pisanie bloga ,jazda konna ,wędkarstwo ,plastyka, zbieranie grzybów , projektowanie rzeczy dla zwierzaków oraz wnętrz , robienie zdjęć , granie w grę Star Stable ;) nagrywanie na youtoobe (prowadzę kanał jeździecki połączony z kanałem o grach :) , Podróżowanie , czytanie o zwierzakach i obserwowanie ich.
W przyszłości bardzo chciała bym pomagać zwierzętom jako weterynarz lub pomagać w rezerwacie /zoo. Wiążę też przyszłość z jeździectwem :)
Planuje też otworzyć hodowlę ragdollów lub corgich.

                           O MOICH ZWIERZAKACH                                  

Moje zwierzaki kocham najbardziej na świecie. Nie potrafię się na nie gniewać nawet jak narozrabiają czy Mnie obudzą ;)
Mówię ,że są wyjątkowe ;) Każdy jest inny ale wszystkie są mądre , zabawne , słodkie i umieją mnie pocieszyć :) Są po prostu doskonałe !
Mam kilka domowych hodowli takich tylko dla siebie ;)
Bardzo się cieszę z każdego maluszka ,który się urodzi.

(więcej w zakładce Zwierzaki)

9 komentarzy:

  1. Super Madziulka :) Bardzo przyjemnie czyta się Twoje wpisy :) Od razu widać, że piszesz je z wielkim zaangażowaniem i pasją :) No i podziwiam Twoje zamiłowanie do jaszczurek, bo ja się trzymam od nich z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawego bloga. :) Poza tym kocham zwierzaki - szczególnie koty. Długoo szukałam na internecie takiego prawdziwego bloga o zwierzakach. no i znalazłam. :) Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie. :)
    http://katherine-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) Bardzo się cieszę ,że mój blog Ci się spodobał. Twojego bloga na pewno odwiedzę :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Fajny blog, ja akurat jeżdżę w stajni, gdzie w większości są fryzy i andaluzy ;D
    Pozdrawiamy, http://aura-i-kompania-na-4-lapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę :) Bardzo kocham konie ;) i chciała bym na nich jeździć. Cieszę się ,ze odwiedziłaś mój blog mam nadzieje ,ze zostaniesz na dłużej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super blog, widać, że naprawdę kochasz zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu liczyłaś ile masz w domu zwierzaków???

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog, podziwiam Ciebie i Twoją rozległą wiedzę na temat zwierząt Madziu 🌸 piszesz w świetny sposób i z wielką pasją przekazujesz nam swoją wiedzę. Jeden z moich ulubionych blogów, często tu zaglądam 💗

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog ! Uwielbiam czytać książki ale nie mam zabardzo na to czasu ale teraz moją ulubioną książką są twoje blogi 😄🐴😸

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)