poniedziałek, 27 października 2014

O Blogu



Blog to moja wielka pasja podobnie jak i zwierzaki czy fotografia. Piszę w nim tylko o zwierzakach ,które kocham. Stronka jest od A do Z poświęcona futrzakom.
Starałam się stworzyć tu miły zakątek w ,którym możecie odpocząć i dowiedzieć się czasem kilku ciekawych rzeczy.
Opisuje tu życie moich zwierzaków :) co u nich słychać , co się wydarzyło , czasem organizuje też różne zabawy , konkursy czy Quizy o tematyce zwierzęcej :D Czasem opisuje też jakieś gatunki zwierzaków , pisze ciekawostki o danym gatunku / rasie i różne informacje :)
Zapraszam Was do śledzenia mojego bloga i życia moich zwierzaków :) będziecie na bieżąco wiedzieć co u nich słychać czy jakieś nowe zwierzaki pojawiły się w naszej rodzinie itp. :)

2 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pasji. Mimo, że sama mieszkam na wsi, w otoczeniu zwierząt, muszę przyznać, że nigdy nie interesowałam się jaszczurkami, i raczej wzbudzały moją niechęć. Czasami z dziećmi przyglądaliśmy się z daleka takim szarobrązowym, ale nic o nich więcej nie wiedzieliśmy. Ty piszesz o nich tak zajmująco, że następnym razem będziemy bardziej uważni.
    Będziemy zaglądać na Twojego bloga, na pewno napiszesz jeszcze wiele ciekawostek.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, również jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pasji.
    Myśmy rozmnażali gekony.
    Wiosną łączyliśmy zwierzaki w pary, a gdy złożyły jaja w specjalnym podłożu, przekładaliśmy do inkubatora.
    W zależności od ustawionej temperatury inkubatora lęgły się samce lub samice.

    Madziu, bardzo interesująco piszesz.
    Z wielką przyjemnością zaglądam tutaj. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)