wtorek, 7 kwietnia 2015

Urodziny Tupy !

Co prawda spóźniam się z tym postem bo Tuptuś miał urodziny w Sierpniu ale w tedy nie miałam czasu pisać więc teraz napiszę o jego drugich urodzinach nie mam również zdjęć z przyjęcia ale pokażę zdjęcia kiedy był młodszy :)

Tupa po urodzinach

Tuptuś Pół roku

Tuptuś podziwia swój prezent na pierwsze urodziny wielką klatkę na ogród żeby mógł poznawać otaczający go świat :)

A teraz na dworze Tupa wcina trawę

A tu Hachi i Tuptuś :)
Tupa bawi się klockami :)



Tupa w Święta Bożego Narodzenia pod tą choinką wygląda trochę jak prezent
Podawał mi bombki
Tupa czyta gazetę
Tupa schodzi po schodach

Tuptuś je paprotkę
Tuptuś śpi
Tuptuś około 3 miesięcy Na balkonie w Warszawię
Tuptuś w dniu w którym go kupiłam około 2 miesięcy Uroczy prawda ?




W dniu w którym go kupiłam przypominał bardziej puchatą kulkę niż króliczka

Pierwsza noc Tuptuśka u mnie i na dobre sny buziak

Tuptuś po pierwszej nocy u nas spało mu się świetnie

Tuptuś u nas  zjada swoje pierwsze śniadanie
Tuptuś zapoznaje się z moim kuzynem

Tuptuś serfuje ze mną po internecie nawet mu się to spodobało :)

Wszystkiego najlepszego Tupa !  świeżego majeranku w misce o poranku dużo radości i pomyślności pysznego jabłuszka wiecznie napchanego brzuszka spania w łóżku przy moim brzuszku świeżej wody do picia i luksusowego życia słonecznego ranka dla Tupy baranka i Przygód wielu mój przyjacielu życzy twoja Madzia sto lat !życzenia trochę spóźnione ale szczere chociaż sporo się zmieniłeś przytyłeś i "trochę urosłeś" dla mnie zawsze będziesz słodkim puszkiem okruszkiem którym byłeś w dniu kiedy cię kupiłam i nie ważne że "trochę brudzisz " oraz "czasem bywasz nie grzeczny ""czasem coś zniszczysz " i " Troszeczkę pogryziesz kable " lub wdrapiesz się na łóżko i obudzisz mnie o 06:00 Lub wejdziesz mi na laptopa i naciśniesz coś co mi go popsuje albo pogryziesz świeży program lub babci paprotkę albo pogryziesz mojego buta i zjesz sznurówkę a potem jak krwiożerczy rekin dopadniesz się do mojej bluzki lub do moich włosów które ciągle zjadasz i liżesz mnie po głowie tak że po tym wyglądam jak bym ją myła i obgryziesz nogę do stołu lub zjesz moje opowiadanie albo moje kwiatki. Pogryziesz futerał od aparatu lub telefonu pogryziesz karty do gry jak to "czasem bywa " obojętnie co zrobisz I tak będziesz moim kochanym króliczkiem ! I chociaż mama cię nie cierpi i nie za bardzo wiem z jakiego powodu myślę że i ona ma dla ciebie jakieś urodzinowe życzenie :) a teraz życzenia od mej mamy .Ja również ci życzę baranie kudłaty byś trzymał się z dala od mojej chaty ze względu na Madzie cię toleruje lecz już nie długo cię ugotuje tym czasem mijam cię szerokim łukiem ale jak nabrudzisz wylecisz z hukiem życzę ci jednak wszelkiej pomyślności byś z dala kicał od mej posiadłości . To już znacie uczucia mojej mamy do Tuptuśka ale nie martwcie się





8 komentarzy:

  1. Wow! wow!wow!
    Super życzenia.
    Również dołączam się.
    Madziu.
    Nasz Kicak (powinno być: Kicka), jest bardzo podobny do Tuptusia, też opada mu jedno ucho, też gryzie kable, ostatnio pogryzł kabel do iphona za 130 zł, byłam mega zła.
    Wywleka wszystko, gryzie i co najgorsze: wskakuje na łóżko i tam bezczelnie sika.
    Chyba nikt nie ma tak czystej pościeli jak moja starsza córka, bo bez przerwy zmienia.
    O kupach nie wspomnę, ale te można wytrzepać :).
    Oczywiście, jak nikt nie widzi, tylko cśśśśśś.
    Tak, że przekaż swojej mamie, że nasz Kicak jest jeszcze gorszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam Już nie chciałam pisać co robi i gdzie ale łóżko u mnie jest nie lepsze ale co gorsza wymyślił sobie że będzie bobczył na dywanie i to na mokro chociaż ma kuwetę i jest nauczony w niej robić to Królowi nie chcę się do niej wskoczyć bo oczywiście -po co wchodzić do piasku jak jest dywan nie trzeba daleko kicać -takie jest właśnie myślenie mojego Tupy no ale to przecież jest mój kochany tuptuś i nic tego nie zmieni :)

      Usuń
    2. :-D :-D :-D
      Moje córki uczyły długo Kicaka załatwiać się do kuwety, kuweta stoi sobie, a Kicak ani myśli tam wchodzić.
      Za nic ma wszelkie nauki i zasady.
      Robi co chce i gdzie chce.
      Ale kochany jest bardzo, jak Twój Tuptuś.

      Usuń
  2. To się uśmiałam!:) Jak to można w zabawny sposób pisać o rzeczach mniej zabawnych;)))). Cóż, takie "uroki" posiadania zwierząt w domu;).

    Uwielbiam serię fotek typu: Tupa śpi, Tupa czyta gazetę;).

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu Twoje życzenia bardzo mi się podobają :-) Mamy zdecydowanie mniej :-) Z Twojego opisu wynika, że Tuptuś nie próżnuje cały dzień, ładnie dokazuje i figluje. Fotorelacja z życia Tupy fantastyczna ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Madziu! Od dzisiaj będę stałym oglądaczem Twojego bloga :) Ale Ty masz ogromne serducho, zwierzęta mają z Tobą raj! :)
    Buziaki ogromne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam i zapraszam też do czytania starszych postów :D

      Usuń
  5. Ale Tuptuś jest duuuuży :D gigantyczna z niego miniaturka :) A życzenia mamy Agi świetne :) Uśmiałam się :) Pozdrowienia dla Was dziewczyny :) i dla całego Twojego super zwierzyńca Madziulka :*

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)