czwartek, 23 kwietnia 2015

Witaj w domu Szczerbatku !

Wczoraj był najszczęśliwszy dzień od czasu kiedy dostałam Haciego o godzinie 22 :30 dostałam Szczerbatka co prawda nie tego o ,którym pisałam ostatnio ale powiem wam że ten jest lepszy ;) było to tak o 19:00 przyszła do mnie koleżanka Iga bawiłyśmy się i było super ! tak jak zaplanowałam mama miała pojechać do innej galerii po terrarium żeby przygotować się na Szczerbatka którego miałam dostać za tydzień ale po kilku minutach zadzwoniła i powiedziała mi, że jest agama, która ma trzy miesiące i umie już sama pić z miseczki zastanawiałam się trochę i w końcu zdecydowałam że ją wezmę (i to był dobry wybór :)) mama kupiła terrarium i Szczerbatka a my z Igą w tym czasie rysowałyśmy dla niego rysunek :)



Tutaj rysujemy z Igą obrazek dla Szczebatka :)
A tutaj Szczerbatek już przyjechał
a to jest pierwsze śniadanko u nas liście bazylii i świerszcze

tutaj właśnie przeżuwa świerszcza :D










Szczerbek jest milutki daje się głaskać (najbardziej lubi pod bródką ) a w Niedziele nauczymy go wchodzić na ręce :)

9 komentarzy:

  1. Jaki milusiński, a jak pozuje :) :) Jest taki malutki a już taki sprytny no no no :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerbatek jest słodki i ma taką ciekawą świata paszczkę. Aile ma wzrostu, tzn. ile mierzy ;). Rozumiem, że nazywa się Szczerbatek bo nie ma zębów, a dawniej smoki miały wielgachne zębiska, a ten na zdjęciach wygląda jak smok ale zębów nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwałam go tak dlatego że w Bajce "jak wytresować smoka " był smoczek Szczerbatek a moja agama jest do niego bardzo podobna :-D

      Usuń
  3. Szczerbatek jest świetny! Niech się dobrze chowa :-)
    Madziu, teraz brakuje Ci już tylko słonia, konia, lwa, tygrysa.Czy mama jest na to przygotowana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny. I trafił do najlepszej opiekunki na świecie. Mam nadzieję, że jak Fidel wpadnie do Ciebie w odwiedziny zachowa się jak należy i zaprzyjaźni się ze Szczerbatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Fidel ale Szczerbatek to bardzo przyjazny smoczek i chyba nie będzie problemów :-)

      Usuń
    2. Na szczęście Szczerbarek nie "rzucił" się psu w oko, więc Fidel zachował się jak należy :)

      Usuń
    3. Na szczęście Szczerbarek nie "rzucił" się psu w oko, więc Fidel zachował się jak należy :)

      Usuń
  5. Podziwiam Cie Madziulka :) Bo choc Szczerbatek wyglada na bardzo przyjazne stworzonko to ja bym sie bala wziac go na rece :) No ale ja juz jestem taka bohaterka przez "ch" :) Ja z kolei jak bylam w Twoim wieku to baaaardzo chcialam miec malpke :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)