sobota, 26 września 2015

Test : Jakiej rasy psem jesteś ?

Witam ! Ronię już drugi test w tym możecie sprawdzić jakiej rasy psami jesteście życzę miłej zabawy !


Jaką prę roku lubisz najbardziej ?
<3 - wiosnę
o -lato
+ - jesień
~ - zimę
= - każdą
# - żadną
& - wiosnę i lato
 Jaki prezent ucieszył by Ciebie najbardziej ?
<3 - Nowe ubranie
o - zwierzątko
+ - mnóstwo cukierków
~ - sprawienie komuś prezentu
= - pluszak
# - komórkę lub tablet
& - Komputer
Jaki kolor pasował by do Ciebie najbardziej ?
<3 -szary
o  - brązowy
+ -  rudy
~ - niebieski
= - żółty
# - czerwony
& - zielony
Gdzie najchętniej byś mieszkał ?
<3 - obojętnie
o  - w Wielkiej Brytanii
+ - w Walli
~ - na Alasce
= - w Polsce
# - w Niemczech
& - w Brazylii
Jaki film lubisz najbardziej ?
<3 - horrory
o  - romantyczne
+ - dokumentalne
~ - obyczajowe
= - SF i fantasy
# - reality show
& - seriale
 Jaki masz charakter ?
<3 - złośliwy
o-    jesteś spokojny i delikatny
+  -  uparty
~ - przyjacielski pracowity
= - wesoły zwariowany
# - poważny
& - dumny 
Jaki jest / był twój ulubiony przedmiot szkolny ?
<3 - przyroda
o   - matematyka
+   - przerwa
~  - W-F
= - angielski
# - polski
& - chemie
Jaki jest twój ulubiony sport ?
<3 - piłka nożna
o  - tenis
+ - żaden
~ - wyścigi
= - kolarstwo
# - boks
& - formuła 1
Jakie owoce lubisz najbardziej ?
<3 - jabłka
o   - banany
+  - żadne
~ -  truskawki
= -  pomarańcz
# - winogron
& - kiwi
Jaka jest Twoja ulubiona potrawa ?
<3 - spagetti
o   - pizza
+   - kanapki
~ -  sałatki
= - zupy
# - kotleta
& - bigos
Co najbardziej lubisz pić ?
<3 - coca cole
o  - cherbate
+  - kawę
~ - soki
= - drinki
# - wodę
& - wodę z miętą i lodem

Najwięcej <3 - Wilczak Czechosłowacki :  Masz najwięcej serduszek jesteś jak wilczak czechosłowacki  masz silny charakter i łatwo się nie poddajesz . Lubisz spokojnie spędzać czas jednak nie zawsze pamiętasz o zdrowy trybie życia . Wolisz być samotny i jesteś tajemniczy. Styl : Uparty , rozrywkowy
Najwięcej O - York :Masz najwięcej kółek oznacza to że jesteś jak york delikatny , cichy , wrażliwy .Dbasz o zdrowie i swoich bliskich . Przejmujesz się różnymi sprawami i mocno się angażujesz . Styl : Wrażliwy , cichy

Najwięcej + - corgi Masz najwięcej + jesteś jak corgi . Corgi to niezwykle leniwe pieski często mają skłonności do marudzenia a nawet zrzędzenia . Nie lubią ruchu ani zdrowego trybu życia a otyłość często je prześladuje jeżeli cos im się nie podoba nigdy tego nie zrobią . Styl : Zrzędliwy , leniuch
Najwięcej ~ - Husky Masz najwięcej fal jesteś jak Husky . Jesteś dzielny i nie boisz się nowych wyzwań najlepiej pasuje do ciebie zima . Jesteś przyjacielski i miły z pewnością masz dużo przyjaciół .Styl : Odważny, lubiący przygody

 Najwięcej = - Golden retriver Jesteś jak golden przyjacielski , uczciwy i spokojny jednak czasem lubisz poszaleć
jesteś rozsądny i mądry zawsze podejmujesz słuszne decyzje . Styl : Pomocny , rozsądny 

Najwięcej # - owczarek niemiecki Jesteś jak owczarek niemiecki Poważny i odpowiedzialny . Co zaczynasz zawsze kończysz i przykładasz się do pracy
Najwięcej & -jamnik Jesteś dumny i pomocny jednak czasem postawisz na swoim nie zawsze chce Ci się wykonywać obowiązki .






 Jesteście ciekawi jak wyglądają mieszanki tych ras ?


                                                             Corgo-Huski 
CORGO-YORK
HUSKO-GOLDEN
 
CORGO-GOLDEN

jamniko-corgi
corgo-owczarek

Bardzo dziękuję że czytacie mojego bloga i tak licznie komentujecie
myślę że wpisy się Wam podobają :-)

32 komentarze:

  1. No i jestem Hysky, a nie wieli brakowało i byłabym corgim. Buziaczki dla Ciebie i Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszlo mi golden retriver😊 fajne te guizy 😊 buziaki Madziu 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że nam się podobają!
    I jesteśmy pełni podziwu dla Twojej wyobraźni, wrażliwości i kreatywności.
    A z quizu wyszedł mi golden pomieszany z yorkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbliżej mi do Corgisia a potem do Goldenka retriverka :) Fajnie, bo obie te rasy bardzo lubię :) Choć u nas w domu mieszka Berneński pies pasterski - a dokładnie Berneńska suczka pasterska ;) - i druga kundelka.
    Obie przesyłają Ci Madziu przyjazne szczeknięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Madziu. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej inteligencji i wiedzy na temat różnorakich zwierząt. Ja też bardzo lubię zwierzaki. Najbardziej koty i pingwiny :) W teście wyszło, że jestem Husky :) I coś w tym musi być, bo od dawna marzę by zwiedzić Grenlandię, Islandię i kraje skandynawskie :)
    Pozdrawiam Cię Madziu serdecznie z Krakowa :)
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech tylko Antek wróci z podwórka to przekonamy się do którego psiaka nam najbliżej. A sądzę, ze tak szybko nie wróci bo znalazł nowego kompana do zabaw;). Pod naszym domem pojawił się niespodziewanie (wczoraj) pewien psiak:). Przybłęda? Oby, bo Antek zachwycony:) A piesek jest tak brzydki, że aż piękny;) Przyznaję, można się w nim zakochać;). No dobra - już się zakochałam:). Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem Husko-wilczakiem . Super ! bo akurat zaraz po corgim to dwie moje ulubione rasy. Bardzo bym chciała mieć Wilczaka Saarloosa lub Czechosłowackiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mieszańcem goldena z jamnikiem :) Madzia - bije pokłony za Twoje pomyły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie poł na pół york i husky, opisy się zgadzają, ale nie przepadam za yorkami. fajny test Madzia!PS widziałam video o pomidorowej. Pękałam ze śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem corgi-wilczakiem:)Ja mam w domu maltanczyka,taka przytulanka kochana ,chociaż humorki też potrafi pokazać.:)Madzia świetnie są te Twoje testy.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu, trzeba być naprawdę kreatywnym żeby tworzyć takie testy i quizy :)
    Wyszło mi że jestem yorkiem,a mój syn który jest w Twoim wieku- golden retriver :)))
    Wszystko się zgadza ;)
    Pozdrawiamy Ciebie serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie...):) jeszcze nie ochłonęliśmy po jaszczurkach a Ty już zdążyłaś przygotować kolejny quiz...SUPEROWO........ musimy przyznać, że wyobraźni w przede wszystkim wiedzy o zwierzakach Ci nie brakuje:):):) Staremu jaszczurowi wyszło tym razem , że charakterkiem to idealny Corgi...zresztą jak pewnie sama zauważyłaś....te corgi pod względem charakteru niewiele różnią się od Agamy:):) średnia jaszczurka to zdecydowanie obowiązkowy owczarek niemiecki...zawsze ale to zaaaaawsze przykłada się do pracy..i co zacznie zaaaawsze skonczy:) No i najmłodszy z nas ........... pomieszanie z poplątaniem...wtedy dwie jaszczurki w jednym a teraaz....hm rasa nienazwana ..... no ok...właściwie tylko york w tym przypadku odpada.... ciekawi jestesmy jak szybko powstanie kolejny test..:):):) coś nam się wydaje, że już go wymyśliłaś prawda??:):) I TAK TRZYMAJ MADZIULKA....
    Buziaczki od jaszczurkowej paczki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem husky . jestem husky :) Witam Cię serdecznie, ja mam w domu dwa schroniskowe psiaki-staruszki Sniffa i Bafi -też czytają bloga, ale nie komentują ;-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem goldenem :) Buziaki dla Ciebie Madzia!

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja jestem jakas pomieszana :)
    cudny pomysł Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem testów i quizów, które tworzysz Madziu! Są świetne :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. no to ja jestem przypadkiem nie do rozszyfrowania, bo miałam:
    1 raz <3
    1 raz &
    1 raz +
    2 razy ~
    2 razy o
    2 razy =
    2 razy #

    ale już wiem dlaczego tak jest... bo ja jestem kociarą! zapewne jak kiedyś zrobisz taki quiz o kotach to łatwiej będzie mi znaleźć powiazanie!

    Ślę Ci moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu,najbliżej mi do Husky,choć zaraz na drugim miejscu plasuje się Corgi.Śmiesznie wyszło,bo niektore cechy jednej rasy są sprzeczne z drugą ,ale przecież nic nie jest zawsze takie samo,jednego dnia można być odważnym,wesołym i przyjacielskim,a innego troszkę leniwym i nie skorym do ruchu a także zrzędliwym,wszystko zależy od nastroju w jakim jesteśmy danego dnia.Dlatego w sumie wszystkie powyższe cechy występują u mnie :-)
    Mój 14 letni syn,też niedlugo rozwiąże ten test,sama jestem ciekawa co mu wyjdzie,na pewno także podzieli się z Tobą swoimi wynikami.
    Jesteś cudną dziewczynką,bardzo pomysłową,a Twoja miłość do zwierząt wskazuję że w przyszłosci mozesz być weterynarzem:-)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Antek Husky, ja Husky;) Ale Tosiek już chce robić test jeszcze raz - tak mu się spodobał:)

    Chciałam Ci jeszcze "powiedzieć" Madziu, że nasz nowy, czworonożny członek rodziny nie popisał się dzisiaj... Zakradł się do zagrody żółwia, capnął go zębami i biegał z nim w pysku po podwórku!!! Na szczęście żółw jak to żółw - ukrył się cwaniak w skorupie;) Nie wiem jak Ty ogarniasz tę swoją menażerię, że nikt nikogo nie połyka w całości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to ten psiak co się do Was przybłąkał ? Jeśli tak to super ! Jak wygląda i jak się wabi ?

      Usuń
    2. Ten sam;). Wabi się Scrappy, a jego fotkę prześlę Ci jutro na FB:).

      Usuń
  20. No i się dowiedziałam: jestem zupełnym mieszańcem!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i wyszło ze jestem husky ...a zawsze myślami ze pudel ...ze względu na kręcone włosy 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Madziu. Kolejny znakomity test.
    U mnie chyba wyszedł mieszaniec, bo mi się wszystkie odpowiedzi pomieszały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście mieszaniec z jamnikiem;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomieszanie z poplątaniem - wilczak czechosłowacki z golden retriverem. Teścik jak zawsze rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)