poniedziałek, 21 września 2015

Najpiękniejsze żaby świata

Tak jak obiecałam dziś poznacie najpiękniejsze ale i najbardziej niebezpieczne żaby świata - drzewołazy , liściołazy i mantelle.
Gotowi ? no to zaczynamy
Zachęcam do głosowania na najbardziej kolorową żabę roku ;-)

Pierwszy na liście plasuje się drzewołaz niebieski najczęściej z powiedzeniem drzewołaz kojarzy nam się właśnie on
Kolejny drzewołaz pręży swój grzbiet oto drzewołaz żółto-czarny
A teraz zgrabne połączenie tych dwóch barw czyli drzewołaz malarski
drzewołaz karłowaty może on skradł wasze serca i zostanie żaba roku ?
może te barwy są na topie w tym roku ? drzewołaz złocisty
I drzewołaz auratus skomplikowane połączenie kolorów ;-)
Dendrobates vanzolinii  drzewołaz który stawia raczej na kropki
Excidobates captivus ładna z niego żabka ;-) ten też stawia na kropki
Ropuszka dyniowa ;-) może to ona swą pomarańczą podbije wasze serca ?
dendrobates galactonotus kolejny ładny drzewołaz ten wybrał czerwień 
Adelphobates quinquevittatus i kropki i paski ;-)
Tyle tych ślicznotek że może zawrócić się w głowie
Dendrobates fantasticus  trochę jak osa ;-)


                                                                           mantelle

Mantella expectata pierwsza mantella w naszej liście :-)
Mantella baroni kolejna ślicznotka w kolorach jesiennych
Mantella aurantiaca trochę podobna do ropuszki dyniowej


                                                                    LIŚCIOŁAZY

Liściołaz żółty kończy nasza listę



Świat żabek jest naprawdę kolorowy i są jeszcze tysiące takich żabich modeli ale ja w moim poście zamieściłam już i tak za dużo ;-) Pokazałam Wam te według mnie najładniejsze .
Na pewno będzie Wam trudno wybrać najładniejszego :-) Ja też miałam z tym mały problem ale w końcu wybrałam Mantelle baroni :-)

2 komentarze:

  1. Ależ piękne żaby! Wszystkie mają bardzo ciekawe barwy, ciężko się zdecydować która jest ta naj...Mnie jednak najbardziej podoba się drzewołaz malarski i drzewołaz auratus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że te żaby nie wiedzą, jaką mają wierną fankę...

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)