piątek, 25 września 2015

Szalona Basia z Parku Skaryszewskiego :-D

Cześć niedawno wróciłam z Parku Skaryszewskiego  jest tam naprawdę super .
Mieszka tam wiewiórka Basia , która jest tresowana ;-) nauczyłam ją wchodzić na wózek !!! Tresura była prosta pokazałam Basi że może wejść po mojej nodze na wózek gdzie miałam worek orzechów a ona szybko to zrozumiała i z rozpędu wskakiwała mi na nogę potem wspinała się na wózek wzięła orzecha pobiegła zakopać i znowu weszła mi na nogę i tak w kółko chyba ze 20 razy ! A gdy chciałam iść już dalej Baśka tak się przyzwyczaiła że biegła za mną i wskakiwała na mój wózek po czym szybko biegła zakopać orzecha i zerkała zza drzewa żeby upewnić się czy aby na pewno nigdzie nie idę . Przeszłyśmy razem pół parku bo ona ciągle chciała więcej i biegła za mną jak pies
od dziś jest moją przyjaciółką i obiecałam że gdy tylko będę miała czas zabiorę więcej orzechów i spędzimy razem pół dnia !!! :-) Oprócz szalonej Baśki spotkałam również corgiego ! jak to miło wiedzieć że Hachi nie jest jedyny ;-) Dowiedziałam się że ma na imię Redgi i ma cztery miesiące słodki maluszek. Naprawdę ciesze się że coraz częściej je spotykam i miałam okazję porozmawiać z innym właścicielem corgusia :-) W parku mieszkały jeszcze dwie wiewiórki : ciemniejsza Zuzia i prawie szary Fistaszek, jednak żadna z nich nie była tak mądra i ufna jak Basia


























A to kaczki i rybitwa z jeziorka w tym parku




Filmiki :
Basia - Tresowana wiewiórka
Basia - Tresowana wiewiórka 2 
Basia - Tresowana wiewiórka 3
Basia - Tresowana wiewiórka 4


W Parku Skaryszewskim było super !!! Mam nadzieję że gdy przyjadę tam następnym razem Basia nie nie zapomni i nie zapomni też sztuczki :-) . Naprawdę polecam tylko jak tam pojedziecie nie zapomnijcie o orzeszkach i nie zdziwcie się gdy jakaś wiewiórka będzie na Was wchodzić ( to na pewno Baśka ) :-) 

28 komentarzy:

  1. Chyba nie ma na świecie zwierzęcia, które nie kochałoby Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby wszyscy ludzie kochali zwierzaki tak jak Madzia świat byłby innym miejscem. Madziu, jestes niesamowitą osóbką:) A zdjęcia jak zwykle przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie w 100%; gdyby wiekszosc ludzi mialo Twoja Madziu wrazliwosc i milosc do zwierzat swiat bylby o wiele lepszy i piekniejszy, w takim swiecie chcialbym zyc, ech marzenia...
      wyslalam Ci Madziu na adres domowy maly upominek( ksiazke) ale widze, ze zamiast na poczte powinnam po prostu podjechac do skaryszaka i wreczyc Ci osobiscie, sierota ze mnie

      Usuń
  3. Obejrzalam filmiki, ale ta wiewiorka cie lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda wszystkie zwierzęta kochają Ciebie Madziu. Dzisiaj na ścianie naszego domu wygrzewała się w słońcu jaszczurka, od razu pomyślałam o Tobie!
    Przypominasz mi mieszankę trzech księżniczek Disneya- Mulan, Roszpunki i Pocahontas. Nie wiem czy oglądałaś te bajki , z każdą z tych bohaterek masz wiele wspólnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu....Ty przyciągasz te zwierzątka jak magnes. Prawdziwa czarodziejka z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu....Ty przyciągasz te zwierzątka jak magnes. Prawdziwa czarodziejka z Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu , niesamowite zdjęcia ! Potrafisz chyba zjednać sobie każde zwierzątko 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia!
    Chyba nigdy nie widziałam takich ślicznych zdjęć wiewiórki!
    Co Ty masz w sobie, że zwierzęta tak do Ciebie lgną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu czytam bloga Twojej mamy, czasem wchodzę i na Twój. Ogromny szacunek dla Ciebie za miłość do zwierząt. Pięknie obie wyglądacie - i Ty i wiewióreczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu jeste po prostu idealna kochasz zwierzęta a one kochaja ciebie 😊 buziaki ksiezniczko😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita ta wiewiórka :) widać, że przypadłaś jej do gustu,a twoje orzeszki pewnie jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia, a wiewiórka Basia urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, że wiewiórki wchodzą Ci na kolana. Ja też lubię zwierzęta, a żadna wiewiórka nawet nie pozwoli mi do siebie podejść. Zwierzęta po prostu Cię kochają,

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie ma zwierzaka, który by Cie nie pokochał. I wcale mnie to nie dziwi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite jak bardzo Cię lubią zwierzątka! piękne zdjęcia :) Moja babcia kiedyś miała w domu dziką wiewiórkę, którą oswoiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Madziula....
    Baśka lgnęła nie tylko do orzechów. Jesteśmy w 1000% pewni, że zauważyła tego kocura na Twojej czapce...:):) Pomyślała sobie.."kurcze taka wielka wiewióra do mnie przyszła" no i się zaczęło Baśkowe szaleństwo....U nas w parku te wiewiórki jakieś takie mniej zwariowane..:):) Niby oswojone a na kolanach żadne usiąść nie chce:):) Zapytaj Baśki następnym razem czy nie chciałaby wpaść z Tobą do Wrocka by pouczyć je trochę szaleństwa... Coś nam się wydaje, że podczas Twojej kolejnej wizyty zwoła swoje kumpele no i...się będzie działo:):) Musisz wziąć wszystkie laskowe orzechy leżące pod drzewem w domu....Trzymaj się cieplutko
    Buziaczki od naszej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jeśli chodzi o zdjęcie małego Corgiego....to może kto tylko gdziekolwiek na świecie zobaczy idącego lub biegnącego psiaka tej rasy zrobi jego fotkę i wyśle Ci byś mogła stworzyć taką mała kolekcję ... międzynarodowych Corgósiów:)...z podpisem imienia rzecz jasna:)...
    buziaczki....

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu, Ty jesteś Czarodziejką, zaklinaczką wszelkich zwierzaków!!! :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu,jesteś fantastyczną dziewczynką:-)
    Wiesz,że ja troszkę boję się takich zwierzątek z lasu\parku..no naprawdę,musiałabyś mi udzielać lekcji,porad,jak przezwyciężyć ten lęk.:-)
    Jesteś mistrzynią w oswajaniu zwierząt,nie znam nikogo,kto tak kochałby zwierzątka jak Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Buziaczki dla przyjaciółki zwierzat:) zdjęcia są świetne zwłaszcza te z wiewiórką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnego psa psa, a ta wiewiórka co wchodzi Ci na kolana to już wogóle ekstra widok.
    Kiedyś byłem w tym parku, ale nie znalazłem aż tak oswojonych wiewiórek.

    Pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)