wtorek, 8 września 2015

Qiz o Szczerbusiu

Witam ! tym razem zrobię Qiz o Szczerbusiu wiem dawno nie pisałam ale w szpitalu nie za bardzo mam na to ochotę i nastrój :-) Kiedy wyjdę to obiecuje wam że zamieszczę zdjęcia jak szykuje nowe terrarium dla maluchów na zimę :-) Nie mówiłam wam jeszcze tego ale maluszki idą na zimę do mojego pokoju i bardzo z tego powodu się ciesze :-D !
no to zaczynamy !


1. Ile cm. ma obecnie Szczerbuś ?
 a. 45
 b. już 50
 c. 47


2. Co jest ulubionym daniem Szczerba ?
 a. świerszcze
 b. karaczany i mączniaki
 c. bazylia


3. Ile cm. ma terrarium Szczerbatka ?
 a. 200
 b. 100
 c. 150


4. Czy Szczerbi spaceruje również po domu ?
a. tak
b. nie
c. tak ale tylko pod nadzorem


5. Ile lat ma Szczerbatek ?
a. mniej niż rok
b. więcej niż rok
c. ponad 2 lata


6. Czy szczerbi lubi jeździć autem ?
a. tak
b. nie


7. Co robi Szczerbi gdy jest noc ?
a. prowadzi życie nocne więc spaceruje
b. śpi jak mops na wiszącej desce i nawet armata by go nie obudziła
c. leżakuje ale nie śpi


8. Czy Szczerbi zna Pusię ?
a. nie nigdy jej nie widział
b. widział tylko Edka a Pusi nie
c. tak bawił się z Pusią i Edkiem


                                               

                                                       To już wszystko życzę powodzenia :-)


6 komentarzy:

  1. Hej Madziu, mam trochę zadu więc mogę przystąpić do rozwiązania quizu. Czy będą nagrody za udział? bo o dobrywynik może być trudno. Ale cóż do roboty.
    1. A
    2. A.B no i chyba C
    3. B
    4. C
    5. A
    6. A
    7. B
    8. C
    Czekam na ocenę;)
    Pozdrawiam iżyczę zdrowia i uśmiechu.
    Ps. Kiedy rewanż w piłkarzyki. Muszę poprawić niechlubny dla mnie wynik.

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc takie są wg mnie odpowiedzi:
    1. C
    2. B
    3. B
    4. C
    5. A
    6. A
    7. B
    8. C
    Czekam na sprawdzenie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga , uwaga podaje poprawne wyniki
    Szczerbuś ma obecnie 47 cm.
    Jego ulubionym daniem są karaczany i mączniaki
    Chatka Szczerbiego ma 100 cm.
    Oprócz siedzenia w swojej willi szczerbi spaceruje po domu ale oczywiście pod opieką.
    Szczerbuś nie ma jeszcze roku.
    I uwielbia jeździć autem .
    W nocy Sszczerbuś robi to co każdy powinien o tej porze robić czyli śpi :-) .
    Szczerbuś zna i Pusie i Edka ale nie zna maluchów .

    I to już wszystko brawa dla Monix X
    i oczywiście dla Gwidona Bidona który miał równie dobry wynik i świetnie sobie poradził przyznaje Wam złoty medal i odznakę "Przyjaciela Szczerbatka"

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych Quizów :)
    Pozdrowienia dla Ciebie i oczywiście dla Szczerbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wiedzialam tylko mi sie nie wyslalo:P

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)