czwartek, 24 września 2015

Test : Jaką jaszczurką jesteś ?

Witam dziś pierwszy raz zrobię test :-) Wystarczy że sami sobie odpowiecie co do was najbardziej pasuje i zapamiętacie znaczek przy odpowiedzi a na końcu przeliczycie ile macie serduszek ile  plusikow i ile kółek a na końcu wyjdzie jaka jaszczurka do was pasuje możecie napisać co Wam wyszło :-D ( Zdarza się że Możecie być kilkoma jaszczurkami na raz ;-) )


Jaki kolor pasuje do ciebie najbardziej ?

<3 - zielony
o  - ciemno brązowy
+  - jasno brązowy
~ - każdy

Jaką porę roku lubisz najbardziej ?
<3 - jesień
o - zimę
+ - wiosnę
~ - lato

Gdzie czujesz się najlepiej ?
<3 - w lesie
o - w pobliżu rzek
+ - na łące
~ - w pobliżu miasta


Co najbardziej lubisz robić ?

<3 - stroić się
o-  ćwiczyć i pływać
+ - jeść i spędzać dużo czasu w sklepach
~ - nic leżeć godzinami i oglądać TV

Co najbardziej lubisz jeść ?
<3 - zdrowo imało
o - smacznie nie koniecznie zdrowo  
+ - fast foody , frytki hamburgeri i pizza
~ - nie ważne byle dużo


Gdzie najchętniej pojechał byś na wakacje ?
<3 - za granice np. do Grecji
o  - nad morzę
+  - w góry
~ - nigdzie w domu najlepiej

Jakie ubrania lubisz nosić ?
<3 - Ładne długie suknie i wysokie szpilki
o  -  Na sportowo
+ -  Zwykłe na co dzień
~ - Obojętnie
Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej
<3 - poniedziałek
o - weekend
+ - środę
~ - wszystkie są ok.
najwięcej <3 jesteś jak jaszczurka zielona : Masz najwięcej serduszek to oznacza że jesteś jak jaszczurka zielona twój ulubiony kolor to zieleń lubisz jesień to też ulubiona pora tej jaszczurki. W lesie czujesz się najlepiej podobnie jak i ona lubisz się stroić i jesz zdrowo i lekko :-)Jaszczurka zielona to piękny gad . I samica i samiec są zielone jaszczurka ta trzyma linie i optymistycznie podchodzi do życia. Styl : spokojna , dbająca o zdrowie  
Najwięcej O jesteś jak jaszczurka żyworodna:  Masz najwięcej kółek oznacza to że jesteś jak jaszczurka żyworodna twój ulubiony kolor to ciemno brązowy najbardziej lubisz zimę lubisz wodę tak jak i żyworódka a ćwiczenia i pływanie to twój żywioł tak jak i tej jaszczurki jeść lubisz smacznie ale nie koniecznie zdrowo to również jest cechą tego gada . Jaszczurka żyworodna jest malutka i lubi zdrowo spędzać czas jednak nie żałuje sobie czasem zjeść niezdrowego żuka. Jest bardzo szybka i wszystko robi na czas Styl : zwariowana , zabiegana


Najwięcej +jesteś jak zwinka :Masz najwięcej plusów oznacza to że jesteś jak zwinka lubisz kolor jasnobrązowy i wiosnę podobnie jak ta jaszczurka na łące czujesz się najlepiej to twój drugi dom lubisz sporo jeść i spędzasz dużo czasu w sklepach tak jak i zwinka na polowaniu fastfoody to jest to !!! . Jaszczurka zwinka lubi poszaleć imprezy i fastfoody to jest to prowadzi rozrywkowy tryb życia . Styl : Rozrywkowa

Najwięcej ~ jesteś jak agama :Masz najwięcej fal oznacza to że jesteś jak agama każdy kolor pasuje do ciebie a lato to twoja ulubiona pora tak jak i agamy w pobliżu miasta czujesz się najlepiej twoje ulubione zajęcie to leżeć i oglądać TV agamy też tak lubią. Lubisz dużo zjeść ! agamy też. Agama lubi dużo pojeść tak naprawdę może być straszną marudą 
może jej pasować wszystko ale też i wszystko nie pasować , często ma problemy z otyłością . Styl : Leniuch i mieszczuch czasem zrzędliwa . 

28 komentarzy:

  1. Jestem agamą!Swietny test i przepiękne zdjęcia! To wspaniałe tak się czymś interesowac, zazdrosczę Ci! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Test świetny:-) Okazało się że jestem jak żyworódka i właściwie wszystko się zgadza oprócz tego,że nie jestem malutka

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny tescik , mi wyszla jaszczurka zyworodna;) pozdrowionka Madzia i duzo zdrowka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jestem jaszczurką zieloną:) i pasuje! Fajny teścik:), jedyny w swoim rodzaju! Tak trzymaj Madziula i zarażaj innych pasją przyrodniczą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Madziula.....jeszcze emocje nie opadły po quizie o Barym a już kolejny...tempo musimy przyznać suuuper zawrotne....i dobrze.......:)...no to zaczynamy:)
    No i wyszło........aż strach się przyznać hihihi:):):)
    Ponieważ jest nas troje...więc naturalnie róznice wyszły nam przeogromne:):)
    Pierwsza z nas to zdecydowanie jaszczurka zielona.......zwłaszcza w kwestii trzymania linii i i dbania o zdrowie......je zdrowo i lekko:):)...stąd jest najlżejsza z nas:)
    Druga to.......hmm i tu mamy problem.....młodsza od pierwszej więc i cechy inne wyszły...wiesz co wyszło?...pomieszanie zwinki i żyworodnej...jest bardzo szybka zwariowana zabiegana....kochająca fast foody choć z drugiej strony nie przepada za imprezkami:):)a...jeszcze...uwielbia ćwiczenia i plywanie:)
    No i trzecia z nas....stara jaszczura...idealnie..Agama..:):) właściwie pasuje wszystko co dotyczy tej jaszczurki....uwielbia duzo zjeść...jest straszna marudą (chyba nawet większą niż Agama)....rano pasuje jej wszystko by wieczorem narzekać dosłownie na każdy detal:):) wieczne problemy z otyłością no ale jak lupi papu to nie ma sie co dziwić:) no i ogromna zrzęda....
    Musimy przyznać że rodzaje charakterów jaszczurek dopasowałaś idealnie.....no tylko ta zyworodna zwinka się wyłamuje ale może to nowy gatunek...??? hihi

    Z niecierpliwością czekamy na kolejny, quiz konkurs i wszystkie zagadki które cudownie wymyślasz,....PROSIMY O JESZCZE:):)

    Buziaczki od jaszczurkowej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Madzia,
    Wyszło, że jestem każdą jaszczurką po trochu :) Była fantastyczna zabawa w zaznaczaniu odpowiedzi!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. ha!........ co do mnie, z testu wyszło że jestem jaszczur mutant, zielony żyworodny zwinny waran (bo to największa jaszczurka) i do tego marudny jak agama. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem pół na pół zwinką i jaszczurką zieloną :-) A Ty Madziu którą jesteś???

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada na to, ze najblizej mi do zyworodki ale jak pomysle o zjedzeniu żuka to mysle, ze jednak tyle samo nas łaczy co dzieli;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię lato, lubię miasto.... Dobrym jedzeniem też nie pogardzę:P...Nieeeeeeeeeee, nie biorę udziału w teście, na bank jestem Agamą:P

    A Tobie Madziu do której jaszczurki najbliżej?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na 100 żyworódka
    W 99 % prawda uwielbiam wodę ! i jestem zwariowana tylko nie lubię zimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem zwinka!
      I to do mnie naprawdę pasuje:))

      Usuń
  12. Zyworodka :) :) Madziu trzymaj się kochana. Jak Ty dajesz rade dbać o te wszystkie zwierzęta? :) podziwiam Cię, ja mam kotka i rybki i czasami nie daje rady :) jesteś wielka, buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jestem zwinka!
    I to do mnie naprawdę pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, świetny quiz ! Wspaniałe to wymyśliłaś 👍 dzięki Tobie dowiedziałam sie ze jestem jak jaszczurka zielona, wiele w tym prawdy 😉 duzo zdrówka, siły i optymizmu Ci życzę ! Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu świetny quiz !wspaniale to wymyśliłaś �� dzięki Tobie dowiedziałam sie ze jestem jak jaszczurka zielona, wiele w tym prawdy �� duzo zdrówka, siły i optymizmu ! Buziaki ������

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu świetny quiz !wspaniale to wymyśliłaś 👍 dzięki Tobie dowiedziałam sie ze jestem jak jaszczurka zielona, wiele w tym prawdy 😉 duzo zdrówka, siły i optymizmu ! Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu świetny quiz !wspaniale to wymyśliłaś 👍 dzięki Tobie dowiedziałam sie ze jestem jak jaszczurka zielona, wiele w tym prawdy 😉 duzo zdrówka, siły i optymizmu ! Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Madziu świetny quiz !wspaniale to wymyśliłaś 👍 dzięki Tobie dowiedziałam sie ze jestem jak jaszczurka zielona, wiele w tym prawdy 😉 duzo zdrówka, siły i optymizmu ! Buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Hm , wyszła mi żyworódka ! Dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja jaszczurką zieloną :) około 80% się zgadza. super test :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Madzius jesteś w tym najlepsze 😊 mi wyszlo jaszczurka zielona 😊 podziwiam cie ksiezniczko 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem żyworodna :) Madzia - poproszę więcej takich testów! Ten jest super! Podziwiam Twoją kreatywność w wykorzystywaniu wiedzy łączonej z pasją. Bawisz i uczysz. Jesteś NIESAMOWITA!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry ... Juz po kawie i tescie ! I wyszło, ze żyworódka jestem proszę proszę ... Wszystko się zgadza oprócz ... Zimy, bo wole lato, ale cala reszta idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze wiedziałam ,że mam coś z + ZWINKI +

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda na to, że jestem jaszczurką zieloną! Fajny test. Madziu a Ty jaką jaszczurką jesteś?
    I jeszcze jedno pytanie muszę Ci zadać, bo od dłuższego czasu mnie to ciekawi. Czy jest jakieś zwierzę którego bałabyś się?
    W szkole mojej córci co roku jest takie święto gdzie dzieci jeśli mają ciekawe hobby to mogą przygotować na ten temat prezentację, przedstawić i siebie i swoje zainteresowania. Ty zrobiłabyś wrażenie na wszystkich, nawet nie jednemu chłopcu szczęka by opadła z wrażenia!
    Wierzę, że wyzdrowiejesz i zostaniesz kiedyś przyrodnikiem, biologiem a może weterynarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Musiała bym się długo zastanawiać. Tak naprawdę jak poznam bliżej jakiegoś zwierzaka to od razu się go nie boję :-) chciała bym pogłaskać lwa i nakarmić geparda. Raz w zoo karmiłam lemury :-D

      Usuń
  26. Świetny quiz! Trafiłam tu przez przypadek i świetnie się z mężem bawiłam sprawdzając jakimi jaszczurkami jesteśmy ��, mimo że, jak mniemam, quiz jest raczej przeznaczony dla nastolatków. Pozdrawiamy! Monika i Krzysiek, fani jaszczurek.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)