czwartek, 10 września 2015

Jaszczurki na wesoło

Witam teraz trochę żartów :-) Zamieszczam różne śmieszne zdjęcia z jaszczurkami wyszukane w internecie. Trochę rozrywki każdemu się przyda ;-) !!!













                                                         JASZCZURKA ATAKUJE !!!!

                                                                        GEKON NINJA
                                                           OPEROWA JASZCZURKA



 Mam nadzieje ,że się Wam podobało i Was rozbawiło a na koniec kilka Szczerbatkowych śmiesznych zdjęć ;-)

PIRAT DROGOWY !!!

SZCZERBI W NECIE

CO TO SIĘ STAŁO ? SZCZERBI WCINA WITAMINKI ?!


WYRABIAMY BICEPSY

TO MOJE TERRARIUM NIE ZBLIŻAJ SIĘ !!!

POPROSZĘ DRINKA Z KONIKÓW POLNYCH

BAZYLIA JEST ZDROWA TYLKO JAK NAKŁONIĆ TEGO PANA DO JEJ ZJEDZENIA ???

A TAK WYGLĄDA SZCZERBI KIEDY DOWIE SIĘ ŻE DZIŚ NA ŚNIADANIE KARACZANY

TO MOJA POZIOMKA !!!

CZY KTOŚ MOŻE ZGASIĆ TO ŚWIATŁO JA NIE MOGĘ SPAĆ !!!! 

CZY POTRAFISZ TAK SIĘ ZDZIWIĆ ?

SZCZERBI ZROBIŁ BY WSZYSTKO DLA ŚWIERSZCZY I NIE ROZUMIE SŁOWA KONIEC !!!

JAK WIDAĆ ŻOŁĄDEK JEST WIĘKSZY OD JEGO WŁAŚCICIELA 




  I to już wszystko myślę że i fotki z internetu jak i nasze własne były równie śmieszne.
  Zamieściłam tyle bowiem cała nasza kolekcja zdjęć nie zmieściła by się na pewno w jednym poście.
                                                                            :-)

1 komentarz:

  1. Zdjęcia bardzo śmieszne :-) Widać, że Twój Szczerbi dobrze czuje się przed obiektywem :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)