poniedziałek, 8 lutego 2016

Szczerbatek odwiedza Tuptusia

Witam ! Dziś kilka zdjęć z wczorajszego spacerku Szczerbatka :-) Podczas gdy my graliśmy w grę Szczerbi zapoznawał się z Tuptusiem i poznawał nowy dla niego pokój :-) Bawił się znakomicie.
Ciekawski Tuptuś co chwilę przybiegał do Szczerbiego wąchał go i lizał oraz popychał nosem. Szczerbatkowi najpierw się to nie podobało ale później już śmiało pozwalał Tuptusiowi na pieszczoty ;-) A gdy Tupa już się znudził Szczerbi ruszył przed siebie w poszukiwaniu przygód i zatrzymał się dopiero koło ciepłego grzejnika :-)





































                                                                                <3 <3 <3


                                    


120 komentarzy:

  1. Madzia - Szerbi to gigant! Jak go widziałam, to był maleńką jaszczurką, a teraz jak otworzy pysia, to robi wrażenie! Tuptuś naprawdę jest odważny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerbi piękny ! Jaką ma długość ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, piękne fotki!
    Jak Ty sfotografowałaś zwierzaki, ja nie mogłam zrobić zdjęcia jednemu Kicakowi, tak uciekał.
    A Szczerbatek faktycznie coraz większy.
    Piękne zdjęcia, takie profesjonalne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że para niezwykle niezwykła :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z malinką - świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. hi hi Swietnie razem wyglądacie :) Madziu my od niedawna mamy pieska, jak często mam go kąpać? Mój synek Alan bardzo zazdrośc Ci tylu zwierzaków ;) Pozdrawiamy buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne sweet focie;) ladnie sie razem prezentuja. pozdrowionka dla ciebie i zwierzakow;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tradycyjnie- piękne zdjęcia. Szczerbi i Tuptuś to świetne zwierzaki, pewnie dobrze się razem bawili :) Szukałaś już Madziu oznak wiosny? We Wrocławiu już zakwitły bazie i widziałam też pierwsze przebiśniegi. Buziaki Madziu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie- Piekny i Bestia; chyba nikt nie ma watpliwosci, ktory jest ktory;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Szczerbatek jest superowy, urośnie jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał rosnąć do 50 cm. ;-)Obecnie ma 53. Nie mam pojęcia do ilu jeszcze będzie rósł :-)

      Usuń
  11. Hej Hej Madziulka..
    Te dwa smyki wkrótce się tak zaprzyjaźnią, że trzeba będzie znaleźć im jakiś wspólny domek...Wyobrażasz sobie Tupę w terrarium z tą lampą?:):) i masę biegających wokół białych stworków Albo Szczerbatego na noc w świetlicy? Bez grama świerszcza?:):) Trzeba znaleźć jakiś zloty środek koniecznie...No narazie jest miód malinka ale którymś z następnym razów..Szczerbi zabierany na górę może zacząć piszczeć "Nieee Niee, Nie zabierajcie mnie od Tupy":):)
    mamy pytanko małe....a cóż to takiego czerwonego z gwiazdkami leży na podłodze na czwartym zdjęciu??? To jakaś nowa gra?:) Zauważyłaś jak Szczerbaty cudownie zlewa się z dywanem??? Albo to przypadek albo on naprawdę ma takie małe zdolności......Ma już prawie 60 cm prawda? (Bravo Babcia:):)Bravo Ty:):)

    Buziaczki .......od wroszczurek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeczywiście nie wyobrażam sobie miny tuptusia w przyciasnym dla niego terrarium ani miny Szczerbatka w kartonowej świetlicy w dodatku zamiast w świerszcze wyposażonej w mnóstwo niestrawnych gazet ;-) A to czerwone w gwiazdki to nic innego jak materac ;-) Szczerbatek ma obecnie 53 cm. :-)
      Pozdrowionka od zwierzaczkowej paczki dla jaszczurkowej :-)

      Usuń
  12. Mimo, że Szczerbatek nie ma tyle sierści :D co Tuptuś to jego bym mocniej wytuliła ! Jak on się uśmiecha <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak. Zdjęcie z maliną genialne. <3 Podoba mi się, że tak dużo wiesz o jaszczurkach. Fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widac,ze Twoje zwierzaki przypadly sobie do gustu :-) Oby tak dalej . Powodzenia dla Was Wszystkich!!! :-) :-) :-)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zwierzaki i bardzo ciekawie opowiedziane przez Ciebie ich historie ��życzę Ci dużo zdrówka i serdecznie pozdrawiam Ciebie i całą zwierzęcą gromadkę ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zwierzaki :) Zdjęcie z malinka jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki świetny, pełen ciekawych zdjęć blog :) Jesteś wspaniałą osobą skoro tak kochasz zwierzaki. W Szczerbatku się zakochałam :) Pozdrawiam serdecznie, Martyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć Madziu!! Razem z moimi kociakami (dzień Kota świętują one codziennie) podziwiamy Twój zwierzyniec. :) Pan Jaszczur jest świetny!! Pozuje Ci do zdjęć i nawet się uśmiecha!
    Pozdrowienia ode mnie, Vincenta i Lisy! :)
    PS. Tak wyglądają moje koty: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=15qfarb&s=9#.VsSxfiDhCM8 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! To z maleńką genialne, nadaje się na tapetę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodki futrzak z tego królika! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogratulować Madziu pasji, tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są niesamowite!! Uśmiechnięte pyszczki mówią mi że są mega zadowolone!! :D Ja też uwielbiam zwierzęta więc na pewno będę odwiedzała Cię tutaj!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że udało Ci się uzbierać tak dużą i wesołą gromadkę, wspaniały pozytywny blog, aż chcę się przygarnąć jakieś zwierzątko:) Pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć Madzia! Podobnie jak Ty kocham zwierzęta. Na razie mam tylko jednego kota, ale niebawem stado na pewno się rozrośnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem uroku Szczerbatka. Jest przepiękny :) Życzę zdrówka i czekam na kolejne zdjęcia zwierzaczków. Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz super zwierzaki i wogole jesteś super! Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zwierzaki, a jakie fotogeniczne. Musisz je koniecznie zgłosić do Top Model :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia,cudowna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeuroczy duet <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Czesc Madzia :)
    Podziwiam Cie za odwage i milosc w stosunku do zwierzat. Widac, ze sa dla Ciebie wazne. Bardzo ciekawie prowadzisz bloga. Zycze Ci z calego serca powodzenia i usmiechu. Nie wszyscy w dzisiejszych czasach posiadaja pasje i chca sie nia dzielic. Trzymaj tak dalej !:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Madzia! Bardzo lubie zwierzaki i w swoim zyciu mialam ich sporo m.in. konie, kozy, owce, psy... Obecnie wraz z dwojka moich dzieci (maja 6 lat) zajmujemy sie kurkami, kogutem, kaczorem, 2 kotami i mnostwem....jaszczurek! Mamy ich pelno wkolo domu, sa mile i lubia przesiadywac pod donicami z kwiatami na naszym balkonie. Zawsze chetnie je obserwujemy - sa zielone z przeroznymi odcieniami jaskrawych kolorow. Niedaleko nas ma gniazdo orzel - nie znam nazwy , ale to raczej taki maly, a i co najwazniejsze nieraz przechadza sie lis, ktorego raczej nie chcemy goscic ze wzgledu na ptactwo ;-) Zwierzak - przyjaciel to najlepsze co czlowieka moze spotkac, bo on nigdy nas nie zdradzi! Wytrwalosci w dalszej hodowli zyczy Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia twojej jaszczurki wywołały uśmiech na mojej twarzy :D dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudne a króliś jakie ma piękne uszy

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zwierzaki ��

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Te zdjęcie z malinką jest cudowne ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zwierzaki!:)
    Wspaniałe zdjęcia i ciekawe opisy,ale.. jedna rzecz nie daje mi spokoju.. Czy Szczerbatek zjadł malinę ?:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia 😉 super zwierzątka 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha super te zdjęcia!! Jak byłem mały to miałem bardzo dużo zwierząt. Przynosiłem ptaki jeże jaszczurki...miałem rybki żółwie wodne psy i koty. Teraz mam psa. Wabi się Ozzy i jest mega fajny. Wstawilbym zdjęcie jego ale nie ma takiej opcji tu. TRZYMAJ SIĘ CIEPŁO:))) MASZ SUPER ŚLICZNE ZWIERZAKI :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć Madziu, dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog. Czytam wpis za wpisem i wsiąkłam. Twój blog jest cuuudowny i widać, że zwierzaki to Twoja wielka miłość. Będę tu częściej zaglądać, ponieważ pierwszy raz spotykam kogoś kto z taką pasją opisuje jaszczurki :) Ja mam królika Pusię i dwie papużki Marko i Blue :). Trzymaj się cieplutko. Pisz i rób zdjęcia, ponieważ pięknie Ci to wychodzi.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Madziu ! Nigdy nie sądziłam, że taki zwierzak jak jaszczurka może sprawić mi tyle radości. Uśmiałam się niesamowicie patrząc na zdjęcia rozweselonego Szczerbka! A przy okazji widzę, że to naprawdę towarzyskie zwierzę ! No tak(!),nie ma się co dziwić, mówi się przecież, że zwierzęta mają zawsze coś ze swoich właścicieli! A że Ty jesteś towarzyska i uśmiechnięta to Twoje piękne zwierzaki także. Powodzenia Wam życzę :) Świetny blok - pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia i super zwierzaki :) Też mam królika, jest nawet podobny do Twojego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wielki smok!! :) pozdrawiam trzymaj się!!

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  44. Madziu blog jest wspaniały tak jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  45. Madziu fajne masz zwierzatka :) Zycze Ci powrotu do zdrowia trzymaj sie i nie poddawaj sie kochana :) Malgorzata :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia! Żywo rozbawiło mnie zdjęcie z maliną - będę tu zaglądać po nową dawkę wrażeń. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie cudne zdjeciaa.. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana Madziu zwierzaki cudowne tak jak i ty <3 Cieszę się gdy widzę ludzi tak kochających zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Madzia super z Ciebie dziewczyna! tak trzymaj! walcz i nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  50. super z Ciebie dziewczyna! walcz i nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowny zwierzyniec,piękna pasja,kapitalny blog i fantastyczne fotki.Tak trzymaj Madziu.Życzę Ci najpiękniejszych dni w towarzystwie Twoich zwierzątek i przyjaciół.Będę tu wpadała i sprawdzała co u Ciebie.Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam,Alina z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowny zwierzyniec,piękna pasja,kapitalny blog i fantastyczne fotki.Tak trzymaj Madziu.Życzę Ci najpiękniejszych dni w towarzystwie Twoich zwierzątek i przyjaciół.Będę tu wpadała i sprawdzała co u Ciebie.Zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam,Alina z Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś super!

    OdpowiedzUsuń
  54. Niesamowite zdjęcia ! Zazdroszczę zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Niesamowite zdjęcia! Zazdroszcze takich zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz niezwykłą pasję, w tak młodym wieku. Gratuluję i podziwiam Cię za to, jak fajnie opisujesz niezwykłe zwierzęta, które hodujesz. Powodzenia Magdo- w każdej dziedzinie życia! Jedno jest pewne masz grono najwierniejszych i najcudowniejszych przyjaciół wokół siebie, na których zawsze możesz liczyć! Ściskam i ślę modlitwy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz niezwykłą pasję, w tak młodym wieku. Gratuluję bloga i podziwiam za odwagę :) Życzę Ci powodzenia w każdej dziedzinie życia, a kiedy ma się wokół najlepszych przyjaciół, na których zawsze można liczyć wszystko jest możliwe! Ściskam i przesyłam modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  58. Super słodkie zdjęcia! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawe jak by moje koty zaprzyjaznily sie ze Szczerbatkiem? ;-) mam nadzieje, ze by sie polubily ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne zdjęcia!obserwowanie świata zwierząt jest fenomenalne! Pozdrawiam serdecznie i zdrówka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć Madziu!
    Gratuluję!!! Bardzo ciekawy blog, wspaniałe zdjęcia i Twoja wrażliwość na otaczający świat jest niesamowita. Twoje zwierzaczki mają wspaniałe imiona (Chruścik i Badylek to moje ulubione :) i cudowną opiekunkę. Z przyjemnością będę sprawdzała co u Was słychać. Bardzo mocno ściskam i pozdrawiam właścicielkę i jej podopiecznych.

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  62. Madzia, świetne zdjęcia! Zwłaszcza to z malinką. Pozdrawiam Ciebie i całą Twoją rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny króliczek, sama też mam króliczke i ona również lubi poznawać nowe osooby i miejsca :) A Szczerbi to duży chłopak fajnie tam macie :) Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  64. Prześliczna jaszczurka, marzę o takiej ��

    OdpowiedzUsuń
  65. Super masz te zwierzaczki. Smialo mozesz zapraszac inne dzieci jak do zoo. Z checia przyprowadzilabym swoich synów. Bardzo by imsie podobało. Tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zwierzyniec

    OdpowiedzUsuń
  67. Madziu super wpis !!! Jaszczurka genialna jest , również kocham zwierzaki :-) mam kota Łatkę, Micka i pieska Luna :-) pozdrawiam Cię !!! Na pewno będę tutaj zaglądać:) Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  68. Maadziu , jesteś wspaniałą istotą, Pięknie opisujesz swój przychówek . Czytam z zapartym tchem , bo widać ,że to co robisz ,to robisz z serca i z wielkiej pasji. Zyczę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Super!!!! �� Fajne zwierzaczki. Serdecznie pozdrawiam.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  70. Szczerbatek jest SUPER.
    A zdjęcie z malinką... REWELACJA!

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Madziu, ale super Twoj Szczerbatek! Mieszkam w Brazylii i czytam tutaj Twoje wpisy. U mnie duzo takich Szczerbatkow jak Twoj przechadza sie po okolicy! Pozdrowic ich od Ciebie i Szczerbatka? Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Jesteś niesamowita!!!
    Marzy mi się takie małe zoo w domku :)

    Pozdrawiam Ciebie i Twoje zwierzaki gorąco ;***

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne fotki! Pojawiaj na nich się częściej, masz taki piękny uśmiech. :) cudowny blog, będę na pewno zaglądać. :)! Pozdrawiam. Zaczarowana. :)!

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne fotki! Pojawiaj na nich się częściej, masz taki piękny uśmiech. :) cudowny blog, będę na pewno zaglądać. :)! Pozdrawiam. Zaczarowana. :)!

    OdpowiedzUsuń
  75. Madzia to wspaniale, że masz w okół siebie tyle zwierzaków, rodzina pełna takich stworzonek jest jeszcze bardziej zwariowana i kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  76. Cześć <3 .Twój Szczerbatek mnie trochę przeraża,ale twoje zdjęcia ukazują go w przyjaznym świetle.Masz domowe zoo i potrafisz zaciekawić, opisując swoje zwierzątka.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cześć <3 .Twój Szczerbatek mnie trochę przeraża,ale twoje zdjęcia ukazują go w przyjaznym świetle.Masz domowe zoo i potrafisz zaciekawić, opisując swoje zwierzątka.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cześć <3 .Twój Szczerbatek mnie trochę przeraża,ale twoje zdjęcia ukazują go w przyjaznym świetle.Masz domowe zoo i potrafisz zaciekawić, opisując swoje zwierzątka.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  79. Pozdrawiam serdecznie :)bardzo ciekawy jest Twój blog,będę do niego chętnie zaglądać..pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Tez kocham zwierzaki! Naprawdę podziwiam, ze ogarniasz taka różnorodna gromadkę! Duzo szczęścia Ci zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Super zwierzaki ! :) podziwiam twoja pasje :) bardzo miło czyta się twojego bloga !:) oby tak dalej !:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Madzia, jak Ty sprawiłaś, że króliś i jaszczurka się lubią?! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Wyglądają na zgrany duet :-) Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam całą liczną gromadke :-*

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne te Twoje zwierzaki :) Naprawdę musisz je bardzo kochać :) Pewnie dużo wysiłku wkładasz w opiekę nad nimi :) Bardzo fajny blog, jesteś bardzo mądrą dziewczynką. Bede tu zaglądać i czytać Twoje wpisy no i ogladac swietne zdjęcia :) Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawy blog! Widać, że prowadzisz go z pasją i ogromnym zaangażowaniem :) Zdjęcia są bardzo dobrej jakości i całkiem przyzwoicie wykadrowane, plus dodatkowo super obrobione w kolorowe ramki. Ja również kocham zwierzaki, sama mam dwa duże psy, dlatego tak przyjemnie było zajrzeć do Ciebie! Trzymam kciuki za rozwój bloga :) Ściskam mocno i życzę wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Madziu! Masz fantastyczną pasję!!! Twoje zwierzaczki są niesamowite! Pięknie o nich piszesz, zdjęcia są cudowne!!! Z przyjemnością będę zaglądać na Twojego bloga, bo warto!!! Zdrowiej, Kochana, zdrowiej i ciesz się życiem!!! Pozdrawiam Cię gorąco!!!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  87. Podziwiam! Ja bym się bała tych pięknych jaszczurek! :))) Jesteś niesamowita! :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Fajne zwierzaki, fajny blog, Szczerbatek jak w bajce o smoku:-) pozdrawiam Cię, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  89. Hej! Świetne zdjęcia i super zwierzaki :) Moja agama też ma na imię Szczerbatek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witaj Madziu :). Ludzie mają w domach psy koty rybki :) a Ty zaskoczyłas mnie Szczerbatkiem :) jak wygląda przyjaźń Twoja z nim. Zdjęcia są o błędne :):):) <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Witaj Madziu. Ludzie mają różne zwierzaki w domu Ty zaskoczyłas mnie Szczerbatkiem :) jak wygląda przyjaźń z nim ? Zdjęcia o błędne :):):) <3. Beata

    OdpowiedzUsuń
  92. Super fotki, przepiękny zwierzyniec ,życzę powodzenia i szybko zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Super fotki , masz dużo zwierząt ,opieka nad nimi pewnie wymaga sporo pracy, życzę Ci powodzenia i szybko zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękne zdjęcia Madziu!!! Podziwiam Twoją pasję do zwierząt. Wpis o dbaniu o środowisko zrobił na mnie duże wrażenie. Nie wiedziałam, że trzeba aż tylu lat, żeby śmieci, które czasem wyrzucamy na ziemię się rozłożyły. Życzę Ci żebyś zawsze była tak optymistycznie nastawiona do życia, zdrowia i bardzo Cię podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dzielna jesteś bardzo Madziu! Podziwiam pasję i odwagę. Ja się boję wszelkich jaszczurek, węży itp. :)
    Ja mam sunie rasy Akita (to ta rasa z filmu Mój przyjaciel Hachiko:)). Tora ma 5 lat, została zabrana z pseudo hodowli i jest z nami od maja 2015. Już nie wyobrażam sobie życia bez niej!
    Zdrówka Kochana!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  96. oby więcej takich ludzi na świecie z miłością do zwierząt , wtedy świat będzie lepszy .

    OdpowiedzUsuń
  97. Super!! Szczerbatek <3 zawsze chciałam mieć jaszczurke. Czy to jest agama?
    Pozdrawiam Asia.:))
    A to zdjęcie z malina jest po prostu fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Madzia, masz piekna pasje i wspaniale serce opiekujac sie taka gromada zwierzakow! Gratuluje! Ja jestem nieco strsza od Ciebie, a w swoim zyciu mialam rybki, zolwia wodnego, zabke, slimaki wodne, patyczaki i koniki polne, myszke biala, chomiki i kroliczka Kacperka. Teraz juz zwierzakow nie mam, mam za to 3-letnia coreczke i druga w drodze (druga dziewczynka urodzi sie za 3 miesiace i bardzo na nia czekamy :)) Zycze Ci wspanialych przygod i rozwijania pasji! Zrobiliscie piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Piekne masz zwierzatka:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Madziu cudny ten Twój zwierzyciec:) Ale masz serducho do tyh istotek. Pozdrawiam Cię = też Magda)

    OdpowiedzUsuń
  101. Szczerbatek jest SUPER, ktoś robi piękne zdjęcia! To Ty czy rodzice? :)

    OdpowiedzUsuń
  102. jakie cudowne ! przepiękne! wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Madziu, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Hej, podziwiam że w tak młodym wieku prowadzisz bloga, i to nie o "niczym" ale "o czymś". Jest tutaj (na tym blogu) i wesoło i sympatycznie i edukacyjnie i jest pełno zwierzaków (które sama też uwielbiam). Życzę Ci wielu kolejnych ciekawych wpisów i samych radości ze zwierzaczkami! Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Hejo :) Twoje zwierzątka mają wspaniałe imiona! :D Osobiście także mam psa wabi się Ben, ale wołamy na niego też Benek. Tydzien temu kupiłam rybke i otrzymała imię Florian ;) Super Blog! Pozdrawiam Ania.N :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Przeurocza para! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Super zdjęcia Magda!! Sama bałabym się takich gadów, wolę króliki, pieski. Sama mam piesa małego yorka, a wcześniej miałam też kundelka i cocel spaniela :) pieski są urocze! Pozdrawiam z Niemiec! :*
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetne imię. Piękne zdjęcia. Zwykle za gadami nie przepadam, ale dla Szczerbatka zrobię wyjątek...(:

    OdpowiedzUsuń
  109. Widać że to twoja pasja! Wspaniałe zwierzęta :) Powodzenia w walce z chorobą!

    OdpowiedzUsuń
  110. masz ogromny zwierzyniec w domku, pozazdrościć tylu zwierzątek :) musisz być bardzo ciepłą dziewczynką i o dobrym serduszku,bo właśnie takie osoby lubią zwierzęta! Bardzo cieplutko pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  111. Swietny blog Madziu. Gratuluje. Pozdrowienia od trzech kotkow:Misia,SZeLMY I VIKTORA (MA tylko 3 lapki).

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratuluję interesujących opowieści oraz świetnych zdjęć Madziu :) masz niezwykłe zwierzonie i widać, że Ci Twoi podopieczni to Twoja pasja.
    Tylko kota Ci jeszcze brakuje ;)
    Serdecznie Cię pozdrawiam - Ania (zakocona). Moje kotełki: Fuks, Kulka i Łacenty dołaczają się do pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)