czwartek, 4 lutego 2016

SUPER TEST którą moją traszką jesteś


Witam ! dziś dowiecie się do jakiej mojej traszki jesteście najbardziej podobni czy będzie to Stefan , Szczepan , Sushi a może Stefcia ? Dla przypomnienia zasady : Wystarczy że sami sobie odpowiecie co do was najbardziej pasuje i zapamiętacie znaczek przy odpowiedzi a na końcu przeliczycie ile macie serduszek ile  plusikow i ile kółek i uśmieszków a na końcu wyjdzie jaka traszka do Was pasuje :-)



                                                   Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
                                             <3 -klasyczna
                                             + - rock
                                              o - pop
                                             :-) - country

                                                                  Jak lubisz jeść ?
                                                        <3 - dużo i nie zdrowo
                                                        +  -  grilowane potrawy
                                                         o -  po wegetariańsku
                                                         :-) - orientalne smaki
                                                           Jakie filmy lubisz oglądać ?
                                                            <3 - romantyczne
                                                              + - horrory
                                                             o - obyczajowe
                                                           :-) - komedie
                                                       Jakie owoce lubisz najbardziej ?
                                                    <3 - nie lubię owoców
                                                     + - pomarańcz
                                                     o -  maliny,jeżyny,poziomki,truskawki
                                                    :-) - jabłko,gruszka

                                                             Gdzie czuł byś się najlepiej ?
                                              <3 - w mieście
                                              +  - w górach
                                              o - nad morzem
                                              :-) - w lesie
                                                       Jakie zwierzaki lubisz najbardziej ?
                                                 <3 - koty
                                                 +  -  psy
                                                  o - gady i płazy
                                                  :-) - ptaki
                                                             Gdzie chciałbyś pojechać ?
                                                            <3 - nigdzie
                                                             + -  do Ameryki
                                                            o -   do Grecji
                                                            :-) - do Azji
                                                       Co lubisz robić w wolnym czasie ?
                                             <3 - wylegiwać się na kanapie i oglądać TV
                                              + - Ćwiczyć i biegać
                                              O - Czytać książki
                                             :-) - Malować i rysować
         
                                          Jaki przedmiot najbardziej lubisz/lubiłeś w szkole ?
                                             <3 - przerwy
                                            + - WF
                                             O - przyrodę,matematykę,chemię
                                             :-) - Plastykę
                                                           Jaki kolor lubisz najbardziej ?
                                                       <3 - pomarańczowe, czerwone
                                                        + - niebieskie,zielone
                                                         O - czarne , szare,białe
                                                       :-) - różowe, fioletowe , brązowe





                                                   Najwięcej <3 - jesteś jak Stefcia :
    Jesteś jak Stefcia co oznacza że czasem lubisz pojeść. Wolisz unikać wysiłku fizycznego i jesteś mocno związany ze swoim domem co oznacza że nie chętnie z niego wyjeżdżasz.
CECHY : przyjacielski, powolny

                                                  Najwięcej + - jesteś jak Szczepan 
Jesteś jak Szczepan uwielbiasz duże imprezy , głośną muzykę i potrawy z grilla. W towarzystwie czujesz się jak ryba w wodzie !  Lubisz aktywny wypoczynek.
CECHY : Imprezowicz , Towarzyski

                                                  Najwięcej O - Jesteś jak Stefan 
                  Jesteś jak Stefan co oznacza że lubisz spać do późna ale prowadzisz zdrowy tryb życia. Nie objadasz się i pamiętasz o zasadzie ,, Co za dużo to nie zdrowo". Zwykle unikasz tłumu i głośnych imprez.
CECHY : Spokojny , Nieśmiały , lubiący zdrowy tryb życia

                                                  Najwięcej :-) - jesteś jak Sushi 
Jesteś jak Sushi co oznacza że lubisz tajskie klimaty. Pewnie od dawna marzy Ci się podróż do Azji. Lubisz Azjatyckie jedzenie. Jesteś ciekawski i lubisz próbować nowych rzeczy.
CECHY: Dowcipny , Wesoły , Odważny 
 






                                           

200 komentarzy:

  1. Jestem Stefanem od dzisiaj :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem Szczepanem ale tylko jednego punktu brakło mi do bycia Sushi
    Mama jest Stefanem
    Tata Szczepanem
    Babcia Stefciom
    Dziadek Stefanem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Stefanem :D
    Dziękuję Madziu za świetny test :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Stefanem. Jednego punktu mi zabrakło żeby być Sushi i jednago żeby być Stefcią. Nizła mieszanka :-).
    Klaudiusz to 100% Stefana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Stefanem!
    Opis idealnie do mnie pasuje :D Śpię do późna (dziś wstałam o 11, ale zdarza mi się jeszcze później :p), nie lubię hałaśliwych imprez, tłumu też nie, do tego jestem nieśmiała i spokojna. Jem też w miarę zdrowo. Bardzo trafny opis :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Stefanem!
    Strzał w dziesiątkę :) Uwielbiam spać do późna jak tylko nadarzy się okazja, spokojna, nieśmiała, nie lubiąca hałaśliwych imprez :) Madziu, proszę o więcej tak wspaniałych quiz-ów :) Pozdrawiam Cię serdecznie i jest mi bardzo miło, że trafiłam na Twoją stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stefan i Sushi To ja! Pisze Wika

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem jak Sushi

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się stałam Stefano-Szczepanem :D i w sumie coś w tym jest bo raczej jestem osobą spokojną i rozsądną (jak Stefan) ale jestem też towarzyska a i dobrej imprezki z przyjaciółmi nie opuszczę (jak Szczepan) :D więc taka trochę "cicha woda" jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Madziulka !!!

    Przepraszamy za ciiiszę (wiesz dlaczego była)....ale teraz juz jesteśmy i zaczynamy od nowego Quizu:) Stara jaszczurka to zdecydowanie Stefan.....nie mogłaś trafić bardziej w sedno...Młodsza jaszczurka to zdecydowanie Sushi...(doskonale wiedziałaś prawda?) ta Tajlandia i podróże tylko nas w tym utwierdziła...azjatyckie jedzenie było przysłowiową kropka nad i:):) No i doskonale wiesz, ze najmłodszy jaszczur to Szczepan........czasami odpowiedzi musieliśmy ciut naciągać ale to chyba mieści się w regulaminie quizu prawda?:) Ciekawi jesteśmy jaki był Szczepan Uciekinier chyba zdecydowanie nie był Stefcią bo przywiązanie do rodzinnego domu nie należało do jego mocnych stron:):) to raczej taki samcza odmiana Suszki no bo przecież podróże go rajcują....swoja droga ciekawe gdzie teraz jest hihihih... Madziulka a jak wygląda kwestia rozmnożenia się Twojego stadka? Czy to musi być jakaś pora roku czy traszki muszą być w odpowiednim wieku? Napisz prosimy kiedy ewentualnie możemy się spodziewać małych.....wszak imiona trzeba by wymyślić :):)
    Buziaczki od jaszczurkowej paczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa że już nie długo doczekamy się potomków bo traszki rozmnażają się wiosną ale musimy dokupić samca bo wszystkie łącznie ze Stefanem i ze Szczepanem okazały się być samiczkami ;-) Jeżeli kupimy go w najbliższym czasie jest szansa że jeszcze w tym roku będą mieć małe ;-) Możecie już spokojnie wymyślać imiona bo zajmie to wam bardzo dłuuuuuuuuuugo ! W teorii maluchów ma być około 50 pomnóżcie sobie razy 4 :-)

      Powodzenia ! <3

      Usuń
    2. fajny blog a imiona dla traszek to : zigi , koko, rico, nemo , Bary,sonia,luna :)

      Usuń
  11. Witaj Madziu :) cieszę się że mogłam trafić na Twojego bloga. Weszłam ponieważ przeczytałam post na facebook i chciałam zostawić Tobie kilka ciepłych słów ale czytając wpisy i oglądając zdjęcia aż samej zrobiło mi się ciepło.. a to ja miałam sprawić abyś to Ty się uśmiechnęła :) patrząc na Twoje spacery miałam wrażenie że mamy te same ścieżki i patrzymy na podobne rzeczy :) uwielbiam takie spacery. Uwielbiam bobry których u mnie jest całe mnóstwo. Ja mieszkam niedaleko zbiornika Jeziorsko. Możesz znaleźć na mapie gdzie to jest :) nie podpowiem :) w pobliżu mojego miasteczka jest też kilka małych jeziorek i właśnie tam upodobały sobie miejsce mimo tego że ludzie ich nie lubią.. no oczywiście poza mną i moimi dziećmi :) uwielbiam spacery po lesie szczególnie zimą bo wtedy dookoła mnie biegają sarenki i jelenie.. tak jakby bawiły się w ganianego i wydaje się jakby wcale się nie bały. ale tylko zimą nie wiem czemu :)w lasach mamy mnóstwo ciekawskich dzięciołów a czasami można nawet spotkać wiecznie uśmiechnięte łosie :)nie mam doświadczenia w pisaniu komentarzy na blogu i nie wiem jak dodać zdjęcie ale jak chcesz to podam maila. napisz :) wyślę Tobie moje zdjęcia. bbaassia@wp.pl pozdrawiam Ciebie serdecznie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jak Szczepan ;) W sumie wszystko się zgadza. Bądź jak Szczepan;) W sumie to "ona" - więc może "Szczepanaka"? hmm..."Szczepionka", "Szczepańcia" albo "Szczepcia"? ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jak Szczepan!:)))) Szczepan jest niespodzianką - okazał się być dziewczynką:) Bardzo podobają mi się Twoje zwierzaki - zastanawiam się, czy gady są kontaktowe?, czy one Ciebie rozpoznają? Wiadomo, że psy, koty, króliki, świnki morskie i niemorskie tak! ale gady?
    Mieliśmy kiedyś papużkę nimfę o imieniu Arek. Przez pierwsze pół roku swojego życia był z nami sam, to znaczy, my ludzie byliśmy jego jedyną rodziną. Myślę, że z tego powodu stał się ogromnie towarzyski i starał się brać czynny udział w życiu domowym, nie opuszczał żadnego wydarzenia. Kiedy szykowaliśmy posiłek chodził po stole i próbował wszystkiego, co dało się wziąć w dziób, kiedy stawialiśmy na stole talerze i kładliśmy sztućce on próbował nam pomagać;). Brał w dziób po kolei te wszystkie błyszczące metalowe przedmioty, dreptał do krawędzi stołu i tam - wypuszczał ... Przekrzywiał łepek i nasłuchiwał brzęku spadającej łyżeczki, noża, czy widelca, przyglądał się jak wdzięczne pozy przyjmują po upadku na podłogę. Wyglądał przy tym tak, jakby prowadził bardzo poważne badania naukowe. Wszystko, co dało się udźwignąć i zataszczyć na krawędź stołu lądowało na ziemi i było bacznie obserwowane. Bardzo go to intrygowało. Oddzielnymi badaniami objęte były posiłki - próbował ziemniaków, kochał zupy mleczne, albo truskawki ze śmietaną, chociaż produkty te trochę przyklejały się do dzioba - od czegóż potem serweta, albo rękaw zaprzyjaźnionego w końcu człowieka? Podchodził, wycierał bezceremonialnie dziób i leciał próbować dalej. NA pewno traktował nas, jak swoją rodzinę - trudno tylko powiedzieć, czy myślał, że on jest małym człowiekiem z umiejętnością latania, czy my wielkimi, nieudanymi, nieopierzonymi papugami, które nie wiedzieć czemu nie umieją wzbić się w powietrze i usiąść na żyrandolu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Madzia ! Masz świetny blog . Twoje zwierzaki są cudowne :) Powodzenia z walce z chorobą !!!! Dasz radę Nie poddawaj się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha:) jestem jak szczepan... Ciekawy ten test i blog , ciekawie piszesz, fajnie sie to czyta. Pozdrawiam i życzę duzo zdrowia tak bys w pelni mogla sie realizowac w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem jak szczepan: ) A to dobre :) super ten test i blog. Ciekawie piszesz i fajnie się to czyta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, cudownie, że kochasz zwierzęta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem jak szczepan: ) A to dobre :) super ten test i blog. Ciekawie piszesz i fajnie się to czyta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Madziu, jako dziecko również miałam zwierzyniec w domu: jeże, chomiki, myszki, koszatniczki, koty oraz psy :) Wiem ile pracy i miłości wymaga taki wesoły dom. Dlatego życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia, abyś mogła nadal opiekować swoją gromadką przyjaciół. Przesyłam całuski i dobrą energię oraz a przede wszystkim duuuużo siły! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog również uwielbiam zwierzątka :) . Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog również uwielbiam zwierzątka :) . Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm Stefcio! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz jeszcze ,jeszcze :-) Wspaniałe zdjęcia i ciekawe opisy.Zdolniacha z Ciebie :-D Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem Stefcia!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem Szczepan! :) ale fajny quiz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna strona. To cudownie, że masz tyle zwierzaków!! :) Trzymaj się i buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kto kocha zwierzątka jest wspaniałym człowiekiem <3 Przesympatyczny blog. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszyyyyyyyyyyystkie zwierzątka są takie kochane :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się traszki i Szczerbatek :) Super zwierzaki! Tak trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny blog, lekkie masz pioro i super sie Ciebie czyta:)
    pozdrawiam cieplutko!

    a ja jestem jak Sushi a troche jak Szczepan .....

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz wspaniałe Zwierzątkowo, Madziu! Pięknie je opisujesz i pokazujesz w swoim blogu. A może pomyślisz o książeczce, w której opiszesz całą swoją wspaniałą menażerię? Bardzo serdecznie Cie pozdrawiam i gratuluję Twoim Rodzicom takiej Corki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna robota, widać że zwierzaki Cię uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Droga Madziu, mam wnuki w Twoim wieku, wiec popatrzylam na Ciebie i Twoj blog oczyma czulej, pogodnej i troskliwej babci (taka staram sie byc dla mojej gromadki). Zaimponowalas mi tym, jak wspaniale obserwujesz i troszczysz sie o swiat wokol siebie, jak pomagasz innym go zrozumiec. To bardzo dorosle. A ja zaluje, ze wielu doroslych nigdy nie osiaga takich umiejetnosci i takiej empatii. Jestes wspaniala dziewczynka, pani Martyna proteguje Ciebie na Fb, poleca Twoj blog - ona wie, co jest w ludziach najcenniejsze: to troska o innych ludzi i o swiat w ktorym zyjemy. Podziwam zdjecia, ktore masz na blogu - pokazuja Twoja menazerie w tak ladny sposob, odnosi sie wrazenie, ze stworzylas im wraz z Twoimi Rodzicami mily bezpieczny dom. Jestes dobra i pogodna, masz cudne poczucie humoru. Niech wiec i Ciebie otacza samo dobro, opieka najlepsza, troska lekarzy i skuteczna pomoc w leczeniu - obys jak najszybciej wyzdrowiala. Przytulam Cie calym sercem. babcia Marta El Nocon

    OdpowiedzUsuń
  34. To wspaniałe, że tak młoda dziewczynka ma taką wiedze o zwierzętach :)
    Też jestem szalonym zwierzolubem i swego czau miałam niezły zwierzyniec. Nie porzucaj swojej pasji. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczna strona, rowniez uwazam zezwierzaki sa przekochane i to wszystkie bez wyjatku. Przesylam naj najgoretsze pozdrowienia: duzo zdrowka i wiecej wpisow poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wszystkie testy :)
    Wyszło mi że jestem Stefanem i strzał w dziesiątkę!!!
    Jestem dietetykiem lubię zdrowo jeść i spać do południa!! :)
    Super, że masz tyle zwierzaków!! Cudowna strona!
    Przesyłam buziaki ja i moja Chałka (mieszanka Labradora) :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozdrowienia od Grażyny dla Magdy i powodzenia w walce z chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  38. Madziu świetnie, że masz taką pasję. Zwierzęta są cudne, Ty też jesteś cudna. Trzymaj się ciepło dziewczyno. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoje stworki. Pozdrawiam Ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  39. Madziu,
    jestem pełna podziwu twojej wiedzy, inteligencji, pasji i talentu. Mało tego! Jesteś bardzo wesoła i zarażasz uśmiechem ludzi.
    Pozdrawiam, Ania sushi :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez kocham zwierzaki ,super bo masz ich duzo no ja nie moge sobie na to pozwolic bo mam malutkie mieszkanko ,,,Pozdrawiam i buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam testy!!
    Wyszło mi, że jestem Stefanem i strzał w dziesiątkę!!!!
    Jestem dietetykiem lubię zdrowo jeść i długo spać :)
    Super, że masz tyle zwierząt!!!
    Ja i moja Chałka (mieszanka Labladora) przesyłamy buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Madzia fajny blog,dużo ciekawych rzeczy.Dużo wiesz o zwierzętach i to cieszy.Fajne fotki.Życzę dużo zdrówka-pozdrawiam ;) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem Stefanem :D A 1 punkta brakło do Szczepana. Świetny test i genialna strona :D Masz na prawdę świetne pomysły ^^ Bardzo przyjemnie się ją czyta :D Serdeczne pozdrowienia i buziaki przesyła Ola Stefan i mój piesek (sznaucerek miniaturka) Amarek :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna strona,super zdjęcia zwierzaków.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  45. A co jeśli jestem Szczepanem i Sushi? O.o :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorowy i ciekawy blog. Znalazłam tutaj wiele ciekawych informacji, o których nie miałam pojęcia. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Gorąco polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hahaha :)) uwielbiam quizy!! <3 i jestem STEFCIEM!!! Ekstra pomysł. Mam nadzieję, że coś takiego pojawi się jeszcze na blogu!
    Buziaki, Wiki :)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna pasja, super zdjęcia, fajny blog i ten słodziusieńki królik :) jak pokażę swoim córkom ile masz zwierzaków będą zazdrosne :)- ale tak pozytywnie oczywiście. My mamy 2 świnki morskie.

    Przytulam i będę zaglądała:) Do zobaczenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czesc😊
    Jestem shusi 😄 prawie sie zgadza 😊 mam dwa koty I psa 😊

    OdpowiedzUsuń
  50. Madziu bardzo przyjemnie czyta się Twojego bloga! :) Gratuluje pomysłu na posty i takiej gromadki pupili, od razu widać, że masz serce do zwierząt i dobrze je rozumiesz ;) Co do quizu jestem ....Stefanem :)
    Pozdrawiam z podkarpacia!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny blog i super zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A co jeśli jestem Szczepanem i Sushi? O.o :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Madziu to jest wspaniale tak jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  54. Madzia, jesteś genialna, masz w sobie wielką miłość i super podejście do zwierzaków. Piękny blog. Mam na imię Beata a mój piesek to Kali. Pozdrawiamy Cię liźnięciem w policzek i szczeknięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzień dobry, od dzisiaj mam na imię Stefan:P Zdecydowanie jest moją bratnią duszą:P Super pomysłowy quiz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej, jestem pół na pół jak Stefcio i Szczepan :). Super test! Napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  57. Madziu, świetny blog. Pisz dalej! Czytam go razem z córką Asią, która ma świnkę morską imieniem Gini.
    Uściski gorące dla Ciebie i całej Twojej ferajny :-)
    Lucyna z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mi się podoba Twój blog! Jesteś Niezwykła !
    Gorące uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super - jak wpadłaś na taką ankietę? Chyba najlepsza jaką widziałam, a znam się na temacie - możesz mi wierzyć! 100% fantazji i żadnych granic - tak trzymaj, tego brakuje dorosłym, sama nie wiem kiedy moja fantazja zaczęła mieć granice... Muszę nad tym popracować :)
    Pozdrowienia z Gdyni!

    OdpowiedzUsuń
  60. Madziu, to fantastycznie, że w wieku 11 lat masz tak wiele zainteresowań, pięknie fotografujesz i kochasz zwierzaki :) Super, tak trzymaj, moc uścisków i najlepszych życzeń :)!

    OdpowiedzUsuń
  61. Super, bardzo fajnie tu przycupnąć!!! Czytając i ogladając Twoje wpisy i fotki ,,mordka" sama się śmieje :) :) :) pozdrawiamy cieplutko Renata i Fasolkowe stadko

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zwierzaki a najbardziej podoba mi się Twój "sfilcowany" wilk ,Psisko ma cudną mordkę.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Te zwierzaki są kochane!POdziwiam,że tak młoda osoba ma tak twórcze pomysły i taki szlachetny cel-jak nawiązanie o środowisko i dbanie o nie! Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Te zwięrzątka są słodkie tak zachęcają nas do pomyślenia o przyrodzie..Super blog! Powodzenia Madziu

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana Madziu twoja pasja to zwierzęta tzn , że jesteś wrażliwa. Ściskam Cię mocno i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też kocham przyrodę i zwierzaki :))
    Fajnie, że przyroda odgrywa ważną rolę w twoim życiu! Buziaki! :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia i wspaniałe zwierzaki,czyta się wszystko z przyjemnością,życzę ci Madziu wszystkiego najlepszego,będę zaglądać co słychać u Was,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  68. Myślę, że odmienisz życie niejednej jaszczurki.;) Rozwijaj swoją pasję i nie poddawaj się. Pozdrawiam Ciebie i Twoje zwierzątka.

    OdpowiedzUsuń
  69. Super te twoje zwierzaki!! Szczególnie psiaki!! No i Tuptuś przeslodki! 3 maj się dzielnie, życzę Ci dużo siły i powrotu do zdrowia a także pociechy z twoich pupili ����

    OdpowiedzUsuń
  70. Super blog super małe zoo>>>;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne zdjęcia i wspaniałe zwierzaki,czyta się wszystko z przyjemnością,życzę ci Madziu wszystkiego najlepszego,będę zaglądać co słychać u Was,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  72. Madziu,Twoja pasja jest cudna,tak trzymaj....Całuski!!!

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  73. Hi hi.Jestem Szczepanem.Ale,że imprezowicz ze Mnie? hi Raczej nie;-)Pozdrowionka z Wielkopolski Madzia.Trzymaj się dzielnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem Szczepanem no i tak troszeczke Sushi ;)
    Tak wogóle to bardzo przyjemny blog.

    OdpowiedzUsuń
  75. Super blog.Moje uznanie dla twojej pasji***Madziu trzymaj sie calusy i usciski

    OdpowiedzUsuń
  76. SUPER BLOG! :D Widać, że kochasz swoje zwierzaczki :)
    Pozdrawiam bardzo! 3maj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  77. cudowne masz te zwierzęta. powodzenia! wszystkiego dobrego :)
    joanna

    OdpowiedzUsuń
  78. Cześć Madzia mi wyszło iż jestem Szczepanem, ale również jest mam coś od Sushi ;)
    Tak w ogóle to bardzo przyjemny blog.

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześć wyszło mi iż Szczepan ze mnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cześć z tej strony Kamil, powiem Ci że bardzo przyjemny ten blog, dużo ciekawych informacji i tak kolorowo... ;) wgl super aa no i w sumie to nie Kamil tylko Szczepan.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ze mnie taki Szczepan ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ha ha haaaa jestem jak "imprezowicz" Szczepan :D! Pozdrawiam CIę cieeeplutko, chociaż za oknem wieje i prawdopodobnie pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ups.. przez przypadek wysłałem aż 3 komentarze,ale ze mnie gapa :D
    Gorące pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ups przez przypadek 3 komentarze wysłałem :D

    OdpowiedzUsuń
  85. melduje się Stefan :) i muszę przyznać, że opis całkiem całkiem trafny :) mało blogów widziałam, ale Twój jest naprawdę super! mnóstwo się na nim dzieje i przede wszystkim ciekawie się dzieje :) ściskam Cię bardzo mocno i będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ciekawy ten twój bog. Wszystkie zwierzaki są bardzo fajne.Ja sama mam też fajnego psiaka.Życzę ci aby spełniły ci się twoje marzenia.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  87. Swietny blog,pięknie prowadzony
    Madziu dużo zdrówka, Pozdrawiamy mama Wiola z synkiem Tymkiem, który uwielbia tu zaglądać!! :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Swietny blog,pięknie prowadzony
    Madziu dużo zdrówka, Pozdrawiamy mama Wiola z synkiem Tymkiem, który uwielbia tu zaglądać!! :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziewczynka o gołębim sercu a zwierzaki wszystkie boskie

    OdpowiedzUsuń
  90. świetny blog! fantastycznie że masz tyle energii i mocy do realizacji marzeń. Wszystkiego dobrego i oby inni brali z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Madziu jesteś cud dziewczyną :-) Pozdrawiam Cienie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Podziwiam Ciebie i Twoją gromadke zwierzaków. Ktos taki jak Ty musi miec wyjątkowe serduszko :) Zycze szybkiego powrotu do zdrowia bo bardzo potrzebni są tacy ludzie swiatu. Tak swiatu zwierzat jak i ludzi bo zapominaja czym jest dobre serce :) POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetne stadko, prawdziwa międzygatunkowa rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zazdroszczę Ci tego zwierzyńca, ja mam psa narazie jednego ale mam nadzieję że sytuacja pozwoli mi mieć więcej zwierząt. Kochaj je i dbaj o nie bo zwierzęta to lek na całe zło :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wspaniałe zwierzątka

    OdpowiedzUsuń
  96. Madziu gratuluję tak ciekawej pasji, pięknie opisujesz swoje zwierzaki oraz swoje wycieczki, super zdjęcia. Życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  97. Trzymaj sie Madziu bo zwierzęta cie potrzebuja. Moj syn ma krolika i zolwia i wiem jakie to dla niego wazne. Badz silna i walcz

    OdpowiedzUsuń
  98. Trzymaj sie Madziu bo zwierzęta cie potrzebuja. Moj syn ma krolika i zolwia i wiem jakie to dla niego wazne. Badz silna i walcz

    OdpowiedzUsuń
  99. Cześć Madzia, masz super pomysły :-) a blog jest naprawdę bardzo przemyślany, mega pozytywny i profesjonalny! Trzymaj tak dalej! Pozdrowienia ode mnie, mojego męża i 7 letniego syna Kacperka, który też uwielbia zwierzaki (ma psa i królika a już mnie męczy o jakiegoś pierzastego towarzysza).

    OdpowiedzUsuń
  100. Madziu bardzo ładnie i lekko piszesz, stosujesz też rymowanki-układanki.Z przyjemnością przeczytałam kilka postów i obejrzałam zdjęcia, można się też sporo dowiedzieć. Bardzo kocham zwierzęta, sama niestety mam tylko pieska jamniczkę - Tolę, ale zawsze coś. Z pewnością będę Tu do Ciebie i Twojego ZOO zaglądać, trzymam kciuki za powodzenie tego bloga.Ściskam Cię bardzo mocno,życzę duuużo siły i mnóstwa uśmiechu w powrocie do zdrówka. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  101. Od dziś jestem Szczepan. Bardzo lubię twoje artykuły dużo mogę się dowiedzieć. Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Madziu! Wspaniała strona. Jesteś super dziewczyną. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Fantastyczny blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Madziu jesteś wyjątkowo dobrym człowiekiem-a to co dajemy wrcaca...z podwojoną siłą!Także spotka Cię w życiu na pewno wielllle dobrego!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  105. pozdrawiam milutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Madziu masz wspaniale zwierzaki! Mi sie najbardziej spodobal Szczerbatek,jest poprostu piekny :-) Moja corka,Jula hoduje rybki,ma dwa gourami indyjskie,dwa male srebrne rekiny i jednego clown loach.
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny blog, wiele ciekawych informacji mozna sie dowiedziec. pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Twoje domowe zoo robi wrazenie:):) kazde zwierze inne i kazde ma swoj charakter, brakuje tylko kota do calosci ;) 3maj tak dalej !:)) pozdrowionka! Igi

    OdpowiedzUsuń
  109. Madziu, podziwiam Twoją pasję i wiedzę na temat wszystkich tych zwierzaków. Tak trzymaj! Masz całkiem spore grono czytelników i wielbicieli!:-) Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  110. ooo jestem Szczepanem haha :D słodziak <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Madziu, super pasja i wiedza na temat zwierzaków! Masz spore grono czytelników i wielbicieli. Tak trzymać! Pozdrawiam Cię serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja też uwielbiam jaszczurki! Niestety nie mam żadnych, tylko trzy piękne czarne koty! Prześliczne zdjęcia masz tutaj i bardzo fajny blog. Pozdrawiam Ciebie i wszystkie Twoje piękne zwierzaczki!

    OdpowiedzUsuń
  113. Zaimponowałaś mi :) Bardzo oryginalna pasja... jaszczurki, patyczaki... genialne! Buziaki, Alina :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Madziu dowiedziałam się o Twoim blogu ze strony Martyny Wojciechowskiej. Przejrzałam Twoje posty i stwierdzam, że jesteś bardzo mądrą,inteligentną i wrażliwą dziewczynką,świadczy o tym to w jaki sposób piszesz o swoich zwierzątkach, czytam to z przyjemnością. Masz cudowne zwierzaki,ja też je uwielbiam, sama mam 21 lat, a nadal kocham pieski,kotki i inne zwierzątka.Kiedyś miałam chomiki,myszki domowe,szynszylę,rybki,papużki.Mój brat tak samo kocha zwierzęta, szczególnie ptactwo. Na naszym podwórku chadzają pawie :) Bardzo miło patrzeć na to z jaką pasją prowadzisz swojego bloga, tak trzymaj! Jako starsza koleżanka mogę powiedzieć Ci że podziwiam Twoją wolę walki, jesteś cudowna, piękna i na pewno uda Ci się pokonać chorobę!!! PS. wiem co znaczy choroba, moja mama też poważnie choruje, ale trzeba być silnym i poświęcić się pasji tak, jak to robisz Ty ! Jesteś wielka i mimo że jesteś ode mnie młodsza to jesteś moją inspiracją i motywacją !! Trzymaj się kochana Madziu i nie zapominaj że trzeba walczyć! Gdybyś chciała porozmawiać to mój adres e-mail justa898@op.pl , Pozdrawiam Cię gorąco, Justyna K.

    OdpowiedzUsuń
  115. WOW Madziu ale suuuuuuper zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  116. Super blog! Fajnie, że masz taką brygadę zwierzęcą. trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo fajny blog;) masz wspaniałe zwierzaki i cudowną pasję;)Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Najbardziej to mi się podobają imiona Twoich zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Jestem jak sushi :) Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Jestem jak sushi:) Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ludzie kochający zwierzaki zazwyczaj mają też piękne serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  122. super zoo.Zazdroszczę bo też kocham zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  123. jestem jak stefan. unikam tłumu i głośnych imprez i śpię do późna!! sprawdziło się! :) ale czy prowadzę zdrowy tryb życia? nie wiem, mam słabość do słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  124. śliczne zwierzątka:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  125. super blog Madziu,pozdrawiam serdecznie i obiecuję często tu zaglądać,z przyjemnością sie czyta Twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  126. Droga Madziu! Miło mi,że mam okazję poznać fajną dziewczynę, która kocha zwierzęta. Mam córeczke , która tez bardzo kocha zwierzeta- miałyśmy jamniczka , który żył z nami 19 lat-, ostatnio świetną chomiczkę -Dżoanke ale niestety odeszła do lepszego świata .... Mam nadzieję ,że swoimi wpisami w blogu zarazisz miłościa do zwierzat wielu ludzi! pozdrawiam Cie serdecznie-, życze wielu miłych dni-trzymaj się i poprzytulaj zwierzaki od nas Małgorzata z Julianną Pa buziaczki i

    OdpowiedzUsuń
  127. wow, świetna stronka Madziu :) Też kocham zwierzaki i kiedyś miałam w domu papużki i inne ptaszki, psa, żółwia, myszki, chomika. Zawsze od dzieciństwa były ze mną zwierzęta. Teraz mam tylko kota, którego przygarnęłam wychudzonego i porzuconego 17 lat temu - moja kochana staruszka :) mam też adoptowanego kucyka:) Zwierzaki są najlepszymi przyjaciółmi. Trzymaj się cieplutko kochana i pozdrów swoje zwierzaki :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  128. Bardzo fajne to Twoje domowe zoo! I bardzo dużo wiesz na temat tych zwierzaków. W przyszłości powinnaś pomyśleć, żeby studiować weterynarię. Taka Pani Doktor, która tak zna się na zwierzętach i tak je kocha to prawdziwy skarb :)
    Pozdrawiam cieplutko Jus

    OdpowiedzUsuń
  129. TO CO PISZESZ JEST WSPANIAŁE A TWOJE ZWIERZAKI SĄ SŁODKIE. POZDRAWIAM ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA SAMYCH POGODNYCH I SZCZĘSLIWYCH DNI.

    OdpowiedzUsuń
  130. Pozdrawiam Was wszystkich razem i każdego z osobna :) Ciekawa gromadka -muszę przyznać :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Tak jak Ty kocham zwierzęta ale u Ciebie to wielka pasja :) Pozdrawiam Helena

    OdpowiedzUsuń
  132. Madziu! Super zwierzyniec, imponująca wiedza o podopiecznych, ale przede wszystkim miło tu u Ciebie i bardzo przytulnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  133. Gratuluje tobie i rodzicom gromadki animalsów ;)maja ogromne szczęscie, że trafiły pod wasze skrzydła. Pozdrawiam gorąco, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  134. Gratuluję tobie i rodzicom tej gromadki animalsów :) Maja ogromne szczęście , że trafiły pod wasze skrzydła. Pozdrawiam gorąco, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  135. <3 kochana jesteś wielka i rób to co robisz z tą pasją i tym błyskiem w oku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Madziu sloneczko jestes cudowna :) Trzymaj tak dalej! Masz przepiekna pasje i zapewne jestes inspiracja dla wielu osob. Pamietaj ze dajesz tyle dobra ze swojego serca a ono na pewno powroci...ja w to wierze i Ty tez musisz. Jestem z Toba duchem i modlitwa.
    ps. Bede regularnie odwiedzac Twojego bloga i podziwiac jak sie razem z Toba rozwija.
    Goraco pozdrawiam :* Ch.E.

    OdpowiedzUsuń
  137. Zwierzaki niesamowite... Bardzo ciekawie prowadzisz tego bloga, muszę tu wpadać częściej.Buziaki dla Ciebie Madziu... i tak trzymaj ! Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  138. Droga Madziu,
    Niesamowite są Twoje zwierzątka. Zawsze uważałam, że ludzie,którzy kochają zwierzęta mają piękne serca, bo są zdolni do miłości. Wspaniale,że posiadasz pasję! Ja też lubię zwierzęta. Koty są mi najbliższe,ale uwielbiam też obserwować ptaki. :) Z Twoich Jaszczurek wyszło,że jestem Stefanem. Pozdrawiam ciepło! :) Hania

    OdpowiedzUsuń
  139. Bardzo ładnie tutaj na tym blogu :) Tylko tak dalej, idź do przodu :) Masz dużą wiedzę musisz dążyć do poznania wszystkich tajemnic zwierząt tego świata :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  140. Super dziewczyna z super pasją :-)Ściska Cię ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  141. Gratuluję wspaniałej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Czadzikowy blog ;) pogłaszcz wszystkie zawierzaki ode mnie! ściskammmm <3

    OdpowiedzUsuń
  143. Super Blog :) Goraco Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  144. Super Blog :) Pozdrawiam Goraco :*

    OdpowiedzUsuń
  145. kochana jestes masz tyle pasji moja corwczka ma 5 lat i tez bardzo kocha zwierzaki mamy w domu chomika rybki i 10 PAPUZEK TRZYMAM ZA CIEBIE KCIUKI I SCISKAM MOCNO BUZKA

    OdpowiedzUsuń
  146. https://www.facebook.com/marzena.guc/media_set?set=a.713347365394238.1073741833.100001569437280&type=3
    Cześć :) a to maja Nelka też uwielbia się kąpać w morzu i kopać tysiące dziur na plaży , to jej ulubione zajęcie.Super , ze kochasz zwierzęta :) ja też , może niekoniecznie patyczaki ( sorry). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. Fajny blog :) Też lubię zwierzaki, więc będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Madziulka jestes Wspanialą i bardzo wrazliwą dziewczynką Twoje zwierzątka są cudasne ,ja z moim synkiem Sebastiankiem opiekujemy się rybką i dwiema świnkami morskimi są mega kochane .a tobie SŁONECZKO duzo zdrowka i usmiechu życzymy Sebastian z mamą

    OdpowiedzUsuń
  149. Jestem w polowie Szczepanem a w polowie Stefanem ;) ciekawy pomysl z tym testem, naprawde to niesamowite, ze wkladasz tyle pasji w prowadzenie tego bloga! Rob tak dalej, badz soba i badz szczesliwa! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Super zdjęcia, wesołe wpisy. Gratulacje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  151. Piękna pasja! Super blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Świetny pomysł na bloga, przecudne zwierzątka, wszystko fajnie się czyta i fajnie wygląda. Życzę dalszej owocnej pracy nad dziennikiem no i oczywiście zdrówka. Pozdrawiam serdecznie Beata - Mama 8 letniego Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Witaj Madziu! Bardzo zazdroszczę Ci pełnego oddania i zaangażowania. Świetny blog! Uwielbiam zwierzęta. I choć łazów dotychczas nie miałam w gronie faworytów na przyjaciół - dzięki Tobie to się zmienia!! :) Świetnie piszesz - będę tu zaglądać! Ściskam Cię mocno i życzę Ci zdrowia! Jesteś wspaniałą osóbką :)
    Pozdrawiam
    Dobrochna

    OdpowiedzUsuń
  154. Madziu, dołączam się do słów Twoich licznych czytelników - wspaniała, ale i oryginalna pasja! Trzymaj tak dalej i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Jestes sliczna dziewczynka o zlotym serduszku...wspaniale zwierzaki i blog...zycze zdrowka ..pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  156. Witaj kochana,Twoje zwierzątka są cudowne i tyle ciekawych informacji mi przekazałaś!!!!Najciekawszy blog w całym internecie!Gratuluję i cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Mój wynik waha się pomiędzy Stefanem a Szczepanem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Kochana Madziu masz wspaniałą pasję. Twoja miłość do zwierząt jest widoczna na każdm zdjęciu. Wiele zwierząt które masz ja też miałam lub nadal mam :) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Dziewczynko masz wielkie serduszko i wspaniałą gromadkę. Przesyłam Ci moc uścisków. Trzymaj się ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  160. Super dziewczynka:), zwierzaki przepiękne, trzymaj się kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  161. Twój blog jest super, bardzo interesujący :) Pozdrawiamy z Krowoderskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Twój blog jest super :) bardzo interesujący :) Pozdrawiamy z Krowoderskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  163. hej :) - pomyślałam, że podzielę sie z Toba moja historią :) . Mam 32 lata i od dawna podobnie do Ciebie uwielbiam zwierzaczki. Uważam te stworzenia za sens naszej planety bo dopiero po nich jest człowiek i życie ... Wyobraź sobie, że często odwiedzam schroniska dla piesków i kotków gdyz sa tam tzw.spacerkowe soboty.Można wyprowadzać zwierzaczki i jest przy tym mnóstwo radości.Ostatnio pojechałam i wyprowadziłam bardzo długiego jamnika :) - nie miał on domku niemniej polubił schronisko i swoich kolegów :) . Zapewne chciałby aby Ktos go przygarnął. Ja mam pieska, moi rodzice również oraz kotka a to sa ich imiona : Tracy, Gustaw, Łatek, Hektor i Sonia :) . W ubiegłym roku będąc na spacerze widziałam sowe :) siedziała na drzewie i wydawała niesamowite dźwięki, bardzo fascynują mnie sówki ? A Ciebie ? W okresie zimowym często spotkać można sarenki wędrujące za pożywieniem, szczególny czas aby dostrzec te zwierzaczki chodzące po polankach :) . Jest mniej liści na drzewach i las również otwiera swe widoczki dla ludzi. Madziu, napisz proszę co sądzisz o lesie zimą a co latem ? Jestem fanem robienia zdjęć naturze i chciałabym podzielić sie z Toba moimi zdjęciami, wybrałabym dla Ciebie moje ulubione :) . Ściskam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Najwięcej mam "o" więc jestem jak Stefan :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Słoneczko piękną masz pasję, zwierzęta to najlepsi przyjaciele człowieka nie raz sie można o tym przekonać:-)gratuluję również bloga, trzymam za Ciebie kciuki i mocno mocno ściskam

    OdpowiedzUsuń
  166. Ja i moja córka też uwielbiamy obserwować zwierzęta i przyrodę-drzewa "objedzone"przez bobry u nas też widok normalny a za razem niesamowity.Pozdrawiamy Gosia i Laura

    OdpowiedzUsuń
  167. Witaj. Madziu. Bardzo podoba mi się Twój blog. Świetne fotki, wesołe zwierzaczki. Masz piękną pasję. Będę to zaglądać dla poprawy humoru. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia. Buziaki. Urszula.

    OdpowiedzUsuń
  168. Madziu, piękna pasja, wspaniałe i ciekawe zdjęcia. Życzę dużo zdrowia. Z przyjemnością poczytałam i obejrzałam twoją stronę
    Uściski Mirka

    OdpowiedzUsuń
  169. Irena Żukowska18 lutego 2016 14:34

    Cudny jest ten Twój zwierzyniec... :)
    Też kocham zwierzaki i mam ich wiele wokół siebie - w swoim ogrodzie. Jest w nim mnóstwo ptaków, które się zadomowiły, bo zimą bardzo o nie dbam. Jest nawet dzięcioł i jastrząb ;)
    Są również wiewiórki i rodzinka jeży.
    Twój blog jest piękny i cudne są na nim zdjęcia zdjęcia! :)
    Pozdrawiam Cię z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  170. dowiedziałem się o twoim blogu od cioci ja tez lubię zwierzęta ja mam siwinke morska nazywa się Decyk mam na imię Borys Polowczyk mam 12 lat
    jak byś chciała to możesz napisać do mnie na fb.

    OdpowiedzUsuń
  171. Jesteś super dziewczynka!!! Gratuluję bloga i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  172. No prosze !!! 11 lat a jaka wiedza !! Tylko podziwiac ilosc wiedzy jaka posiadasz a do tego informacje o ochronie srodowiska!!!
    Swietna robota,zeby moje leniwe dziecko choc chcialo sie czymkolwiek zainteresowac co jest pozyteczne ,ale cos .
    Cieszy mnie ,ze sa takie dzieci jak Ty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  173. Jestem jak Stefcia i niestety (?) sporo w tym prawdy ;) Wracaj do zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Witaj Madziu masz dużo zwierzaków,to super pasja!Ja również lubię zwierzęta mam 2 kotki,Kicie i Mruczka to są zwykłe dachowce oraz mam pieska Lakiego rasa mieszaniec taki kundelek zwariowany, są... kochane i umilają nasze życie.Trzymam za Ciebie kciuki i wierzę,że wszystko będzie dobrze...ja kiedyś też zmagałam się z tym okrutnikiem.Optymistyczne myślenie to połowa sukcesu,leczenie to 2 połowa.POZDROWIONKA I BUZIACZKI Dorota Klb.

    OdpowiedzUsuń
  175. Super blog :) gratuluje pomysłowości i trzymam kciuki w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  176. super blog:) gratuluje pomysłowości i powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Hej Madziu! Super blog! Masz bardzo dobry zmysł obserwacji i poczucie humoru. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  178. Cześć Madziu, dobra robota i wspaniałe zainteresowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  179. Madziu, trzymaj się dzielnie!!! Pozdrawiamy - Zosia, Magda i Jaś

    OdpowiedzUsuń
  180. Świetny blog :) widać, że kochasz zwierzęta, ja mam tylko pieska yorka, ale będę tu chętnie zaglądał, czekam na newsy :)
    Pozdrawiam
    frycek

    OdpowiedzUsuń
  181. Świetny blog :) widać, że kochasz zwierzęta, ja mam tylko pieska yorka, ale będę tu chętnie zaglądał, czekam na newsy :)
    Pozdrawiam
    frycek

    OdpowiedzUsuń
  182. Cudowne zwierzaki :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  183. Fantastyczny blog, Kochana! Żaden dorosły by się go nie powstydził, bo prowadzony tak, że mucha nie siada! :D
    Moc uścisków dla Ciebie i Twojej zwierzęcej gromadki!
    Magda z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Fantastyczny blog, Kochana! Żaden dorosły by się go nie powstydził, bo prowadzony tak, że mucha nie siada! :D
    Moc uścisków dla Ciebie i Twojej zwierzęcej gromadki! :)
    Magda z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Mega ciekawie o tym opowiadasz, pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  186. Cudowny blog Madziu. Jutro pokarze go córce która ma podobne zainteresowania ,na pewno będzie twoją fanką i często będzie go odwiedzać, bo też tak kocha zwierzęta jak ty. Zwierzęta to piękne stworzenia które dają tyle radości więc wierze że ty masz jej wiele w sobie.Madziu pozdrowienia i pracuj dalej nad tym co robisz bo jest to piękne. Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  187. Bardzo bardzo podoba mi się Twój blog :) Wspaniała i mądra z Ciebie dziewczyna , oby tak dalej :) Pozdrawiam z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  188. super blog!!!pozdrawiam i zdrówka życzę;-)Marlena z Scotland

    OdpowiedzUsuń
  189. Piękne zdjęcia, zwierzaki cudowne a Twoje opisy niesamowite!!
    Pozdrawiam i ślę duuużo pozytywnej energii, mam nadzieję, że doda Ci trochę otuchy:)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)