poniedziałek, 29 lutego 2016

Kabi-nasz malutki przyjaciel:)

Witajcie ! Oto nagroda za pierwsze miejsce w ,, Konkursie na najładniejszy wierszyk o moich zwierzakach "

Pani Beatka zdobyła pierwsze miejsce w konkursie i wybrała nagrodę : Opisanie swojego pieska Kabiego. Zapraszam do przeczytania jego historii :-)
Gratulacje za pierwsze miejsce ! Oraz pozdrowionka dla całej rodziny i Kabiego :-)



Jako mała dziewczynka marzyłam o piesku...ale gdy założyłam już swoją rodzinę temat zniknął na wiele lat. Jednak prawie 2 lata temu zostałam przegłosowana...i tak pojawił się Kabi-miniaturowy szpic niemiecki. Jechałam po niego 10 godzin ale kiedy już zobaczyłam, pokochałam tę puchatą kuleczkę od pierwszego wejrzenia, Był malusi-ważył ok. 70 dkg...i mieścił się w jednej dłoni. Początkowo piesek był zagubiony w naszym domu, gdzie wszystko było duże i nieznane. Ale Kabiś szybko się przystosował i stał się ulubieńcem wszystkich domowników. Teraz jest już "prawie" dorosły ale przez jego małą wagę (ok. 2 kg-z futrem:)) chyba na zawsze pozostanie dla nas maluchem:). Kabi jest wulkanem radości. Każdego wita swoim tańcem-piszczy, szczeka i podskakuje. Jest bardzo żywiołowy, hasło "spacerek" jest chyba najważniejszym w jego słownictwie:) Uwielbia zabawy zarówno w domu jak i w ogrodzie. Nie znosi wizyt u weterynarza...mam wrażenie, że gdy wsiadamy do samochodu doskonale wie, gdzie jedziemy.
Kabiś to nasze malutkie szczęście-już nie wyobrazamy sobie życia bez naszego przyjaciela:)





















              Kabi


















 Ps. Nagroda dla Repowoman będzie jutro wysłana ! jednak jeszcze nie zgłosił się zdobywca 3 miejsca : Agnieszka   prosimy o skontaktowanie się z nami .

5 komentarzy:

  1. Dzieki Madziu, super nagroda! Nie mam juz nic do dodania�� Pozdrowienia! Ciotka B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam cierpliwie :)
    A Kabi jest przeslicznym pieskiem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kabi, prześliczny, słodziaczek.
    Takiego, lub bardzo podobnego pragnie mój syn, niegdyś zwolennik wszelkiego rodzaju jaszczurek, pająków, skorpionów i innych takich rzeczy.
    Swoją drogą już oczami wyobraźni widzę,, wielkiego " 23 latka z małym pieskiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zastanawiam jak mój synek będzie wyglądał z Kabisiem...na szczęście to jeszcze daleka przyszłość. Mati jest rówieśnikiem Madzi:) Madziulko, pozdrowienia z Bielska! Ciotka B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie wyglądał słodko ze słodkim pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)