czwartek, 21 stycznia 2016

Badylek i Chruścik

Witam ! dziś mama kupiła mi ... dwa patyczaki rogate :-) Badylka i Chruścika :-). Badylek jest bardziej zielony a chruścik bladszy. Co prawda moje patyczaki to samiczki ale jakoś trudno było mi wymyślić imiona dla samiczek a w internecie przeczytałam że patyczak to zarówno samiczka jak i samiec w jednej osobie ;-) Śmieszne prawda ?. Na razie Badylek i Chruścik mają około 4 cm. ale urosną do 10 cm. i będą żyły około rok. Są bardzo szybkie i cieniutkie :-). Przeczytałam też że patyczaki to wspaniałe zwierzaki dla dzieci bo nawet jak niechcący oderwie się mu nogę to odrasta :-) . Patyczaki nie są wcale problemowe a przy tym interesujące jak jaszczurki i można je brać na ręce ! Na razie trudno określić mi ich charaktery ale wydaje mi się że chruścik jest bardziej nieśmiały :-)
Patyczaki jedzą liście i uwielbiają chodzić po gałązkach !
                                                                          Bardzo się ciesze !

PO LEWEJ BADYLEK PO PRAWEJ CHRUŚCIK

A TUTAJ CHRUŚCIK JE OBIADEK :-)

9 komentarzy:

  1. Madzia - mówię Ci, zacznij sprzedawać bilety, bo masz już prawdziwe ZOO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo brawo Madzik, kolekcja się rozrasta o nowe gatunki. Bardzo się cieszę i widzę że Badylek i Chruścik to już dorodne patyczaki. Dzięki tobie już tyle wiemy o jaszczurkach, traszkach i innych gadach i płazach, a teraz z pewnością pomożesz nam poznać bliżej patyczaki.
    Super i jak efektownie Badylek i Chruścik się prezentują ;)
    Ps. a nie gryzą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, też hodowalismy. W krótkim czasie będzie ich setka, zobaczysz. One się rozmnażają bardzo szybko. Ponieważ masz dwie samiczki, rozmnażanie będzie partenogenetyczne, czyli wyklują się same samiczki, ale to nie ma znaczenia. Jaka frajda, jak każdego dnia jest coraz więcej maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zawsze chciałam mieć takie coś :-) Uważaj Madziku, żeby nie rozlazły się po mieszkaniu.
    Podziwiam Cię Madziu,że się jeszcze nie mylisz, które zwierzątko potrzebuje jakiej opieki. Że np. patyczak nie dostanie do jedzenia kawała mięsa, Hachi sałaty a Bary świerszcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Madziu! tu Wika ja nie mogę nadążyć z twoimi zwierzakami!Patyczaki są słotkie.Napewno wszystcy je polubią


    Pozdrawia Wika i cała twoja klasa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne zwierzęta! Nie nadążam za tą gromadą. Niedługo, jak będzie jak o Ojca Wirgiliusza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie świetne! :) Nawet nie wiedziałam, że istnieją takie zwierzaki :) jak dla mnie - są bardzo eleganckie :D ten ich zielony kolor jest dla nich bardzo twarzowy ;)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)