sobota, 7 listopada 2015

Projekt akwa dla Stefana

Witam ! tak mi się pewnego dnia nudziło i pomyślałam że warto by zastanowić się nad Stefanem.
Jeszcze niedawno pisałam że może kiedyś będę go miała jednak jest prawdopodobieństwo że na 95% będę go miała jeszcze w tym tygodniu ;-). Zaskoczeni ? ja też :-D więc warto by się zastanowić nad terrarium bo podobnie jak wszystkie gady i płazy Stefany też terrarium mieć muszą :-). Projektowanie sprawia mi przyjemność i jest wspaniałym sposobem na nudę. Oprócz projektu terrarium zrobiłam tez własnoręcznie tapetę na tylną szybę ( Posklejaną z gazet ) Stefek będzie czuł się jak w dżungli :-) .

Terrarium od góry

Terrarium z boku 

Tapeta



 I to już wszystko teraz tylko nie mogę się doczekać dnia w którym kupimy Stefana :-)
                                                                       <3











7 komentarzy:

  1. W takim terrarium to i ja bym chętnie zamieszkała :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Pięknie Madziu, Stefan z pewnością będzie miał u Ciebie jak w raju.
    Też się nie mogę doczekać, aż go zobaczę.
    Kiedyś mieliśmy plan, by hodować troszkę, ale nigdy ich nie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaj, czekaj... bo "tyły" mam;) A ten Stefan to kto????

    OdpowiedzUsuń
  4. Stefan to zwirzątko o którym rozmawialiśmy w Warszawie.? To bez futerka.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)