sobota, 7 maja 2016

Urodzinki Mgiełki :-)

Witajcie ! Wczoraj Mgiełka miała swoje pierwsze urodzinki właściwie swój pierwszy miesiąc :)
Z tej okazji mam dla Was dużo zdjęć.
Dowiedziałam się również ,że Mgiełka jest bardzo towarzyska, rozmowna i zawsze ma przy sobie myszkę ,którą jej uszyłam :-) Je też troszkę karmy i korzysta z kuwetki :-)
Jest bardzo słodziutka i z wyglądu przypomina mi trochę małą sówkę ale nie wiem dlaczego może dlatego ,że ma takie małe futrzaste uszka <3
Mgiełka spędza większość czasu na spaniu bo jest jeszcze malutka ale może już niedługo będzie więcej czasu spędzać na zabawie :-)
Nie dawno przeprowadziła się ze ,,żłobka" gdzie małe koteczki spędzają pierwsze tygodnie do ,,szkoły" gdzie większe kociaczki dorastają i uczą się podstawowych rzeczy :-)

Mgiełko ! życzę tobie i twojemu rodzeństwu dużo zabawy , radości i pysznej karmy oraz powodzenia w nauce korzystania z kuwety niedługo Was odwiedzę !!! :-)


Znajdźcie Mgiełkę :-)

Mgiełka z moją myszką :-)



Obiecuje że uszyje myszkę również dla innych kotków z hodowli :)






















21 komentarzy:

  1. Coraz bliżej moment, kiedy będzie Twoja :)
    Urocza jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własciwie to oma już moja jest bo jest już zapłacona tylko jeszcze musi być z mamą w hodowli :-)

      Usuń
  2. Super jest! taka do przytulania i kochania:)Idealna dla swej dzielnej Pani:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie śliczne cudeńko.
    Jest przesłodka 😀😀😀
    Śliczna, kochana kuleczka.
    Idealna kompozycja z niezwykłą, najdzielniejszą Dziewczynką 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do życzeń dla ślicznego kociątka - i wszystkiego najlepszego dla Ciebie! 🐱🐶🐀

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełka jest prześliczna.Jest wielką szczęściarą, że będzie miała taką super właścicielkę jak Ty Madziu :-). Życzę Ci, aby ten czas kiedy znajdzie się już u Ciebie upłynął szybciutko i obyście obie mogły cieszyć się swoim towarzystwem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest. Kiedy planowo może opuścić swoją mamę i zamieszkać z Tobą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu szykuje już materiały na myszki po niedzieli wysyłam. W kotki pieski kwiatki do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są śliczne. Pròbowałam rozpoznać Mgiełkę na zdjęciu grupowym ale nie jestem pewna czy dobrze rozpoznałam. Gdyby było widać ich pyszczki a szczegòlnie noski to byłoby mi prościej. Ty zapewne potrafisz rozpoznać swoją Mgiełkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To najsłodsza koteczka jaką widziałam!
    Mgiełko rośnij zdrowo i przybywaj do swojej Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, ta mała Mgiełka jest po prostu CUDNA ;-) ma świetny nosek i po oczkach widać dojrzewający charakter ;-) Ja mam trzy kotki: Lolę, Lusię i Rudkę, każda jest inna, ale jedno je łączy: mój owczarek niemiecki czuje do nich ogromny respekt! Sądzę, że Hachi i Bary szybko się przekonają jaka jest moc kociej przyjaźni!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziulka, ja wciąż tu wchodzę, bo tu tak słodko i cudnie.
    Mgiełka jest tak niesamowita, jak Ty!
    Wspaniały duet! 😀 😀 😀 💝 💝 💝

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielna Madziunia nabieraj sil:**
    Mgielka jest przecudowna :)
    /\_/\
    ( °ᴥ° )
    ﴾ ᶘ ᶅ
    \__ﺵ/


    ♥♥vlogerak♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Mgiełka :) Rośnij szybko żebyś mogła już przyjechać do swojej Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia dla kotka, obry rósł zdrowo. Na pewno będzie idelana dla ciebie Madziu :) wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego dla Was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest słodziutka:-) Oczka ma bardzo bystre.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale kochana mięciutka kuleczka. Nie mogę się doczekać na Twoje sesje zdjęciowe z Mgiełką :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mgielka urocza ❤ a Ty Madziu masz bardzo ladny styl pisania jak na swoj wiek.☺ Szostka z polskiego jak nic.☺ Brawo.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)