wtorek, 3 maja 2016

Moja kuleczka ma już trzy tygodnie :-)

Witajcie ! Pisałam już dzisiaj jeden post ale gdy weszłam na stronę hodowli okazało się ,że są nowe zdjęcia mojej Mgiełki :-) Przeglądałam je już tyle razy ale są tak urocze ,że za każdym kolejnym razem wzdycham ;-) Muszę przyznać ,że Mgiełka ma również cudne rodzeństwo <3 Jednak wyróżnia się w śród swoich rówieśników kolorem i uroczą plamką na nosku.
Słowa tego nie opiszą ale może zdjęcia tak, mój cukiereczek :






Dziękujemy za obejrzenie postu jak Wam się podobał ?
Mi bardzo od takiego nadmiaru słodyczy można dostać cukrzycy ;-)


26 komentarzy:

  1. Rzeczywiście :) i plamka urocza na nosku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek jest prześliczny 😸

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu jak patrzę, na Twoją Mgiełkę, sama mam ochotę kupić takiego kota. Twoja Mgiełka jest urocza, piękna i ma w sobie "to coś";) Nie wiem kto wybrał imię dla Twojego kotka, ale jest przepiękne,bardzo pasuje do tej rasy kota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imie wybrałam ja bo bardzo pasowało mi do delikatnej kotki :-)

      Usuń
    2. Imie wybrałam ja bo bardzo pasowało mi do delikatnej kotki :-)

      Usuń
  4. Ajć, ale cukiereczek ♥ Mały kłębuszek ♥ słodziutkie stworzonko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Magduś,Mgiełka jest przesliczna i taka delikatna i na pewno mięciutka. Imię,które dla niej wybrałaś pasuje jak żadne inne ☺.
    Pozdrawiam Cię mocno !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna 😀
    Madziu, a Mgiełka nie ma czterech tygodni?
    10 kwietnia (w niedzielę) pisałaś, że znalazłaś miot urodzony w środę(6 kwietnia) i tam jest Mgiełka 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ale kiedy Madziu będzie jakiś post o twoich słodkich gadach? :D
    Już dawno nie mamy od nich żadnych wieści :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jak wrócę do domu :-) Ostatnio Szczerbi świętował urodziny i tam jest dużo o nim :-)

      Usuń
  8. Cudna 😀
    Madziu, a Mgiełka nie ma czterech tygodni?
    10 kwietnia (w niedzielę) pisałaś, że znalazłaś miot urodzony w środę(6 kwietnia) i tam jest Mgiełka 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukrzyca najwyższego stopnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziulko, cu-do-wna:) Ściskam deszczowo...w Bielsku leje! Trzymaj proszę kciuki za moją Pati-maturzystkę. Ciotka siedzi ze ściśniętym żołądkiem...i tak jeszcze 2 dni. A później egzaminy ustne:) Buziaki. B

    OdpowiedzUsuń
  11. O Szczerbim czytałam z zafascynowaniem. Bardzo ciekawi mnie życie gadów zwłaszcza Twoich, bo pięknie o nich piszesz :) Moja cukrzyca sięga zenitu i juz sie nie mogę doczekać, kiedy Mgiełka będzie z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu Twoja Mgielka jest tak slodziutka, ze az brak slow ;)
    ♥♥♥♥♥♥♥
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten Twój kotek!!! Rośnie w oczach i na pewno będzie zachwycony, że wybrałaś mu takie wdzięczne imię: Mgiełka. Cudnie brzmi!Podobny trochę do Trixi, nie sądzisz? Z innej beczki ja też jestem ciekawa informacji o innych zwierzątkach.♥.♥ =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  14. Po oglądnięciu tych zdjęć bardzo podskoczył mi poziom cukru we krwi;) Twoja kotka jest śliczna. Już teraz widać jak piękne umaszczenie będzie miała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie Twojego bloga, zagladam prawie codziennie.Czy moglabys podac adres do bloga Twojej kolezanki Mai? Tez chetnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Post bardzo, bardzo mi się podoba. Kotek jest śliczny. Idealnie pasuje do swojej opiekunki Madzi:-) Słodziaki dwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nowe fotki Mgiełki....... Madziu jak Ty dzisiaj byłaś dzielna i odważna byłam pod wrażeniem twojej odwagi jesteś Wielka. Wracaj szybko do sił. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ładny kotek, też chciałabym mieć takiego słodziaka lecz jest niemożliwe bo moja siostra ma uczulenie na sierść :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny kotek, też chciałabym mieć takiego słodziaka lecz jest niemożliwe bo moja siostra ma uczulenie na sierść :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bym wyprzytulała takiego kotka <3 serducho mi się raduje widząc jak kochasz zwierzaki :) ściskam Cie mocno Madziu :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)