wtorek, 3 maja 2016

Chruścik i Gałązka - Mali przyjaciele

Witajcie ! Przedstawiam Wam moje dwa nowe patyczaki Chruścika i Gałązkę.
Mój pierwszy Chruścik zdechł i musiałyśmy z mamą dokupić towarzysza dla Badylka ,który teraz sam został w domu. Z kolei nie chciałyśmy żeby Chruścikowi 2 było smutno siedzieć samemu w Warszawie i dokupiliśmy mu koleżankę Gałązkę ;-)
Chruścik i Gałązka są bardzo malutkie maja dopiero dwa centymetry.
Gałązka jest nieco mniejsza niż Chruścik natomiast ten z niewiadomych powodów stracił jedną nogę i po tym można je rozpoznać.
Zamieszczam zdjęcia moich nowych przyjaciół :-)







5 komentarzy:

  1. Słodziaki 😀
    Madziu, noga z każdym linieniem będzie większa, odrośnie, poza tym patyczaki świetnie sobie radzą bez odnóża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że odrośnie :-) ale jak na brak jednej nogi pędzi jak szalony.

      Usuń
    2. a o tym nie wiedziałam :)

      Usuń
  2. Tylko 2cm??? To faktycznie są malutkie. Mam nadzieję, że szybko zaprzyjaźnią się z Badylkiem. Pozdrawiam Cię Madziku:-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)