niedziela, 1 maja 2016

Rodzinka Mgiełki

Witajcie ! Dzisiaj będziecie mogli obejrzeć całą rodzinkę Mgiełki.
Robiłam kiedyś taki post z Hachim i jego rodziną ale rodzinka Mgiełki przerosła moje najśmielsze oczekiwania !
Mgiełka ma tylu braci , sióstr , siostrzeńców ,że trudno mi było wszystko poskładać w całość zajęło mi to dwa dni ale w końcu się udało ;-) Mam nadzieje ,że żadnego kotka nie pominęłam ale w razie czego z góry przepraszam :-)






































































Boston - Ur. 26.04.2011r. tata Mgiełki

Gabi - Ur. 07.07.2009r. mama  Mgiełki


Laura , Leo , Lary , Lucky – 02.04.2012r. najstarsze rodzeństwo Mgiełki

Picola , Pixel , Pati , Polinezja – 04.05.2013r. starsze rodzeństwo Mgiełki

Casper ,Coco , Celinka ,Cindy ,Cleo ,Chmurka23.05.2014r. starsze rodzeństwo Mgiełki






Leo , Lukas , Lukier , Lamia , Luna – 09.05.2015r. starsze rodzeństwo Mgiełki
O-Felix , Orson , Ofka , Oliwka , Olga , O’thelma  - 17.09.2015r. starsze rodzeństwo Mgiełki
























































Laura – Najstarsza siostra Mgiełki 02.04.2012r.
Alex – Szwagier Mgiełki 20.01.2012r.
Tori ,Teddy, Tolek, Tico, Tosia – siostrzeńcy Mgiełki -29.06.2013r.
Baton , Bursztyn , Bakalia , Beza – siostrzeńcy Mgiełki – 09.05.2014r.
Mela , Maisa – siostrzeńcy Mgiełki – 02.06.2015r.




S’Walentino , Shaggy , Sherlock Holmes – siostrzeńcy Mgiełki – 17.02.2016r.







Do zobaczenia i dziękuję bardzo za przeczytanie postu :-)

7 komentarzy:

  1. Niezła rodzinka...Madziu, jak Ty się w tym wszystkim połapałaś? :-) Super post, znamy Mgiełkę coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę sie pogubiłam...:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, szczena mi opadla, ale duza rodzinka i jakie fajne imionka: -*Sherlock Holmes, *Shaggy, *Teddy, *Pixel. Super = wszystkie kotki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super kociaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne drzewko genealogiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jacie, ze też się w tym nie pogubiłaś Madziu ! :) Strasznie duża rodzinkę ma Mgiełka :)życzę Ci duuuzo zdrówka! Buziaki!! Masz super bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta kocia rodzinka Mgiełki jest ogromna. Podziwiam, ze się w tym połapałaś :) Swoją drogą... Twój kotek ma najładniejsze imię z całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)