niedziela, 10 kwietnia 2016

Odwiedzinki :-)

Witajcie ! Dziś  byłam w odwiedzinach u mojej przyjaciółki Wiki ,która niedawno dostała koteczkę brytyjską imieniem Trixi. Trixi jest cudowna ,bardzo mała i słodka. Wciąż jeszcze dużo śpi ale coraz więcej figluje i uwielbia się bawić :)
Spodobała jej się myszka ,którą jej uszyłam Trixi lubi bawić się jej kokardką. Jest pokryta milutkim szarym puszkiem i przypomina wesołą kulkę o słodko sterczących uszkach i małym ruchliwym ogonku.
Dziękuję i pozdrawiam Wikę oraz Trixi :-)

A w sprawie mojej Mgiełki coraz lepiej się dzieje :-) znaleźliśmy już ładny miot kotków urodzonych w środę i być może gdzieś w tym miocie jest Mgiełka. Żeby się przekonać musimy jednak poczekać parę dni bo zależy nam na określonym kolorze. Na szczęście w tym miocie jest duże prawdopodobieństwo że taki kolorek się pojawi. Na razie wszystkie maluchy są białe.




Ja już też nie mogę doczekać się swojego kłębuszka :-)
Do zobaczenia ! <3

11 komentarzy:

  1. Jaka sliczna Trixie ! Zyczę Ci, Madziu, jak najszybszego pojawienia sie w domu Mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek Twojej przyjaciòłki jest piękny. Przyznam, że ta rasa jest moją ulubioną wśród kotòw. Zabawka jest super, Madziu Ty to masz zdolności. Kotek widać, że też jest zachwycony taką zabawką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak:-) Aż chciałoby się przytulić futrzaczka. Świetną zabawkę zrobiłaś dla kotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Madziu1!Tu Wika wraz z Martą.Trixi cię serdecznie pozdrawia.Pozdrowionka od naszej klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziak z tej Trixi. I fajnie mieć przyjaciółkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku!! Jaki śliczny kociak! :) Nie wiedziałam Madzia, że masz takie zdolności do szycia. Myszka jest rewelacyjna :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trixi to piękny kotek. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Twój kociak:-) Ciekawe czy polubi się z resztą zwierzęcej ekipy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kociak :-) z tej Trixi. No, a teraz czekamy na Mgiełkę, ciekawe jak przyjmą ją inne "Zwierzaki Madzi" - oj Mgiełka może tu solidnie zamieszać i złamać niejedno serce ;-), a imię jakie ładne Madziu wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki. Czekam na Mgiełke.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kociak.
    Wszystko, co małe jest piękne 😀
    A myszka - rewelacja. Także czekam na Mgiełkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna Trixi :) Mam koleżankę, która ma właśnie kota brytyjskiego i one są prawdziwie królewskie! :) A myszka wykonana przez Ciebie jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)