sobota, 30 kwietnia 2016

Moje warzywka i nowe zdjęcia Mgiełki :)

Witajcie ! Dzisiaj post ,króciutki ale myślę ,że fajniutki ;-)
Chciała bym Wam pokazać jak urosły moje warzywka w ogródku.
Zasadziłam też trochę ziół  bazylie cytrynową ,roszpunkę , tymianek , estragon i bazylię sałatową oraz czosnek :-)
Nie wyrósł mi jedynie koperek bo babcia przez przypadek wykopała ;-)
Zdziwiłam się bardzo bo wyrósł mi ziemniak ! i fasola ,którą zasadziłam przez przypadek. Szczypiorek jest już całkiem duży ale pietruszki wciąż nie ma.



I wczorajsze zdjęcia Mgiełki :-)
Mgiełka jest już taka duża :-) i wygląda trochę jak mała sówka ;-)

Do zobaczenia !!!!! :-)
Zapraszamy również na bloga Wiki zrobiła tam fajny quiz o swoi  kotku :-) :Quiz Wiki

5 komentarzy:

  1. Mgiełka wygląda bajecznie i jaka duża. A roślinki już całkiem spore jak u Madzi i zwierzaki i roślinki mają się super a wszystko rośnie jak na drożdżach . Wysłałam Ci Madziu nasionka kolorowej marchewki ale chyba nie zdążyły dojść przed Twoim wyjazdem do Warszawy. A to już ostatni czas na siew. Może babcia pomoże. A ja przyjadę jesienią i sprawdzimy czy smakuje Tuptusiowi.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WARZYWKA DOSZŁY I JUŻ SĄ ZASIANE :-)BARDZO ZA NIE DZIĘKUJEMY ! :-) TUPTUŚ NA PEWNO SIE UCIESZY :-)

      Usuń
  2. Mgiełka coraz sliczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że mgiełka nabiera mocy:P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgielka jest kochaniutka.. a upraw zazdroszczę! Pyszne i zdrowe!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)