środa, 13 kwietnia 2016

Mgiełka

Witajcie ! Dziś pojechałam do hodowli kotów i zarezerwowałam Mgiełkę :-D
Bardzo się cieszę bo mogłam poznać jej rodziców ,siostry i brata a także inne kotki w hodowli.
Nawet nie wiedziałam ,że Ragdolle mają tak wielkie i piękne oczy !
Do tej pory widziałam je tylko w internecie i w książkach o kotach w rzeczywistości okazały się jeszcze piękniejsze !
Są bardzo miłe w dotyku trochę jak Tuptuś ,i maja gęstą sierść :-)
Naprawdę pięknie wyglądają i majestatycznie przechadzają się po domu.
Moja Mgiełka jest bardzo rozmowna ;-)
Od tej pory będzie nasza ale jeszcze spędzi trochę czasu w hodowli.

Mama i koteczki :-)
Mgiełka <3


Do zobaczenia !

16 komentarzy:

  1. Madziulka, cieszę się Twoim szczęściem.
    Mgiełka przecudowna, czekam z niecierpliwością na fotki, gdy będzie już u Ciebie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo po prostu ! Czekamy razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale one są piękne. Mgiełka to sama słodycz:-) Czyli masz kota na punkcie tego kota? :-) Bardzo się cieszę Twoim szczęściem. Teraz będziesz miała jeszcze więcej zwierzątek do przytulania, głaskania i kochania.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie maleństwa, zakochałąm się w nich. Pewnie już się nie możesz doczekać przyjazdu Mgiełki do domu :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Slodki pyszczek z Twojego kociaczka, Madziu. Pisalam kiedys w wierszu ze tylko kotka Ci brak...i jest! Buziaki! Ciotka B

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Tak uroczego kotka to jeszcze nie widziałam :) Jestem pewna, że Mgiełka juz nie może sie doczekać aż trafi do Twojego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, wpis ociekający słodyczą! :-) Prześliczne kociaki. Aż Ci zazdroszczę, że będziesz mieć taką miłą, puchatą Mgiełkę. Mama kociaków piękna koteczka i te oczy...Mogę tylko wzdychać "och" i "ach" :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. MAdziu, jak Ty dajesz radę opiekować się taką ilością zwierząt! JEstem pod ogromnym wrażeniem!! :) A kociak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże jaka sliczna kociemba! Sprawdz jednak jakie mamy boskie owce!
    http://owczeprzygody.pl/wypas-owiec//

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oczy ma mamusia Mgiełki jak tafla jeziora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza :) Mi się marzy kot bengalski, wygląda jak mały leopard, jest naprawdę piękny. Może kupię sobie takiego jak wyprowadzę sie do rodziców, bo moja mama kotów nie lubi. :P Jedyne, co by mnie martwiło, to to, że jako przedszkolanka muszę czasem być w pracy od 8 do ok 18, i kociak byłby sam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kotek:)
    vlogerka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta dorosła kotka jest piękna. Jeśli tak będzie wyglądała Twoja Mgiełka to super:-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)