poniedziałek, 1 czerwca 2015

Na dworze

Witamy ! Wczoraj u nas był ciepły i słoneczny dzień więc razem z mamą tatą i Szczerbim wyszliśmy na dwór tata zrobił Szczerbiemu małą zagródkę żeby również korzystał ze słońca bardzo nu się tam podobało :-)
W swoim placyku zabaw miał domek w którym mógł się schować i grubą gałąź 
A to już Edek on też korzystał ze słońca
Szczerbi zwiedzał też poza zagródką :-)i żwawo maszerował przed siebie
Szczerbi zjadł również poziomkę




Później przyszedł czas na pieszczoty głaskanie , przytulanie i masaże nie miały końca Szczerbi tak się rozluźnił że aż zasną :-) I tak miną nam cały dzień było super !


12 komentarzy:

  1. Jaki Hachi ma piękny uśmiech :) Widać pozazdrościł Szczebiemu głasków i też o nie poprosił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu proszę wrzuć filmik jak się zachowuje Szczerbi kiedy się go glaszcze. Myślałam ze tylko koty lubią sie pieścić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - miałam niezwykłą przyjemność głaskać Szczebiego pod bródką (wtedy był jeszcze trochę nieśmiały). Uwierz - brakowało tylko mruczenia :)

      Usuń
    2. Ooo to chcę to zobaczyć. Madziu proszę Ciebie o taki filmik:)

      Usuń
  4. Też jestem ciekawa. A czy on nie chciał uciekać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerbi bardzo nam się podoba;))Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia Dzielna Dziewczynko:*
    Mama Grzesia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Madziu!Ten Twoj Szczerbi jest cudowny.Zycze Ci duzo radosci i zdrowia.Mama Bartusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, dzieki Tobie chyba polubie jaszczurki, naprawde ten stwor lubi jak sie go glaszcze? i je poziomki? ciekawa jestem czy nazywa sie szczerbi z powodu brakow w uzebieniu?;) ja nie moglabym miec jaszczurki poniewaz wiem, ze musialabym jej kupowac swierszcze czy chrabaszcze- a ja wyjatkowo sie boje owadow, nawet jak kupuje karme w sklepie zoologicznym dla moich kotow to jak slysze to grzechotanie i bzyczenie to robi mi sie slabo; zycze Ci dzisiaj cudownego dnia, wylegiwania sie na sloneczku razem z cala Twoja menazeria; ucaluj ode mnie hachiego w nosek, jest slodziakiem jakich malo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że mogliście spędzić tak mile i beztrosko ten dzień :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)