poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Szczerbatek pisze bloga :-D

Dzisiaj chciałam zamieścić zdjęcia jak Szczerbek piszę ze mną bloga ale najpierw napiszę co słychać u moich zwierzaków więc tak Bary i Hachi ciągle psocą czasem babcia pokazuje Hachiego przez skypa słyszałam że sporo przytył ;) ale ma dużo ruchu i myślę że zrzuci ten swój brzuszek :),
Tuptuś podobnie jak Hachi nabrał ciałka i waży 4 i pół kg ! , Ziutek i Gacek urośli i nie przypominają już małych żółwików ale mimo to dalej chętnie się bawią ,u rybek jest wszystko w porządku i co dziwne karaś przerzucił się z karmy rybnej na roślinną :)


8 komentarzy:

  1. Musisz uważać na tę swoją Nocną Furię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karasie do ładne rybki, ale tak już mają, że bardzo lubią akwariowe rośliny, zwłaszcza je podgryzać....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerbatek został blogerem :) Jestem nim oczarowana. Następnym razem pozwolisz mi go wziąć na ręce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że Szczerbatek to bardzo inteligentne zwierzątko :) Czekam Madziulka z niecierpliwością na kolejny wpis i zdjęcia czego go jescze nauczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie ten Twój Szczerbatek, widać że dobry z niego towarzysz i lubi być przy Tobie. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerbatek to fajny gość 😉ale jak to mówią jaki Pan taki kram :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu, Twój Szczerbatek jest prześliczny, informatycznie utalentowany i ma imię z mojej ulubionej bajki

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)