niedziela, 26 kwietnia 2015

Wiecznie głodny smoczek :-)

Dzisiaj zamieszczam filmik jak mój mały smoczek poluje :D choć Szczerbatek to jaszczurka , która poświęca całe dni na polowaniu jest mały i niezdarnie wychodzi mu gonienie za zdobyczą ale kiedy już dopadnie świerszcza zaczyna robić się ciekawie i w mig z małej i niezdarnej jaszczurki robi się wygłodniały smok ;D Szczerbatek długo się czai więc czasem w filmiku są duże przerwy kiedy nic nie robi ale potem jest ciekawie :)

A tak Szczerbek prosi o jedzenie mnie to zawsze przekonuje a was urzekł by tym spojrzeniem ?
o dwudziestej po  kolacji Szczerbatek zasypia ( Teraz jak piszę tego posta Szczerbuś już smacznie chrapie i  nie obudzi go nic :-)
a tak jest rano Szczerbek przeciąga się wychodzi ze swojej smoczej jamy pomalutku jak żółw i dumnie jak smok kroczy na swój kamień na którym cały dzień siedzi a kiedy już wygrzeje się na słońcu robi słodką minkę żeby dać mu świerszcza :D




a tak narysowałam Szczerbatka
linki do filmików
Żarłoczny Smoczek
Żarłoczny Smoczek 2
Żarłoczny Smoczek 3


8 komentarzy:

  1. Szczerbatek vel Smok Głodomorek jest fantastyczny, bardzo mi się on podoba.
    Ale Twój rysunek Szczerbatka jest Madziu bardzo piękny, czy mogłabyś też dla mnie takiego narysować? Oddam za to świerszcze dla żarłosmoczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziku, Twój smok jest naprawdę urokliwy. A uśmiech ma na "pół gęby" :-) Z przyjemnością czytam Twoje kolejne posty i oglądam filmiki z polowań Szczerbatka. Jak Gwidon Bidon dostanie od Ciebie taki piękny rysunek Szczerbatka to będę mu baaardzo zazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu! Jako że miałam szczęście poznać Szczerbarka osobiście, przyznam Ci, że jestem mile zaskoczona. Nie sądziłam że taki stwór może być taki łasy na głaski i pieszczoty. Jego minka przy drapaniu pod bródka jest bezcenna. Rozpieszczaj go dalej. I pisz o jego przygodach, bo strasznie jestem ciekawa jego postępów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu a czym go karmisz ? Jako fanka smoków jestem bardzo ciekawa co jedzą kiedy nie polują na księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój smoczek pożera świerszcze ale czasem ma apetyt na księżniczkę

      Usuń
    2. wiedziałam, że smoki nigdy nie zapomną o księżniczkach :)

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam uśmiechającej się jaszczurki :) Ale zabawny widok :) Co tak rozśmieszyło Szczerbatka? :) I robi takie maślane oczy niczym kot ze Shreka :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)