niedziela, 12 kwietnia 2015

Hachiego podróże i te małe i te duże :D

                                       Dziś Hachi opowie wam  o wycieczkach jakie odbył
Jestem Hachi i pokażę wam gdzie byłem !
                                                                SPACER KOŁO DOMU

aktualnie jestem na krótkim spacerze koło domu
spotkałem mojego kumpla to właśnie on lubimy się razem bawić
                                            

                                                           DŁUGI SPACER PRZEZ POLA


teraz idziemy na pola ale najpierw musimy pokonać las :)
Już jesteśmy obok mnie za tym ogrodzeniem stoją krowy czasem do nich zaglądam :)


Teraz krótki odpoczynek !


teraz już jestem na smyczy bo zbliżamy się do miasta
W mieście spotkałem kota

                                                                        SPACER W LESIE
w lesie spotkałem pięknego motylka

na końcu lasu są piękne jeziora !


w krzakach siedział łabędź



jestem strasznie zmęczony !

były tam też kaczki
niestety musimy już wracać bo pomału robi się ciemno

                                                    WYPRAWA NAD JEZIORKA


uwielbiam patrzeć na wodę i do niej skakać
co to takiego ?


A teraz jadę do domu 



                                                                WYPRAWA NAD ODRĘ

JESTEM NAD ODRĄ I ZA CHWILĘ SIĘ WYKĄPIĘ !
czy nie jest tu za wysoko ?
pływają tu małe rybki spróbuje je złapać
Bardzo mi się tu podoba !
Teraz krótki odpoczynek
Teraz piję ze specjalnej podróżnej miseczki
Już wracamy 


                                                                           KONIEC




                                              myślę że ten post wam się spodobał :D







4 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie było, a tu już tyle nowych wpisów :) Bardzo przyjemnie się je czyta :) Widać, że Hachi jest zachwycony podróżami :) I zauważyłam, że podobnie jak i moja suczka lubi jeździć autem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hachi to wspaniały towarzysz, cudaśnego masz pieska :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Madziu i tulę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu twoje posty powodują, że nawet w trudnych chwilach czytając je uśmiecham się:-) Podziwiam Cię za pasję i serce które wkładasz w prowadzenie tego blogu. Tak trzymaj:-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu prowadzisz naprawdę super bloga, którego bardzo chce się czytać. Ja tak samo jak ty uwielbiam zwierzęta, a w szczególności psy. :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)