niedziela, 19 kwietnia 2015

Zmiana planów

Dzisiaj byłam w sklepie zoologicznym by dowiedzieć się czegoś więcej o felsumie i dowiedziałam się ale nie za bardzo dobrych wieści nie jest to zwierzę odpowiednie dla mnie i nici z Felka po pierwsze musi mieć bardzo wilgotno a to nie sprzyja mi bo mogą rozwijać się tam grzyby i roztocza
po drugie pani powiedziała że większość felsum nie da się głaskać ani brać na ręce a przecież chodzi mi o to żeby moja jaszczurka nie bała się mnie i żebym mogła wziąć ją na ręce
po trzecie nie można wypuścić ją żeby pobiegała sobie po domu:( jednak niżej stało jeszcze jedno terrarium a w nim była agama do tej pory nie przepadałam za agamami ale ta była ciekawska i kiedy do niej podeszłam odwróciła główkę w moją stronę i podeszła bliżej pani sprzedawczyni objaśniła mi że agamy są przyjazne i lubią wchodzić na ręce a nie którzy ludzie nazywają je także "pieskami"a w ich terrarium jest sucho bo żyją na pustyni i do tego bardzo lubią chodzić po mieszkaniu i nie uciekają . Szczególnie spodobała mi się jedna agama trochę przypominała mi smoka i od razu nasunęło mi się imię Szczerbatek chciałam go kupić od razu ale pani powiedziała że muszę poczekać jeszcze dwa tygodnie bo Szczerbatek jest jeszcze za mały i musi się nauczyć pić z miseczki ale pani wzięła go na ręce i mogłam go pogłaskać :D


8 komentarzy:

  1. Madziu, Szczerbatek na pewno będzie miał u Ciebie jak w raju :) :) Czekam z niecierpliwością na to, jak już będzie u Ciebie w domku.

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo pomysłowa co do imion :) bardzo ładna jaszczurka, już nie mogę się doczekać Twoich opowieści o Szczerbatku

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu czytamy Twojego bloga . jest bardzo ciekawy . A słyszałaś że na kostaryce odkryto nowy gatunek żaby .

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy z niecierpliwością aż Szczerbatek zamieszka u Ciebie. Podejrzewam, że mama też się już nie może doczekać; -)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam imię dla Agamy. Skoro przypomina smoka to może powinna się nazywać Baltazar na cześć naszego bajkowego smoka Baltazara Gąbki i może to być Baltazar Szczerbatek herbu zielona Felsuma ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu a znasz bajkę o smoku Baltazarze i jego podróżach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe imię ;D Lubie czytać twojego bloga! Trzymam kciuki żeby miała u Ciebie jak w raju, tak jak wszystkie twoje pupilki!!! ^.^

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)