sobota, 4 kwietnia 2015

Wiosna ach to ty !!!

W Wołowie na reszcie zapanowała wiosna i myślę że już na stałe bo ostatnie dni bardziej przypominały święta Bożego Narodzenia niż Wielkanoc

Tak było jeszcze wczoraj cały dzień padał śnieg a po kilku godzinach zrobiło się całkowicie biało


a tak było dzisiaj słońce świeciło bardzo mocno że aż psiaki nabrały ochoty na figle :)

pierwsze kwiatuszki !

Dodaj napis

sztucczki Barego





A to już Ziutek miał robione wiosenne porządki w akwarium i chwilowo posiedział na rękach Gacek też z tego skorzystał tylko wolał raczej chodzić po dywanie














5 komentarzy:

  1. piękne masz Madziu zwierzątka :) też miałam kiedyś żółwiki wodne i lądowe. Twój żółwik ma bardzo ciekawą skorupkę. jakiej odmiany jest to żółw?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Madziu,widzę że pieski są przeszczęśliwe ze słonecznej pogody, mam nadzieję że Ziutkowi spodoba się w akwarium po wiosennych porządkach, ja nigdy nie miałam żółwia, ale też kocham zwierzęta - mam dwie świnki morskie i pieska;) Przyłączam się do pytania Sunny jakiej odmiany/ gatunku jest Twój żółw? Życzę Ci spokojnych, kolorowych Świąt Wielkanocy:) Pozdrów ode mnie Ziutka i jego przyjaciół;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwierzaki jak widać czują wiosnę, chociaż ta czasem bardziej przypomina zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, znajoma droga, jadę nią dwa razy dziennie:) (a w sumie to cztery...)

    Na szczęście pogoda na Święta dopisała:)



    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)