środa, 1 lipca 2015

Dzisiejszy połów na jeziorku Szczęśliwickim :-D

Witam ! Dzisiaj z dziadkiem i mamą byłam na rybach w parku Szczęśliwickim na tym samym jeziorku gdzie grasuje król okoni i jego banda co prawda jego ani nikogo z jego bandy nie złapałam ale zdobyczy było całkiem sporo. Robiłyśmy z mamą zawody ja 4 a mama 3 całkiem nieźle bo mama nigdy nie złapała ani jednej rybki ! a dzięki mojej pomocy złowiła nawet małego bolenia i dwie płotki jedna 15 a druga 5 centymetrowa boleń natomiast miał centymetrów 20 ja złowiłam cztery płotki w zasadzie to dziesięć bo tamte były przed zawodami ;-) największa z nich miała prawie 15 cm a najmniejsza chyba cztery to dzięki moim niezwykle małym haczykom które mają nie więcej niż pół centymetra i są czerwone ;-) . Wszystkie rybki łącznie z małym boleniem zostały wypuszczone z powrotem do wody a ja znów poczułam że król okoni chwycił mój błysk tylko że jak zwykle omijał szerokim łukiem kotwice ;-)

moje płoteczki


A to kąpiące się wróbelki

I dwie kaczki


A tu moja płotka właśnie chwyciła robaka


A to piękny boleń mamy złowiony dzięki mojej pomocy ;-)

I jego piękna mordka


Dzisiejszy wypad był doskonały siedzieliśmy tam prawie cały dzień rybki najadły się do syta bo ciągle ściągały robaki z haczyków zauważyłam również że jest tam więcej boleni i są dosyć spore bo czasem goniły mi za błyskiem więc chyba mamy nowego króla ryb w jeziorku ;-) można teraz powiedzieć że grasują tam król okoni i król boleni ze swoimi bandami kto wie może jest tu też król szczupaków



                                                                                 KONIEC

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Twoje zabawne wpisy :-) Miłego weekendu Madziu i udanych połowów! Pozdrawiam z upalnego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)