piątek, 31 lipca 2015

Duży smok Szczerbatek

 Witam tak jak obiecałam zamieszczam na blogu zdjęcia mojego Szczerbiego ,który jak już wcześniej wspomniałam nie jest już mały :-) dzisiaj wieczorem mamy oglądać Harrego Pottera (Szczerbi bardzo lubi oglądać bajki i różne baśnie kiedyś oglądaliśmy razem "Rybki z ferajny"i bardzo mu się spodobało siedział ze mną cały czas wpatrzony w telewizor :-) Powiem Wam że jak wczoraj przyjechałam to trochę przeraziły mnie jego rozmiary ale okazało się że mimo swoich wielkich gabarytów Szczerb wcale się nie zmienił i dalej jest miłym pieszczochem :-) Ale tak urósł że nie mieści się już w swoim baseniku :-)
To zdjęcie zostało zrobione wczoraj

A to zdjęcie zostało zrobione miesiąc temu tak dla porównania ;-)





Szczerbi to prawdziwy poziomko-żerca uwielbia jeść poziomki i malinki

A to dzisiaj przy głaskaniu

A tu kąpiel
    jak widać Szczerb "troszeczkę" urósł ale w ogóle się nie zmienił dalej jest słodki i uroczy i uwielbia się uśmiechać  :-)

link do filmiku :
Pieszczoch Szczerbatek

8 komentarzy:

  1. No, no - Babcia chyba o niego dbała, skoro z niego taki smok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. OGROMNY ale cudny. A jak reszta zwierząt. Widać że w towarzystwio Szczerbiego Madziu Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  3. OGROMNY ale cudny. A jak reszta zwierząt. Widać że w towarzystwio Szczerbiego Madziu Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  4. OGROMNY ale cudny. A jak reszta zwierząt. Widać że w towarzystwio Szczerbiego Madziu Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, mam podobnego , ale z plastiku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A no faktycznie Szczerbi urósł. Ile ma już centymetrów (metrów)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawał z niego smoka :-) Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. nareszcie udało mi się znaleźć sesję zdjęciową Szczerbatka – wygląda niesamowicie!
    piękny i dumny z niego smok :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)