niedziela, 24 maja 2015

Wizyta w Zoo :)

Tydzień temu razem z mamą i dziadkiem byłam w zoo miałam pojechać do niego wcześniej ale mój Szczerbuś zachorował w zasadzie okazało się że to nic strasznego po prostu miał kilka smutnych dni które musiał przechorować przez dwa dni nie jadł i był nie obecny leżał tylko i nic nie robił pojechaliśmy więc do pani weterynarz pani doktor zbadała go i powiedziała że to nic takiego i na pewno nie długo mu przejdzie kazała robić mu kąpiele w ciepłej wodzie i dała mu witaminy w malutkiej kroplówce zrobiłyśmy mu taką ciepłą kąpiel i widać było że to go rozluźniło aż nie chciał wychodzić z wanienki dzisiaj jak zrobiłyśmy mu kolejną kąpiel to nawet razem ze Szczerbatkiem wymyśliłam zabawę która zachęci go do poruszania się picia wody (bo nie dało się namówić Szczerbatka na picie ) oraz polowania ja wodziłam palcem wodzie udając małą rybkę a Szczerbuś ganiał za moim palcem po całej wanience i próbował łapać a kiedy zanurzył otwarty pyszczek w wodzie to wlała mu się woda i tak się napił :-D po tej kąpieli Szczerbek ożywił się trzyma główkę wysoko i jak wcześniej interesuje się wszystkim i co najważniejsze zjadł  dwa świerszcze !!!!!!!!!!!! :-D a w ostatnich kilku dniach apetyt powrócił na stałe (nawet za bardzo bo szczerbi zjadł dwadzieścia świerszczy w jeden dzień !!! kiedyś jadł tylko trzy )

Szczerbi siedzi w wanience
a to już lew w zoo dzisiaj prawie wszystkie zwierzaki spały lub odpoczywały :-)
Tygrysica też ucięła sobie krótką drzemkę
a to jest surykatka która pilnuje bezpieczeństwa w Zoo a jej hasło to :
ta słodziutka małpka przychodziła bardzo blisko ludzi
żyrafa też przysypiała i w dodatku na stojąco
widzicie jej język ?
to piękna czarna pantera a wiecie że czarna pantera to nic innego tylko jaguar z czarną sierścią niektórym widać nawet cętki
a to zwykły jaguar był bardzo śliczny i podchodził blisko ludzi
a teraz wycieczka po herpetarium :-) to jest żółw czerwonolicy
To jest żółw południowo chiński
te żółwie też spały:-)
a to jest bardzo brzydka żaba
to jest rzekotka australijska
kolejne zdjęcie do kolekcji :) drzewołazów z Warszawskiego zoo a mam już takie :
piękne prawda ?
a to kolejne zdjęcie felsumki do kolekcji :-D
to kolejna felsuma której zrobiłam zdjęcie nazywa się felsuma Standinga
a to dopiero niespodzianka dorosła agama brodata :D
widzicie pasażera na gapę nie ? to spójrzcie na kolejne zdjęcie
ja też z początku nie widziałam ale jak się przyjrzałam to zauważyłam na agamie małego warana !:D
a tutaj odpoczywają dwie helodermy
jak widać wszyscy dzisiaj w zoo odpoczywają albo śpią więc krokodylek też postanowił odpocząć
ale nie u kozic one postawiły raczej na odpoczynek aktywny i skaczą po skałach
wikunie (to taki gatunek lamy ) korzystają z pogody i się pasą dzisiaj mają dobry humor więc z pewnością nie będą na nikogo pluć :)
dlaczego nie ? chwila drzemki to najlepszy sposób na spędzanie czasu
to jest piękny bażant królewski
czy widzicie tu kazuara ?
 te pelikany były bardzo przyjazne
jeden miał bardzo ładną grzywkę ;-)
a to daniel
niedźwiedzie polarne też nie mogły się oprzeć i ucięły sobie drzemkę na oczach wielu ludzi
a to miły pan wyderka zamieszczę filmik z jego igraszek


to piękny irbis



a to koń Przewalskiego
link do filmiku
pan wyderka

6 komentarzy:

  1. Madziu - uwielbiam Twoje opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziku, zaprezentowałaś nam na blogu darmową wizytę po zoo. Fantastycznie :-) Gratuluję Ci pomysłu, by Szczerbi napił się wody! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły reportaż. Masz talent do przekazywania innym swojej wiedzy przyrodniczej:-) Twoje"lekcje"to niezwykła przyjemność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybyś jeszcze raz była w zoo to pozdrów ode mnie tego Pelikana z grzywką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reportaż pierwsza klasa. Czułem się jak na wycieczce.
    Madziu, a może w tym zoo dosypują zwierzakom do jedzenia środki nasenne?
    Albo wiosna tak nie zadziałała. Dobrze że Wy mieliście siłę zwiedzać. A może też gdzieś przysnęliście pod drzewkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A i mnie najbardziej podoba się wyderka. Tak sobie pływa do góry brzuchem :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)