poniedziałek, 25 maja 2015

Niezwykłe odwiedziny

Witam ! chciałam wam dzisiaj opowiedzieć o nie codziennej przyjaźni ,która jest przyjaźnią między gatunkową więc jest jeszcze bardziej nie zwykła . Szczerbi to mój przyjaciel bardzo lubi ludzi ale nie myślałam że polubi też zwinkę Pusię to nie zwykłe pusia siedzi przy szczerbim siedzi na nim a nawet za nim chodzi a przecież Szczerb gdyby tylko mógł rozdeptał by ją  jest od niej dwa razy większy. a zaczęło się to tak był dzisiaj ciepły dzień mama wyniosła szczerbiego w transporterku
(link do filmiku wystarczy kliknąć :-)
Szczerb i pusia
i włożyła go do terrarium pusi i Edka nigdy wcześniej nie był u nich w odwiedzinach
tutaj szczerbi na szałasie Pusi i Edka
szczerbi pierwszy raz zetkną się z trawą ziemią patykami i korą u siebie miał tylko konar pustynny
a tutaj cała trójka Edek , Pusia i niespodziewany gość

Edek nie interesował się gościem i siedział w szałasie za to Pusia tak bardzo polubiła Szczerbka że cały czas z nim siedziała i łasiła się lub o niego ocierała Szczerbi miał trudność ze zrozumieniem jej języka ale jakoś razem się dogadali :D
byli jak dwie papużki nierozłączki razem się wygrzewali chodzili a nawet bawili widać przyjaźń nie ma granic ;-)
A co powiecie na to ? Pusia nawet siedziała na Szczerbku
Szczerbowi pasowało to towarzystwo co prawda nie zachowywał się jak pusia i po niej nie chodził ale w swój sposób wyrażał przyjaźń pozwalał jej wchodzić na swój grzbiet obserwował co robi i za nią chodził może podpatrzył kilka zachowań dzikiej jaszczurki ? w każdym razie na pewno mu się to przyda :-)
Patrzył jak pusia wchodzi do domku z kokosa i po chwili on też tam wszedł patrzył również jak pusia atakowała glizdę i powiem wam że przy kolacji stosował jej taktykę jest dobrym obserwatorem :-D


Dzięki Pusi Szczerbi nauczył się wielu potrzebnych rzeczy nawet lepie poluje i udoskonalił taktykę o kilka trików Puśki nauczył się również korzystać z domku a nawet poznał jakie miejsce jest najlepsze na wygrzewanie się :-D mam nadzieje że ta przyjaźń będzie jeszcze długo trwała tylko jedynym problemem jest to że Szczerb będzie miał pół metra a Pusia ma nie całe dwadzieścia ale i może na to znajdą sposób :-D Żeby mój mały smoczek nie tęsknił wzięłam mu trochę sianka z domku Pusi i powiem wam że mój smok zwinięty w kuleczkę całą noc na nim spał  :-D pozdrowienia od nie zwykłych przyjaciół - P+SZ !








3 komentarze:

  1. No cóż - najwyraźniej Szczerbi ma w sercu maj i się zakochał w Pusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na filmiku widać, że Szczerbi trochę "zdębiał" i chyba zaskoczyła go obecności Pusi :-) Za to ona prawdziwa kokietka :-) Świetny ten Twój zwierzyniec, naprawdę dużo przyjemności sprawia mi podglądanie zachowań Twoich przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochana para Szczerbatek i Pusia. .....:-) Wydaję mi się, że Hachi też polubił nowego kolegę :-)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)