czwartek, 9 marca 2017

Wyprawka dla Klakierka

Witajcie moi drodzy !

Dzisiaj zrobiłyśmy wyprawkę Klakierkowi ,którą dowiedziemy tacie.

Znalazły się tam przysmaki na odkamienianie uzębienia , Karma dla kotów z witaminami , Zupka "mleczna" dla kotów , Kabanos koci , Miska podwójna i myszka,

Dzięki tym przysmakom Klakier dojdzie do siebie szybciej i będzie się zdrowo odżywiał :)
Bardzo się cieszę ,że kocurek zdecydował się u nas zostać i że jego łapka już jest zagojona.
Na pewno będziemy się nim opiekować jak tylko umiemy i zawsze znajdzie u nas cos do jedzenia i czystą wodę.
.
(Klakierka odwiedzę jak będę wracać z warszawy :)




4 komentarze:

  1. Klakierek pewnie się cieszy, że trafił do Waszego domku i że ma tak wspaniałą Panią😊.
    Ps.Na Twoim facebooku czeka na Ciebie Madziu wiadomość ode mnie. Jak będziesz mogła to ją przeczytaj i mi odpisz. Pozdrowionka od mojej kociej rodzinki czyli: Murzyna, Tuptusia,Funi i Kropki😻

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten to ma szczęście :-). Megi. Buziaki.Mua.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam pieska o imieniu Klakier.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze dbasz o zwierzaki Madziu 😊 widać że kochasz wszystkie te stworzonka. Mój kotek też zajada się tymi kabanosami 😜

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)