czwartek, 2 czerwca 2016

W odwiedzinach u Mgiełki =^.^=

Witajcie ! Dzisiaj tak jak obiecałam relacja z odwiedzin u mojej kruszynki :-)

Wybraliśmy się do Mgiełki po południu żeby dojechać na dziewiętnastą. Hodowla kotków jest w Iłowie około sześćdziesiąt kilometrów od Warszawy więc trochę zajęło nam dotarcie na miejsce.
W hodowli jest obecnie trzynaście maluchów takich jak Mgiełka ale dzięki jej plamce na nosie szybko ją rozpoznałam. Mała kruszynka siedziała sobie na drapaku i chyba nie podejrzewała ,że to właśnie dla niej tu przyjechaliśmy :-) Ale gdy wzięłam ją na ręce chyba zrozumiała o co chodzi i wydała z siebie takie długie, słodkie miauuuuu !!!  Siedziałam w kocim przedszkolu na kanapie z czterema lub pięcioma kotkami ,które co chwile przewijały się przez moje kolana. Większość z nich umiałam rozpoznać i wiedziałam kto jest rodzeństwem Mgiełki a kot nie ale było ich tak wiele ,że czasem nawet Mgiełka mi się gubiła ;-)
Wiem ,że były tam dwa kociaki ,,śpioszki" bo ciągle spały ;-)
Był siostrzeniec Mgiełki najstarszy ,który ciągle bawił się moim łokciem lub sznurkiem od aparatu
Była siostra Mgiełki ,która siedziała mi na kolanach
 Jeden kociak starszy tydzień od Mgiełki ,który ciągle się bawił z Mgiełką
Jedna dorosła kotka ,która też się bawiła 
No i sama Mgiełka
Ta gromadka towarzyszyła mi na kanapie a reszta kociaków bawiła się na podłodze :-)
Mgiełka bardzo lubi się bawić ,jest bardzo żywiołowa i wszędzie jej pełno ale lubi się też przytulać.
Nie mogę się już doczekać aż po nią pojadę będzie to gdzieś na początku lipca :-) Bardzo do siebie pasujemy i to widać :-) Mam dla Was mnóstwo zdjęć i filmiki :-)
A to link do hodowli Mgiełki : HODOWLA PRZYTULANKA

DOPADŁA MNIE BANDA SŁODZIAKÓW ;-)
PO LEWEJ MGIEŁKA PO PRAWEJ JEJ SIOSTRA A NA ŚRODKU STARSZY KOLEGA :-)
MGIEŁKA ZE SWOIM SIOSTRZEŃCEM :-)
ŚPIOSZEK - SPAŁ TAK PRZEZ CAŁĄ NASZĄ WIZYTĘ I NAWET PIÓRKO GO NIE INTERESOWAŁO ;-)
SIOSTRA MGIEŁKI :-)
SIOSTRZENIEC MGIEŁKI :-)
SIOSTRA MGIEŁKI :-)



FILMIKI : 
Zabawy Mgiełki i jej przyjaciół  
Zabawy Mgiełki i jej przyjaciół 2 

                                                                KONIEC :-)

70 komentarzy:

  1. Śliczne są ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne koteczki i sliczna dziewczyna! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny słodziak :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełka ma ogromne szczęście że trafi do Ciebie Madziulku, nie wyobrażam sobie aby było jej gdzieś lepiej,

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zwierzaczki, super że masz takie zajęcie, z pewnością dają dużo radości, ale i otrzymują od ciebie sałe serce :)Właśnie zastanawiamy się nad wyborem pupila dla naszej rodziny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kotki zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kotkami, wolę psy, ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia i Twojego przyszłego kotka to się zachwyciłam, piękna ta Mgiełka!Moje córki już się w tych maluchach zakochały :D Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne koteczki i Ty Madziu również! :) trzymaj się, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kociaki przesłodkie, a ty jesteś bardzo dzielna. Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kot to prawdziwy przyjaciel :) na pewno bedzie u Ciebie szczęśliwy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kotki!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kotki, ale dziewczynka jeszcze piękniejsza :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. I to widać, Madziu. Pasuje też do Twojej mamy ☺. Jest śliczna 🐱

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kotki, Mgiełka będzie miała wspaniałą opiekunkę!:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kotki, Mgiełka będzie miała wspaniałą opiekunkę!:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Madziu, jak uslyszalam o Twoim blogu "zwierzakimadzi" to wiedzialam, ze na pewno mi sie spodoba i nie pomylilam sie! Masz bardzo podobny gust do mojego jesli chodzi o zwierzaki. Zolwie, jaszczurki, nawet krewetka, haha! 9 lat temu tez juz mialam kupic kotki rasy radgoll, ale ostatecznie zdecydowalam sie na kotki birmanskie (tzw. "swieta birma"), sa one do siebie bardzo podobne! tez maja te sliczne niebieskie oczy, w ktorych nie sposob sie nie zakochac :)
    Takze gratuluje wyboru, na pewno spedzicie z Mgielka wiele cudownych chwil. Sliczna pluszowa kulka z niej :)
    Czekam na nowe posty i zdjecia na Twoim blogu, pozdrawiam serdecznie Ciebie, Twoja mame i cala Twoja gromadke malych (i duzych jak Bary) przyjaciol :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam to, miłość do kotów to coś niesamowitego :-)
    Sama mam piątkę, są wspaniałe a Mgiełka jest prześliczna!
    Gratuluję! Pozdrawiam :-)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna Mgiełka i jej przyszła właścicielka :) koty są super! 🐈🐈🐈🐈🐱🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te kociaki! ������
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te kotki! Wszystkiego dobrego, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kotek prześliczny, ja mam rudego dachowca ale straszny z niego psotnik, mam nadzieję że Mgiełka to przytulasek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Madziu, śliczne te Twoje zwierzątka. Ja też je bardzo kocham. Sama mam 5 piesków, chomika, świnkę morską, rybki i dwie papużki, do tego fretkę. Masz super blog, bardzo miło się go czyta. Jesteś śliczną, mądrą i dzielną dziewczynką. Dużo zdrówka kochana, trzymaj się cieplutko! Milena :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kociacki! zazdroszczę! i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zwierzaki. Fajny blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kotek :) Życze Zdrówka :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna <3 Ale właściciele hodowli chyba maja pełne ręce roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Madziu, ale Ci zazdroszcze tych kociakow , sama Kocham wszystkie zwierzeta swiata (ale kotki i pieski najbardziej), chetnie bym je wyprzytulala tak jak TY i pewnie zaglaskala :) Pozdrawiam Madziu! Twoja imienniczka - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Madziu masz piękny uśmiech :) Widać, że kochasz zwierzaki. Nigdy nie zatracaj w sobie tej empatii!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo zdrówka Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać po oczkach, że to jest niezły urwisek! Ja mam biało czarnego kota, bardzo przytulaśnego, ale i strasznego psotnika. Pobudka o czwartej nad ranem, bo kot się wyspał i chce się bawić, to dla mnie codzienność. Mam nadzieję, że Mgiełka będzie w tej kwestii subtelniejsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie pasujecie do siebie z kotkiem, i on i Ty jestescie przeslodcy! Tez o takim marze, ale na razie nie mogę go miec :( dlatego liczę na dużo zdjęć gdy juz bedziesz go miala u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie słodkie Kociaki!!!! Bardzo żałuje, że nie możemy takiego sobie sprawić ze względu na alergie.
    Ciekawego bloga prowadzisz:-)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały blog! Śliczne zwierzątka i zdjęcia, a Ty Madziu jesteś przesłodką istotką:* Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały blog! Śliczne zwierzaczki, piękne zdjęcia a Ty Madziu jesteś przesłodką istotką! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki Ty masz piękny uśmiech Madziu! Bądź zawsze taka uśmiechnięta i nigdy się nie poddawaj! A w kotkach się zakochałam hah :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie moge sie napatrzec na tego kotka:) sama mam tylko króliczka, ale też chcialabym powiekszyc swoja zwierzęca rodzine. Pozdrawiam Cie serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Droga Madziu,
    może by tak założyć fanpejdż bloga na facebooku? Mogłabyś informować na bieżąco o nowych wpisach i pewnie dzięki udostępnieniom trafiłby do większej ilości ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najsłodsze kociaki jakie widziałam. Przeuroczo razem wyglądacie! Myślę Madziu, że Mgiełka to świetny wybór, :D Pozdrawiam was cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kotki. Trzymam mocno kciuki, abyś pokonała chorobę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne kotki. Trzymam mocno kciuki, aby udało Ci się pokonać chorobę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajnie napisana notka :). Aż ciężko uwierzyć że masz dopiero 11 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Siostra Mgiełki jest przesłodka! Super, że masz tak nietypową pasję jak hodowanie jaszczurek :D Zgodzę się z Tobą, że to bardzo kochane zwierzaki i warto im pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale piękne te kociaki! Takie długowłose są najładniejsze. Pewnie odliczasz już dni do lipca, ale zobaczysz, że baaaardzo szybko minie i będziecie już mieli puchatą kulkę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Madziu, śliczne te kotki! widać, że sprawia Ci radość bycie ze zwierzakami, ja też uwielbiam kotki i pieski, za każdym razem jak widzę jakieś na ulicy, to koniecznie chcę pogłaskać hihi! sama mam psa, yorka, jest już całkiem stary, a ciągle wygląda na szczeniaka :) trzymaj się ciepło i wrzucaj kolejne zdjęcia tych słodkich zwierzaków! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę śliczny kocurek! I piękny blog Madziu :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam koty, ale dotąd zajmowałam się tylko tymi podwórkowymi. Może kiedyś będę miała jakieś zwierzątko, najlepiej psa, bo to świetni towarzysze zabawy i kochające stworzenia. Dużo zdrowia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  49. ależ piękne ! wygladają jak małe pluszaki :) ja mam pieska yorka - Leosia, też wygląda jak mały pluszak :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna Mgiełka i jej przyszła właścicielka :) koty są super! 🐈🐈🐈🐈🐱🐱🐱

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześliczne koteczki! Dużo zdrówka, Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Madziu, gratuluje bloga! Pięknie piszesz o swoich przyjaciołach i innych zwierzętach. Widać że masz w sobie dużo miłości i chętnie się nią dzielisz. Ja tak samo jak ty kocham wszelkie żyjące istoty i dziękuje Ci za to że masz tak wielkie kochające serduszko i piękną duszę. Jesteś wspaniałą dziewczyną. Nie zmieniaj się choćby nie wiem co! Przesyłam Ci duuuuuużo ciepła, dobrych i pozytywnych myśli i najlepszą energię jaką mogę się podzielić. Ściskam Cię mocno i czekam na nowe wpisy! Karina

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja się pogubułam która to Mgiełka. Wszystkie słodkie. A mama jaka zadowolona z Mgiełki. Będziecie szczęśliwi. Już niedługo Mgieła będzie z Tobą na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczne kotki i jeszcze bardziej urocza blogerka :-) czekam na więcej zdjęć zwierzaków - widać, że masz już wielu fanów i fanek :-) trzymaj się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne są wszystkie:-) Posmyrałabym i poprzytulała każdego kociaka. Mgiełka jest szczęściarą, że będzie z Tobą mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  56. Super słodziaki! Wszystkie przepiękne,ach te oczy...
    Już niedługo razem;)

    OdpowiedzUsuń
  57. So sweet. Tyle małych kotów i ta jedna wyjątkowa Mgiełka.Uroczy widok , aż sam chciałbym tak iego słodziaka.
    Ale alergia u mamy się nie odezwała?

    OdpowiedzUsuń
  58. Przesliczne i przeslodkie kociaki. To raj dla moich oczu :) zazdroszczę Madziu przyszłego kotka, zgadzam się z innymi tutaj, że pasujecie do siebie <3 kotek będzie miał cudna i dobra właścicielke :) :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Madziu zycze Ci zebys jak najszybciej mogla byc z Mgielka w domu i ja przytulac caly czas!!! pzdr z Teksasu dla Ciebie i Twojej mamy!
    Teksanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie że ludzie z tak daleka kibicują Madzi! :) Dziękuję w Jej imieniu :)

      Usuń
  60. Madziu! Mgiełka jest zdecydowanie najfajniejsza i najładniejsza :) Ma taki słodki nosek :) A i zauważyłam, że Ty masz na czapie kota bardzo podobnego do Mgiełki :)Pozdrawiam Cie i zycze wielu powodów do radości!! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne koteczki :) Malutkie kotki są przerozkoszne, ale duże też są super, bo są wtedy takie bardziej do tulenia i ściskania (w granicach rozsądku oczywiście ;)). Cudną masz czapkę Madziu i bardzo Ci w niej do twarzy :) Fajnie się Ciebie czyta, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. przepiękne te kociaki! Kochana Madziu zobacz sobie profil psa Lokiego rasy corgi - zajrzyj koniecznie, jest tam mnóstwo śmiesznych zdjęc i filmików :)
    https://www.facebook.com/lokithecorgi/?fref=nf
    https://www.instagram.com/lokistagram/

    Buziaki i życze kolejnych zwierzatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne kotki:-) PS czy one są rasowe?

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolejne szczęsliwie zwierzątko, które trafi do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)