piątek, 6 listopada 2015

Żabki w nowym domku

Witam dopiero dziś zamieszczam zdjęcia z wypuszczenia żabek do ich nowego domu :-) . Mogę od razu powiedzieć że Flip i Flap nie za bardzo zaciekawili nowych lokatorów wręcz reakcji brak ani z jednej ani z drugiej strony . Zastanawiam się czasem czy w ogóle Flip i Flap wyczuwają obecność Florki , Frani , Fineasza i Ferba i czy w ogóle się zapoznali ;-) Z jednej strony to jednak brak zainteresowania jest lepszy od kłótni i awantur w końcu wszyscy tworzą jedną drużynę ,,F".
Z podziałem terytorium też jakoś bez problemów się obyło nowicjusze okupują filtr a Flip i Flap wszystkie nenufary i roślinki, jednym słowem harmonia :-D


Jeśli chodzi o jedzenie żabki są zawsze w odpowiednim miejscu i o odpowiedniej porze


Takie akrobacje nie są dla nich problemem


A to Borówka





                                                                               :-D

8 komentarzy:

  1. Fajna ta Borówka. Ale ja mam inne borówki Twoja ma oczy i nie jest fioletowo-granatowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fineasza i Ferba lubię najbardziej...może dlatego, że uwielbiam cartoony z nimi i oczywiście z Pepe - marzę o dziobaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu...poleciłam dziś Twojego bloga mojej córce, która też kocha zwierzęta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Madzia. Nazywam się Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Madziu mam na imię Wiktoria. Masz wielki talent. Pisz tak dalej ,a za kilka dni będzie cię obserwowało 1000 ludzi na dzień.
    Ps.pozdrów Stefana. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu ile Ty w sumie masz tych zwierzaków??? No i kto się nimi wszystkimi opiekuje bo to przecież dużo pracy jest....mama Wiktorii

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)