sobota, 14 listopada 2015

Co słychac u Stefana ?

Witam ! zacznę od tego , że jestem bardzo , bardzo szczęśliwa że napłynęło do mnie tyle pozytywnych komentarzy .Zmotywowały mnie one bardzo i postaram się jak najczęściej i jak najciekawiej pisać. Nowych czytelników bardzo serdecznie witam :-) i myślę że ten blog Wam się spodoba . A takim czytelnikom którzy śledzą mojego bloga od dawna bardzo dziękuję za miłe słowa <3.
Chciała bym opowiedzieć Wam co dziś działo się u Stefanka
Więc tak ostatnio przybrał tłuszczyku i trochę urósł
dziś zrzucił coś przypominającego skórę i ją zjadł ze smakiem
zaczął jeść więcej ochotek i znalazł sobie miejsce pod kamieniem gdzie śpi :-)



   

15 komentarzy:

  1. Jestem nową czytelniczką i dziękuję za miłe powitanie. ;) Blog mi się spodobał, więc zostaje na stałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wieści!!
    Nasze gekony, a także legwan też zrzucały skórę i ją zjadały:)
    Każda wylinka to znak, że jaszczurka jest dobrze zadbana :)
    Madziu, a co z quizem o Stefanie:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeej, jeść włąsną skórę?? Brrr:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia jak zwykle czytając posta uśmiecham się sama do siebie, i za to a także za super interesująca lekturę DZIĘKUJĘ CI BARDZO :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem szczęście widzieć Stefana osobiście. Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że Stefan obecnie to jeszcze raczej Stefanek bo jest malutki i drobniutki. Na zdjęciach wygląda na większego osobnika.
    Ale jak apetyt na ochotki ma to myślę, że niedługo będzie wielkością z bliżony do Szczerbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć Madzieńka! Napisz proszę kiedyś kilka słów o anatomii Szczerbatka. Interesują mnie przede wszystkim jego "dziurki" na bokach głowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko...jedzą skórę,którą zrzucają?:-)Trochę to obrzydliwe,ale widocznie tak ma być:-)))
    Uroczy ten Stefanek,duże uściski dla Ciebie Madziu
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle coś nowego. Nie wiedziałam, że jaszczurki zjadają zrzuconą skórę. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stefan zaskakuje. To jedzenie skórki - brrrr. Ale skoro lubi, to co mu żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jedzeniu skórki przeczytałam ,gdy reszta rodziny jadła kurze nogi ze skórką.......dobrze,że jestem wegetarianką !! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się bardzo boje tych pająków i skorpionów. (Wika)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)