wtorek, 3 listopada 2015

Muzykalny Szczerbi

Witam ! pewnie z bloga mamy wiecie już że powróciłam do grania na keybordzie. Tak jak i zawsze nie mogło przy tym zabraknąć Szczerbiego ,który jak tylko usłyszy że gram od razu chce wskakiwać na głośnik i słuchać. Znosi to bardzo dzielnie bo czasem jedną melodię powtarzam przez pół dnia a jemu to nie przeszkadza. Razem nauczyliśmy się już grać : simon & garfunkel scarborough fair ( z władcy pierścieni ) i utworek z Harrego Pottera. Następnych pomysłów na razie brak. 





Linki do filmików :
simon & garfunkel scarborough fair - bez podkładu muzycznego 
simon & garfunkel scarborough fair - z podkładem muzycznym 

8 komentarzy:

  1. Zakochaliśmy sie wszyscy w łuskach i paznokciach Szczerbatka, jest taki elegancki...i ma muzyczne ucho :P
    Pozdrawiamy Was serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów mnie Madzia pozytywnie zaskoczyła. Nie wiedziałem, że umie grać. A Szczerbi jak widać zasłuchany na maxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziulka wymiatasz! :-) Nie znam drugiej takiej dziewczynki, która miałaby tyle talentów co Ty :-) Szczerbi prawdziwy przyjaciel, towarzyszy we wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie myślałam, że jaszczurkę można tak udomowić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia - normalnie zaskakujesz mnie coraz bardziej! Jesteś niesamowita! Co Ty jeszcze ukrywasz przed nami? A Szczerb, WOW - nie wiedziałam, że jaszczurki mogą być muzykalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny!!! Dopiero teraz zobaczyłam jaki ten smok jest olbrzymi! A ja się dziwiłam, że moja mama tak na niego reagowała! Madzia, niedługo u Ciebie w domu będzie więcej zwierząt niż w Warszawskim (co z tego, że to przymiotnik :}) Z.O.O. !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak i całkiem niedługo moje ,, Zoo " powiększy się o nowego stworka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie mogę ze Szczerbiego!
    Taki zasłuchany, że aż oczy zamyka.
    Prawdziwy meloman!
    Z dnia na dzień coraz większy.

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)