sobota, 14 listopada 2015

Kulturalne i naukowe pajęczaki z Pałacu Kultury i Nauki :-)

Witam dziś trochę strasznie i trochę włochato. Dzisiaj byłam w pałacu kultury i nauki na wystawie ,, Fascynujący świat pająków i skorpionów " Było super ! ponad czterdzieści żywych okazów między innymi jeden z najbardziej jadowitych pająków świata ( Latrodectus mactans ) Czarna Wdowa i największy pająk świata goliat olbrzymi :-)

ŚNIADANKO PAJĄKÓW

PIERWSZY OKAZ






WYLINKA WYGLĄDA JAK NIEŻYWY PAJĄK ALE W RZECZYWISTOŚCI JEST ZRZUCONĄ SKÓRĄ

PTASZNIK WŁAŚNIE ZAJADA KOLACJĘ

SKORPION MISTRZ KAMUFLAŻU :-)

I NAJWIĘKSZY ZE SKORPIONÓW

DOMEK I JEGO LOKATOR

CERATOGYRUS MARSHALLI PAJĄK ODPOWIEDNI DLA ALERGIKÓW NIE GUBIĄCY WŁOSKÓW ;-)




NIEBIESKI SKORPION WOW !


PAN ,, OBRAŻONY " :-) ODWRÓCIŁ SIĘ OD WSZYSTKICH


TEGO PAJĄKA NIE ODNALAZŁAM ALE BYŁA JEGO WYLINKA :-)



PRZYUWAŻYŁAM ŻE TEN DZIWNY PAJĄCZEK BYŁ W CZWARTEJ CZĘŚCI HARREGO POTTERA :-)





i KRÓL PAJĄKÓW WIĘKSZY OD MOJEJ RĘKI GOLIAT OLBRZYMI BRRR !





A TO KRÓLOWA ZABEZPIECZONA PODWÓJNYM TERRARIUM GRUBĄ SZYBĄ I KŁÓDKĄ CZARNA WDOWA MALUTKA A TAKA NIEBEZPIECZNA 

A TO JUŻ EKSPONAT WYSUSZONY SKAKUN MÓJ ULUBIONY GATUNEK PAJĄKA 
 FILMY :
Kolacja Goliata olbrzymiego

26 komentarzy:

  1. Natura jest piekna, ale czasami lepiej ogladac ja przez szybe ☺. Pozdrawiam goraco Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, ja tam nic nie mam do pająków, ale do zachwytów mi daleko.
    Ale jak Tobie się podobają, to ok. Wolę już jednak Twoje jaszczurki ze Stefanem na czele:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mieliśmy hodowlę. Ten z pomarańczowymi, czerwonymi zgięciami odnóży to Brachypelma boehmei, z białymi popularna Genia, Acanthoscurria Geniculata.

    OdpowiedzUsuń
  4. wrrr fajne i jednocześnie takie trochę straszne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W zyciu bym nie pomyślała, że jest aż tyle rodzajów pająków...do tej pory wiedziałam, ze są tylko....małe albo duże:):) mama Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm,
    Może nie mam arachnofobii ale pająki to raczej nie są moje ulubione zwierzątka.
    Pamiętam z dzieciństwa takie tłuściutkie krzyżaki, które budziły lekki lęk i odrazę.
    Ale wystawa fajna i dobrze, że okazy były za szybą to można trochę pochojrakować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo się ich boję
    Nawet przez szybę....od monitora ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski skorpion skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że masz mocne nerwy, żeby oglądać te wszystkie pająki :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu,na twoich fotkach moge poogladac te pajaki,ale nie chcialabym miec z nimi bliskiego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wołami by mnie tam nie zaciągnęli! Madzik - nie bałaś się tych potworów? Normalnie mam gęsią skórkę po obejrzeniu tych zdjęć. Brrrrrr! Podziwiam Cię za odwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może niektórych ale niektóre to nawet fajne były :-)

      Usuń
    2. Fajne?! To straszne potwory! Jeden straszniejszy od drugiego :)

      Usuń
  12. To zawsze moja ulubiona część w zoo ;)
    A niebieski skorpion - wow! Nie widziałam takiego nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nawet jakby mi płacili to bym tam nie poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odważna jesteś:)

    pozdrawiamy,
    m&w

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem fanka pająków, ale w zoo bardzo chętnie się im przyglądam. niektóre mają bardzo śmieszną "twarz" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wielkie!!!
    I trochę przerażające jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. NIE, NIE, NIE!!! wszystko tylko nie skorpiony, pajaki i karaluchy- nigdy sie do nich nie przekonam- never ever! a jeszcze skakun??? ze niby nie dosc, ze tak wyglada to jeszcze moze z nienacka na mnie naskoczyc???? no blagam, mam zdrowe serce ale w takiej sytuacji- zawal murowany:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Madziu :) podziwiam za odwagę, bo mimo mojej miłości do zwierząt nie byłabym wstanie spędzić 5 minut w pomieszczeniu z bohaterami wystawy, co nie zmienia faktu ,że są interesujące i w pełni zasługują na zainteresowanie... jednak Twój zwierzyniec ze Stefanem na czele wydaje się znacznie bardziej sympatyczny :) Zastanawia mnie o którym fragmencie 4 części Harrego mówisz ?
    prowadzenie bloga 10/10 tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz to trudno mi powiedzieć jaki to był fragment filmu chyba ten profesor pokazywał im na lekcjach zaklęcia niewybaczalne na tym pajączku czy coś. Musiała bym obejrzeć żeby sobie przypomnieć :-)

      Usuń
  19. Hej Madziu :) podziwiam za odwagę, bo mimo mojej miłości do zwierząt nie byłabym wstanie spędzić 5 minut w pomieszczeniu z bohaterami wystawy, co nie zmienia faktu ,że są interesujące i w pełni zasługują na zainteresowanie... jednak Twój zwierzyniec ze Stefanem na czele wydaje się znacznie bardziej sympatyczny :) Zastanawia mnie o którym fragmencie 4 części Harrego mówisz ?
    prowadzenie bloga 10/10 tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolacja Goliata mnie urzekła. Tak sobie myślę , że są takie kraje gdzie Goliat jest kolacją!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego niebieskiego byłaby piękna broszka:)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)