wtorek, 10 listopada 2015

Pierwsze śniadanko Stefana

Witam dziś kilka filmików z pierwszego śniadanka Stefana i kilka zdjęć
Strasznie ciekawski jest :-)

GDY TYLKO PRZYSTAWIAM PALCA DO SZYBY STEFAN OD RAZU PRZYBIEGA A KIEDY JEST GŁODNY TO SIEDZI PRZY SZYBIE I SIĘ NA NAS PATRZY :-)

STEFAN LUBI SIEDZIEĆ W WODZIE ALE MUSI CZASEM ZACZERPNĄĆ POWIETRZA

ZROBI WSZYSTKO BY TYLKO DOPAŚĆ OCHOTKĘ MA OLBRZYMI APETYT

TUTAJ DOKŁADNIE WIDAĆ JEGO WZORKI

ZAUWAŻYŁAM NAWET ŻE STEFAN JEST POMARAŃCZOWY NAWET W ŚRODKU PYSZCZKA I MA POMARAŃCZOWE DZIURKI W NOSIE :-)
FILMIKI MUSICIE KONIECZNIE JE ZOBACZYĆ :-) <3 
Mały myśliwy Stefan
Mały myśliwy Stefan 2
Mały myśliwy Stefan 3 
Mały myśliwy Stefan 4 

8 komentarzy:

  1. O rety, ale ten Stefan malutki!! Chociaż myśliwy z niego sprytny :-) Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ten Stefek żarłoczny 😀😀😀
    Madziu, jestem pełna podziwu jak dbasz o zwierzaki.
    Stefek ma tak czysto, że zastanawiałam się, czy te filmiki krecilaś przez szybę, ale po wijacych ochotkach wiem, że tak.
    Fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt drastyczne sceny.Musiałam zasłonić oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt drastyczne sceny.Musiałam zasłonić oczy:)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)