środa, 11 listopada 2015

Quiz o Stefanie

Witam dziś zrobię Wam Qiuz o Stefanie :-)

1. Jakim gatunkiem Traszki jest Stefan ?
a. Traszka japońska
b. Traszka ognista
c. Traszka górska
d. Traszka chińska

2. Ile centymetrów będzie miał Stefan ?
a. 10
b. 5
c. 20

3 . Jak długo będzie żył Stefan ?
a. 2 lata
b. 10 - 15 lat
c. 3 lata
 
4 . Gdzie Stefan spędza najwięcej czasu ?
a. Na lądzie
b . w wodzie

5. Czy Stefan ma błonę pławną między palcami ?
a. Nie
b. Tak

6. Ile ochotek zjada na dzień Stefan ?
a. 20
b. 1
c. około pięciu

7. Gdzie na wolności żyją te traszki ?
a. W Europie
b. W Ameryce
c. W Afryce
d. W Australii
e. W Azji

8. Po co Stefanowi Pomarańczowy kolor na brzuszku ?
a. Kolor ten odstrasza drapieżniki
b. Nie jest im potrzebny do niczego




0 - 3 słabo znasz Stefana   4 -6 jest ok jak na tak krótki czas znasz go dobrze 7-8 - brawo znasz go bardzo dobrze :-)

12 komentarzy:

  1. Madziu, skąd Ty masz siły, żeby ciągle coś wymyślać.
    Niestety słabo znam Stefana, ale podoba mi się (choć wierzyć mi się nie chce, że to napisałam!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło, że ze Stefanem znamy się całkiem nieźle :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ mam zaległości z powodu choroby, proszę o usprawiedliwienie nieprzygotowania do quizu. Obiecuję szybko nadgonić braki i napisać sprawdzian z wiedzy o Stefanie w dodatkowym terminie :) Ściskam Cię Madziku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPOKOJNIE :-) dopiero w Sobotę podaje wyniki jednak prosimy w czasie rozwiązywania Quizu nie podglądać :-)

      Usuń
  4. To sprawdzam na ile znam Stefana - 1d, 2a, 3a, 4b, 5a, 6c, 7e, 8a.

    OdpowiedzUsuń
  5. A moja znajomość Stefana jest niezła ;-) ale ja poznałam go w środę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę się dokształcić :)), by jedynki nie dostać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiadam
    1.d, 2a, 3 no ja mu życzę 100 lat, 4b, 5b, 6c i chyba mu będzie rósł apetyt, 7 traszki to chyba wszędzie żyją gdzie im dobrze i gdzie mają wodę, 8a.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwaga podaje odpowiedzi
    Jakim gatunkiem Traszki jest Stefan ? :Traszka chińska
    Ile centymetrów będzie miał Stefan ? : 10
    Jak długo będzie żył Stefan ? : 10 - 15 lat
    Gdzie Stefan spędza najwięcej czasu ? :w wodzie
    Czy Stefan ma błonę pławną między palcami ? :Nie
    Ile ochotek zjada na dzień Stefan ?: około pięciu
    Gdzie na wolności żyją te traszki ? : W Azji
    Po co Stefanowi Pomarańczowy kolor na brzuszku ? :Kolor ten odstrasza drapieżniki

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli wychodzi, że znam Stefka :) Czego nie wiedziałam,to dzięki Tobie, Madziu, już wiem :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)