środa, 15 marca 2017

Quiz o Klakierku

Witajcie !

Z okazji tego ,że Klakierek już sporo czasu z nami mieszka i już go trochę poznałam mam dla Was Quzi.

Oczywiście nie musicie go robić ale był by bardzo fajnie jakbyście go wykonali :)
Gotowi ?
Zaczynamy


1. Klakierek jest rasy :
a. Ragdoll
b. Sjam
c. Europejski Krótkowłosy
2. Ile  ma lat ?
a. 4/6
b. 1/2
c. 12 / 16
3. Jest całkowicie naszym kotem ?
a. Tak mieszka u nas w domu
b. Nie jest kotkiem sąsiada
c. Mieszka po równo u nas i po równo na polach
4. Jaki czas mieszka z nami ?
a. 4 miesiące
b. 1,5 miesiąca
c. 1 tydzień
5. Co lubi najbardziej jeść ?
a. rybki
b. Mokrą karmę
c. suchą karmę , myszki i jedzenie ludzi
6. Co lubi najbardziej robić ?
a. wylegiwać się na słoneczku i łasić
b. wylegiwać się na słoneczku , łasić i wędrować
c. spać
7. Gdzie śpi Klakierek ?
a. na sofie w szopce
b. na krześle w domu
c. na trawie
8. Jak ma na drugie imię ?
a. Myszołap
b. Riki
c. Mruczek

9. Gdzie mieszka Klakier
a. w Wołowie w naszym domku
b. w Wiosce - Huta


10. Czym najbardziej lubi się bawić
a. pluszową myszką
b. piórkiem
c. myszkami ,które złapie





10 komentarzy:

  1. 1.c
    2.a
    3.c
    4.b
    5.c
    6.b
    7.a
    8.a
    9.b
    10.c
    Pewnie będzie źle :\, ale ogólnie to fajny quiz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o quiz o klakierku;) chetnie odpowiem
    1c 2a 3c 4b 5c 6b 7a 8a 9b 10b lub c
    podrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Madziu!
    Bardzo fajny quiz. Odpowiedziałam, jak umiałam, choć mam kilka wątpliwości.
    1c, 2a, 3c, 4b, 5c, 6b, 7a, 8a, 9b, 10c.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc zaczynam: 1c,2a,3c,4c,5c,6b,7a,8a i jak mi poszło?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny Kotek .Zapraszamy do nas .

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Madzia !
    1.a 2.c 3.c 4.c 5.b 6.b 7.a 8.b 9.a 10.c
    Mam nadzieję, że trafiłam chociaż kilka :)
    Pozdrawiam cieplutko, trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  7. c, a, c, b, c, b, a, a, b, c ciekawe ile trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1c 2a 3c 4b 5c 6b 7a 8a 9b 10c
    Kilku nie jestem do końca pewna, ale super quiz 😊

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)