wtorek, 21 marca 2017

Odwiedzinki u Klakierka (3)

Witajcie !
Jak pewnie wiecie z wcześniejszego posta wybrałam się dzisiaj do Klakierka ! <3
Ale spryciarz mnie nastraszył :
Przyjeżdżam wołam , rozglądam się a Klakierka nie ma ! Poszłam zobaczyć czy jest na swoim ukochanym fotelu w szopce i na pierwszy raz go nie zauważyłam bo był tak cicho ,że trudno było go zauważyć. Siedział tak cichutko i nagle "miauuuu" bardzo mnie przestraszył ! zeskoczył z fotela i zaczął się łasić i miauczeć.
Tak się cieszyłam ,że Klakier nigdzie nie poszedł.
Dostał świeże chrupki ,które pożyczył Dymek ;) a potem poszłam na chwilkę do domku na obiad.
Resztę ciepłej zupki ,która została planowałam dać kocurkowi ale kiedy wyszłam na podwórko znów go nie było !
Poszłam do miski i zajrzałam na fotel cisza ! nikogo nie ma.
Stanęłam i mówię "no tylko mi nie mów ,że sobie teraz poczłapałeś gdzieś ja mam tu ciepłą zupę ! "
Rozglądnęłam się jeszcze dokładnie i zauważyłam że w lasku pod krzaczkiem jest coś czarnego ale pomyślałam że to jakiś konar więc przestałam się nim interesować.
Ale nagle z tego miejsca usłyszałam miauk i nim się obejrzałam Klakier leciał do mnie z prędkością światła :D chciał mnie wystraszyć i pobawić się w "kotka i myszkę ;)"
Dostał ciepłą zupkę ,którą wychlipał do samego dna !

(dymek po kastracji )
























































7 komentarzy:

  1. Po zdjęciach widać, że Klakierek bardzo się cieszył,że znów go odwiedziłaś😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki on duży ☺️ bardzo fajny kotek Madziu i taki bystrzak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten Klakierek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Klakier to piękny kot. Wygląda na prawdziwego kociego indywidualistę. Kot z charakterkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale duzo zdjęć Klakiera :)super z niego gość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że Klakier lubi pozować do zdjęć ;) urodzony z niego model - jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śmieszny ten Twój Klakier :)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)