czwartek, 9 lutego 2017

W odwiedzinach u żółwików !

Witajcie !
Dziś zamieszczam zdjęcia Żółwików zrobione kiedy byłam jeszcze w domu.
Niestety mam smutną wiadomość bo babcia właśnie zadzwoniła z domu i okazało się że Gacek dzisiaj odszedł. Ogulnie przez jakiś czas nie chciał wogule jeść w przeciwieństwie do swojego brata Ziutka ,który wręcz połykał wszystko i nigdy nie było mu dosyć.
Nie wiem dokładnie ile żółwie wodno-lądowe żyją ale moje maja już ponad dwa lata a jeszcze nie wiem ile lat miały kiedy je kupiłam bo były całkiem sporę.

Zauważyliście zmianę profilowego zdjęcia ? Mam nadzieje ,że nowe spodoba Wam się jeszcze bardziej. Według mnie nabrało klasy ;) Zwierzątka rosną a więc zdjęcie trzeba robić od nowa co kilka miesięcy. Widzicie tam również najładniejsze zdjęcia zrobione w tym roku.
Jak Wam się ono podoba ? mnie bardzo.
Napiszcie mi swoje opinie na temat nowej profilówki -
Wygląda ona tak -
Jak Wam się podoba ? Dajcie znać w komentarzach ! robiłam 3 godziny ;)
A teraz przechodzimy do galerii żółwików. Wiem ,że długo ich zdjęć nie było dlatego teraz specjalne dla Was wizyta w ich terrarium !
Ps. Kotki pomagały przy zdjęciach ;)

14 komentarzy:

  1. Madziu,ale masz ogromną ilość zwierzaków. Podziwiam i gratuluję....

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny Gacek ;( bardzo mi przykro ;( Ja miałam żółwia stepowego i niestety też szybko odszedł, a właściwie musieliśmy go uśpić gdyż miał problemy z oddychaniem.

    Co do zdjęć żółciowych to nawet nie myślałam, że mogą robić takie groźne minki ;p

    A zdjęcie Szczerbotka z malinka to mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, piękne zdjęcia ;-) Szkoda, że Gacek już odszedł, ale miał piękne, dobre życie! Bardzo Cię podziwiam, że udaje CI się całą tą zwierzęcą rodzinkę jakoś w zgodzie wychowywać. Zwłaszcza od kiedy pojawiły się kotki. Jestem ciekawa, jak układają się relacje kocie z innymi mieszkańcami. Po pierwsze jak się mają stosunki psy - koty? Czy musiałaś coś specjalnego zrobić aby Hachi zaakceptował nowe rodzeństwo, czy Barry już je poznał (bo on zdaje się mieszka na podwórku). No i jak trzymasz kotki w bezpiecznych relacjach z mieszkańcami terrariów/akwariów? Napisz coś o tym, proszę. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu bardzo ładna strona. Trzymam za Ciebie kciuki. A tak na marginesie to Twoje zwierzaki są super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, cudowne zwierzatka, zadbane i szczesliwe. No ale nie ma sie co dziwic skoro ich pancia tak o nie dba. Buzki Madziu przesylam dla Ciebie i Twojej rodzinki , tej zwierzecej tez. Pozdrowionka z Danii :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, bardzo lubię Twój blog.Zdjęcia fascynujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółwie śliczne, ale koty... cuuuudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Profilówka pierwsza klasa! - bardzo mi się podoba. Doceniam to, że dbasz o bloga i starasz się na bieżąco aktualizować informacje i zdjęcia zwierzaków.
    2. Kocio-psie tło bloga również zmiana na plus :-)
    3. Żółwie urosły! Pozdrowienia dla Ziutka!
    4. Całusy na wszędobylskich, ciekawskich kotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. słuchaj jestem pierwszy raz na Twoim blogu dorośli ze swoimi blogami niech się schowają Twój jest naj!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w 100% Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu jestem tutaj pierwszy raz , ale od razu widzę,że zwierzaki to TWOJA PASJA .No i w końcu mogłam zobaczyć SZCZERBATKA I PATYCZAKI
    POZDRAWIAM IWONA

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia!
    Nasz żółw żył 11 lat, a mówiono nam, że takie żółwie żyją 30 lat.
    Nasz zginął tragicznie.
    Koleżanki syn, nawet nie wiemy kiedy, wyjął go z wody, wypuścił. Szukaliśmy dwa tygodnie, po czym znaleźliśmy pod dywanem.
    Żył jeszcze miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu jesteś wspaniała i nie ma dnia żebym nie wchodziła tu i nie zagladała co u Ciebie i twoich zwierzaczków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)