wtorek, 14 lutego 2017

NAJLEPSZYCH WALENTYNEK !

Wszystkiego Najlepszego z Okazji Walentynek ! 馃挀馃挀馃挀馃挀馃挀馃挀
Szczerbatek :Wszystkiego Najukocha艅szego to ju偶 moje 2 walentynki !馃挆
Bary :W biegu sk艂adam 偶yczenia ciut po drodze ubrudzi艂em serduszko 馃挋
Ziutek : Ja przesy艂am walentynk臋 r贸wnie偶 mojemu bratu. A dla Was wszystkiego Naj !
Traszki : My przez szyb臋 przesy艂amy buziaki ! 馃憚馃拫
Dymek : Zieeew ja przesy艂am Wam kwiatki z mojej wy艣nionej 艂膮ki馃尮馃尭馃尫馃尲馃尰馃尯馃崁
Hachi : Ha艂 Ha艂 serduszko dla Was ! 馃挅
Mgie艂ka : S艂odkie serduszko od s艂odkiej Mgie艂ki ! 馃挀
Patyczki : Serduszko przesy艂amy od patyczakowej mamy !馃挆
G艂odek : Ja te偶 serduszko wysy艂am i buziaki przesy艂am 馃挀馃拫
Rybki te偶 przesy艂aj膮 i 偶yczenia sk艂adaj膮 !

~WALENTYNKOWA GALERIA ZDJ臉膯 ZWIERZAK脫W ~
(serduszko uszy艂am sama ;)
(kwiatka te偶 uszy艂am sama ;)


~ Dzi臋kuj臋 bardzo za obejrzenie postu ~
呕ycze Wam mn贸stwa serduszek ! 馃挆馃挆馃挆馃挆馃挆
Ps. Czy zastanawiali艣cie si臋 nad pustym okienkiem na profilowym zdj臋ciu ? ;)


17 komentarzy:

  1. Ja, ja wiem... to b臋dzie szynszyla.Albo...dwie. 艢ciskam Walentynkowo Ciebie i Twoje zwierzaki.♥♥♥ Megi

    OdpowiedzUsu艅
  2. Prze艣liczne zdj臋cia! Masz talent i do fotografii i do scenografii, pi臋kne uj臋cia.
    Ja z moimi psiakami 偶ycz臋 Tobie, twojej Rodzinie i zwierzakom mi艂o艣ci przez ca艂y rok <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Przesy艂am moc ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ dla Ciebie i Twoich Zwierzaczkow �� Mi艂o艣膰 widac na ka偶dym zdj臋ciu i Wielkie Szcz臋艣cie ����

    OdpowiedzUsu艅
  4. ♥♥♥ WOW Super Walentynki ♥♥♥ . Fajnie zobaczyc wszystkie zwierzaki. Tez jestem ciekawa co sie kryje za pustym miejscem?

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne zwierzaki Madzia mieszkam nie daleko Ciebie i prawie codziennie widuj臋 twoje psiaki na podw贸rku i jestem z tob膮 my艣lami ☺

    OdpowiedzUsu艅
  6. Madziu zdj臋cia sa boskieee. Sesja walentynkowa jest prze艣liczna i poprawi艂a艣 mi humor od rana za co dzi臋kuje i 艣ciskam mocno

    OdpowiedzUsu艅
  7. Hejka bardzo mi sie u ciebie podoba :) zwierzaki sa cudowne. Bede tu czesto zagladac madziu

    OdpowiedzUsu艅
  8. Madziu w Tobie tyle mi艂o艣ci 偶e walentynki maj膮 zawsze jak jeste艣 w domku. Mgie艂ka jaka艣 z艂a Dymek zaspa艂 i nie z艂o偶y艂 jej 偶ycze艅 na walentynki?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zasn膮艂 i obudzi艂 si臋 po 24 dlatego Mgie艂ka z艂a ;)

      Usu艅
  9. Tobie Madziu te偶 mn贸stwo serdeuszek. A zdjecia 艣liczne!

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艢wietny post Madziu 馃槉 pi臋kne rzeczy tworzysz w艂asnor臋cznie i super fotografujesz. Uwielbiam Twojego bloga 馃槏 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  11. Madziu pi臋kne te twoje zwierzaki,a偶 pozazdro艣ci膰. P.S.Ja jestem mi艂o艣niczk膮 kot贸w

    OdpowiedzUsu艅
  12. Robisz przepi臋kne zdj臋cia Madziu, a Twoje zwierzaki s膮 niesamowite. Kto to wszystko w domu ogarnia- karmi, sprz膮ta... itd. Jeszcze z niekt贸rymi pobawi膰 si臋 trzeba. Co b臋dzie w wolnym okienku- nie wiem, ale przy Twojej mi艂o艣ci do zwierz膮t mo偶na si臋 spodziewa膰 wszystkiego. S艂o艅 te偶 by mnie nie zdziwi艂. :):)
    Joasia

    OdpowiedzUsu艅
  13. Madziu, super masz zwierzaczki <3
    Przesy艂am u艣ciski z Cz臋stochowy :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Widz臋 mn贸stwo mi艂o艣ci mi臋dzy Twoimi zwierzakami :) Ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 rozwi膮zania zagadki co/kto "zape艂ni" puste miejsce na zdj臋ciu :)

    OdpowiedzUsu艅

W ka偶dy post wk艂adam 100 % siebie , dbam o ka偶dy szczeg贸艂 i po艣wi臋cam du偶o czasu !
M贸j blog jest od serca - z mi艂o艣ci do zwierzak贸w !

Mi艂o b臋dzie je艣li skomentujesz i dorzucisz troch臋 od siebie :)

(regulamin komentowania)