poniedziałek, 20 lutego 2017

QUIZ O NOWEJ KOTECZCE :)

Witajcie moi drodzy. Spodziewaliście się że to właśnie kolejny kotek zajmie miejscę w zdjęciu profilowym i zamieszka z nami ?
Dziś mam dla Was quiz o mojej nowej ślicznej koteczce.
Dzieki temu quizowi poznacie ją lepiej.
Była bym bardzo wdzięczna abyście rozwiązali quizik :)
Na razie Quiz jest krótki bo jeszcze nie wszystko wiem o koteczce ale jak już będzie u nas zrobię dłuższy.
Mam dla Was też więcej zdjęć ślicznotki


1. Jak ma na pierwsze imię moja nowa kotka ?
a. Tajga
b. Tina
c. Hermiona

2. Z jakiego jest miotu ?
a. H
b. T
c. I

3.Ile ma rodzeństwa ?
a. 8
b 7
c. 9

4. Jej rodzice mają na imię :
a. Tosia i Grim
b. Borys i Matylda
c. Trendi i Gimi
5. Którego się urodziła ?
a. 05. 02
b. 08. 02
c. 19. 02
6. Jakiej jest rasy ?
a. Pers
b. Sjam
c. Ragdoll
7. Jaki kolor (najprawdopodobniej) będzie miała kotka ?
a. Lila mitted Lynx
b. Seal mitted
c. blue bicolor





5 komentarzy:

  1. nie spodziewalam sie . moje odpowiedzi to ; 1c 2a 3b 4c 5b 6c 7a
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. moje odpowiedzi to: c,c,b,c,b,c,a
    Madzia gratuluję kolejnego kociaka. Oby szybko trafił do Ciebie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie napisze bo nie mogę oderwać oczu od zdjęć. Słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.c
    2.c
    3.b
    4.a
    5.b
    6.c
    7.c
    Madzia, trudneee...! Ale słodziutka kuleczka, giiii!!!! :3 Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)