czwartek, 22 października 2015

Uwaga ! Głosowanie

Uwaga ,uwaga jest mi pilnie potrzebna wasza pomoc w znalezieniu 2 imion damskich dla żab karlików szponiastych mam kilka imion możecie głosować na wymyślone prze zemnie imiona ale możecie wymyślać też własne jedynym warunkiem jest to żeby imię zaczynało się na F i było odpowiednie dla żabki rozmiarów 2-4 cm ;-) dla ułatwienia dodam zdjęcie karlika szponiastego może zasugerujecie się wyglądem ?
Moje propozycje to :
Fauna
Flora
Frania


Wymyśliłam już dwa imiona dla chłopców : Fineasz i Ferb tylko jakoś kompletnie brak mi pomysłu na imiona dla samiczek .Chodzi o nowych towarzyszy Flipa i Flapa :-)
Już niedługo do mojego stadka dołączą kolejne cztery karliki :-)

Z góry dziękujemy
Madzia , Flip i Flap  

16 komentarzy:

  1. Flora i Fauna też o tym pomyślałam. Dorzucę jeszcze Fiona, Falka, Frezja, Fryga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Madziulka...

    A co powiesz na.......... FRUZIA :):):)
    albo zdrobnienie od Flory... .............FLORKA:):):)

    a po nadaniu imion hoop do akwarium cała czwóreczkę...:):) nie ma już wujcia Karasia więc niech sobie tam pływają. Rzecz jasna Szczerbi im tam znajdzie kącik na wysuszenie się pod lampą....

    koniecznie następny quiz o......żabkach co Ty na to?

    Całuski KOCHANA....TAKIE MMMMMMMMM:):)

    Jaszczury z wrocławskiej dziury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A z Twoich propozycji Flora i Frania

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze Flora i Fauna bardzo ladnie beda pasowaly. Dorzucilabym jeszcze Fryda , Felcia, Fionka. Wybor nalezy juz do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, moze Fela? albo Fiona? albo Filipa? a moze tak z francuska- Francoise?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanny ? Fila ? Fru ? Fiona ? Fergie ? Więcej nie wymyslę........:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno już wybrałam to Florka ( Flora ) jednak Fauna to za poważnie ;-) a zdrobnić się nie da bo jak ? Faunia , Faunka ? eh wciąż nie mogę znaleźć dla drugiej ;-)

    Pewnie zastanawiacie się dlaczego koniecznie na F ? Bo żaba to frog :-) poza tym Flip , Flap ,Fineasz i Ferb to dziewczyny też na F muszą być ;-)

    Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podoba Fisia :) Fiśka

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja popieram Filifionkę, Florkę, Fiona tez fajnie. Alez Ty jestes tworcza Madziu, tak a propos:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, a ja popieram Filifionkę, Florkę i Fionę.
    Alez Ty jesteś twórcza, tak a propos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój żółwik nazywa się Frania. :p A imiona dla karlików to mogą być Fiszka, Fistaszka, Felicja, Felga (oj, ale wymyślam!), Flipka i Flapka. Te dwie pasują do imion samczyków. Będzie komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)