niedziela, 26 października 2014

Pierwszy wpis

W pierwszym poście opowiem wam o moich futrzakach i nie tylko .

JASZCZURKI:kilka słów o moich jaszczurkach .Gucio to żyworódka bo musicie wiedzieć moi drodzy czytelnicy że w Polsce mamy 4 gatunki jaszczurek: żyworódki,zwinki,padalce i jaszczurki zielone. Więc jak powiedziałam Gucio to żyworódka 12cm. To moja pierwsza jaszczurka i najbardziej ją lubię, jest już u mnie pół roku .Gucia to też żyworódka, tata znalazł ją w garażu  dziadek mógł ją przejechać autem, więc puki nie odrósł jej ogon mieszkała razem z Guciem . Pusia to zwinka bardzo duża około 20cm.
HACHI: To mój pies rasy welsh corgi pembroke, takiej rasy psy ma królowa Elżbieta 2.
BARY:to mój drugi piesek, owczarek podhalański pomieszany z owczarkiem niemieckim i huskim.
TUPTUŚ:to mój króliczek rasy baran i angora jest bardzo mądry coś pomiędzy kotem psem a chomikiem .
ŻÓŁW: żółw ma na imię Sami i jest żółwiem chińskim, jest wodno - lądowy i bardzo śmieszny .
ŻABY: moje żaby to żabki akwariowie mieszkające całkowicie w wodzie nazywają się karliki szponiaste.
RYBY: mam rybki w akwarium 20 sztuk i mam 60 litrowe akwarium.
KREWETKI:mam krewetki słodkowodne Borowika ,Borówkę i Jagódkę, wszystkie są niebieskie.
Dodaje zdjęcia ze spaceru i zdjęcia moich jaszczurek.









4 komentarze:

  1. Madziu, bardzo fajne są te Twoje zwierzaczki.
    Mój syn kiedyś hodował pająki- ptaszniki, gekony, legwana, modliszki i wiele innych. Teraz mamy trzy fretki, psa i myszkę.To zwierzaki córki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, masz super zwierzaki. Ja najbardziej lubię psy i rybki. Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Madziu - już lubię jaszczurki, bo opowiadasz o nich z taką pasją, że przekonałaś mnie do tych zwierzątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, świetne zdjęcia, świetny pomysł! Do prowadzenia bloga konieczne jest "lekkie pióro", które Ty akurat Madziu posiadasz. Oj, posiadasz :)
    Blogi modowe to już przeszłość! Teraz nastał czas na blogi jaszczurkowe!;)

    OdpowiedzUsuń

W każdy post wkładam 100 % siebie , dbam o każdy szczegół i poświęcam dużo czasu !
Mój blog jest od serca - z miłości do zwierzaków !

Miło będzie jeśli skomentujesz i dorzucisz trochę od siebie :)

(regulamin komentowania)